Problem med att lägga in bilder
3 posters
Sida 1 av 1
Problem med att lägga in bilder
Det verkar som om en del har problem med att lägga in bilder i inläggen eller mer korrekt, Problemet är att bilden visas när man skriver sitt inlägg. Detta beror på att man kan växla mellan att se koden och att se sitt inlägg med formateringar och allt.
Prova att klicka på knappen som har symbolen A/A så kan man växla mellan de olika lägena. Testa och ni kommer att märka skillnaden.
// Johan
Prova att klicka på knappen som har symbolen A/A så kan man växla mellan de olika lägena. Testa och ni kommer att märka skillnaden.
// Johan
johan r
Sv: Problem med att lägga in bilder
Jag skulle vilja tillägga att jag har inte problem med att lägga in bilder eller så MEN kör jag i "POSTREPLY"-läge med full editering så är rutorna åt H-E. Min editeringsruta ligger längst till vänster och ovanpå mitt i denna ruta så finns den text som brukar/brukade finnas till vänster med val-rutorna (som man kan bocka i) som tex. "vill ha svar på denna tråd".
Jag är kanske den enda här som kör Safari så det kan vara anledningen men allt funkade fint innan ändringen så går det att fixa vore jag glad.
/M
Jag är kanske den enda här som kör Safari så det kan vara anledningen men allt funkade fint innan ändringen så går det att fixa vore jag glad.
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Kör också med Safari. Testade Postreplay-knappen men det ser inte klokt ut. Helt galet.
Nåja, kanske klarar mig utan Postreplay:en.
Nåja, kanske klarar mig utan Postreplay:en.
Obed
Hmmmmmm. Intressant.
Funkar bra med explorer men inte med firefox och safari.
Skall se om jag kan klura ut varför.
Tack för feedbacken
// Johan
Funkar bra med explorer men inte med firefox och safari.
Skall se om jag kan klura ut varför.
Tack för feedbacken
// Johan
johan r
Såååååååååååååå, Då har jag varit längre in i koden än jag klarar av.
Det verkar fungera bättre nu när jag provar med Firefox och Chrome.
Ni som kör med andra läsare får väldigt gärna testa och kolla så att allt funkar som det ska.......
// Johan aka admin
Det verkar fungera bättre nu när jag provar med Firefox och Chrome.
Ni som kör med andra läsare får väldigt gärna testa och kolla så att allt funkar som det ska.......
// Johan aka admin
johan r
Det är jag som tackar för att ni uppmärksammade problemet
// Johan
// Johan
johan r
Liknande ämnen
» Lägga upp bilder!
» Hur lägga upp bilder ?
» Problem med forumstorleken.
» [Måååånga bilder] På förfrågan kommer här bilder på basen! =)
» Dags att lägga av?
» Hur lägga upp bilder ?
» Problem med forumstorleken.
» [Måååånga bilder] På förfrågan kommer här bilder på basen! =)
» Dags att lägga av?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet