Horten ho-229. 1/48 Dragon, färdig, äntligen!
+5
Matt_Public
JOooCKE
Gigabyte
Janne.S
Claes
9 posters
Sida 1 av 1
Horten ho-229. 1/48 Dragon, färdig, äntligen!
Jojjomen! Nu är den klar och här kommer bildbevis, för dem av er som har svårt att tro att det är sant! :-)
[url=]]]
[url=]]]
Claes
Sv: Horten ho-229. 1/48 Dragon, färdig, äntligen!
A men, den blev skit snygg, Klasse!!!
Hoppas på fler flygtyg från dig nu!
Hoppas på fler flygtyg från dig nu!
Janne.S- Moderator
Väl värd att vänta på ,, snyggt bygge !!!!!!!!!!!
Gigabyte
Vad lurigt, allt jag skrev hamnade längst upp till vänster på skärmen?
Janne.S- Moderator
Grymt kul kärra! Landningsställen ser helt vansinnigt fel ut.
Var hittade du den snitsiga plattan nånstans? Roterar den?
Var hittade du den snitsiga plattan nånstans? Roterar den?
Matt_Public- Master of DNF
Übercoolt bygge Klas, det anda faktiskt Luft46 över denna
Vilken go ytfinish du har fått till för att inte nämna dekalerna!!! Vad blir nästa bygge?
Vilken go ytfinish du har fått till för att inte nämna dekalerna!!! Vad blir nästa bygge?
Warsawpact- Starwarsviritous
Tack för det goa berömmet! Modeller kommer med till julmötet.
angående plattan så roterar den. Den kommer från Tamiya och man får med två snurror. Båda står på en fot så de kommer upp från bordet. den ena är flat med uttag för fyra klämmor, den andra är en klurig fjädrande ståltrådskonstruktion som är tänkt att hålla bilkarosser när man lackar men den funkar till annat också.
nästa bygge är en supermarine spitfire som jag ska ge bort i julklapp, jag är i det närmaste klar så jag tror att den kommer med till julmötet också. efter den vet jag inte... har blivit lite tänd på Vk2 flyg nu... kanske en Messerschmitt 109.
angående plattan så roterar den. Den kommer från Tamiya och man får med två snurror. Båda står på en fot så de kommer upp från bordet. den ena är flat med uttag för fyra klämmor, den andra är en klurig fjädrande ståltrådskonstruktion som är tänkt att hålla bilkarosser när man lackar men den funkar till annat också.
nästa bygge är en supermarine spitfire som jag ska ge bort i julklapp, jag är i det närmaste klar så jag tror att den kommer med till julmötet också. efter den vet jag inte... har blivit lite tänd på Vk2 flyg nu... kanske en Messerschmitt 109.
Claes
Mycket stiligt bygge! Mäktigt flygetyg egentligen, kunde lika gärna funka över Baghdad 60 år senare.
Magnus
Magnus
MagnusE
jäkla häftigt plan det där.
Splinter-camot gör att den ser lite svensk ut. Tre kronor på vingarna istället för järnkors bara.
Splinter-camot gör att den ser lite svensk ut. Tre kronor på vingarna istället för järnkors bara.
Obed
Fräck modell och ett ruggigt bra bygge, den blev helskön med rätta känslan. Bra färg och snyggt camo, fin komposition Claes
Caverö
Liknande ämnen
» Horten Ho 229. Dragon 1/48
» Horten ho-229. 1/48 Dragon
» Nu är den lilla skiten F-16B äntligen färdig tror jag.
» 88mm Flak 36, Dragon 1/35, FÄRDIG
» Horten 229
» Horten ho-229. 1/48 Dragon
» Nu är den lilla skiten F-16B äntligen färdig tror jag.
» 88mm Flak 36, Dragon 1/35, FÄRDIG
» Horten 229
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|