Sienar Fleet Systems TIE Interceptor, Fine Mold 1/72
+5
MiniStuff
Azgaron
Warsawpact
Obed
Janne.S
9 posters
Sida 1 av 1
Sienar Fleet Systems TIE Interceptor, Fine Mold 1/72
en är klar!
Doktorn ordinerar verkligen den här modellen om man råkat komma in i byggtorka. Den är helt enkelt magnifik! Överlägset bästa passformen jag sett (förutom de andra Fint Mögel modellerna jag byggt)
Jag behöver nog köpa på mig fler av dom här...vet aldrig när byggtorkan sätter in igen!
Här kommer bilderna!
( angående de röda linjerna, tydligen så kunde piloter som blev äss dekorera sina flygtyg med dessa linjer..de representerar väl ett visst antal nerskjutna fiender, dessutom piffar dom upp en annars väldigt grå modell)
Så.... Limma lugnt!
Doktorn ordinerar verkligen den här modellen om man råkat komma in i byggtorka. Den är helt enkelt magnifik! Överlägset bästa passformen jag sett (förutom de andra Fint Mögel modellerna jag byggt)
Jag behöver nog köpa på mig fler av dom här...vet aldrig när byggtorkan sätter in igen!
Här kommer bilderna!
( angående de röda linjerna, tydligen så kunde piloter som blev äss dekorera sina flygtyg med dessa linjer..de representerar väl ett visst antal nerskjutna fiender, dessutom piffar dom upp en annars väldigt grå modell)
Så.... Limma lugnt!
Janne.S- Moderator
Sv: Sienar Fleet Systems TIE Interceptor, Fine Mold 1/72
Trevligt att även klonerna sidan stöder rosabandet-kampanjen mot bröstkancer.
Snygg kärra för den delen. Den kommer komplettera fint med din Tie Fighter vi fick se i fredags.
Snygg kärra för den delen. Den kommer komplettera fint med din Tie Fighter vi fick se i fredags.
Obed
Jag njuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fabulöst vacker maskin du fått gjord! Den vädringen du gör är perfekt till TIE's, sannerligen!
Blir det en Royal Imperial Guard TIE härnäst?
Fabulöst vacker maskin du fått gjord! Den vädringen du gör är perfekt till TIE's, sannerligen!
Warsawpact- Starwarsviritous
Mycket tjusigt bygge Janne! Lite fotoshopping med passande stjärnrymd hade nog varit en höjdare!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Så vackert så vackert!!! Så himla läcker farkost! Måste försöka sätta tänderna i någon sån här Fine Molds-modell.
/M
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Obed skrev:Trevligt att även klonerna sidan stöder rosabandet-kampanjen mot bröstkancer.
Tack Obed
Jo det börjar bli en samling i vitrinen nu !
Warsawpact skrev:Jag njuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag klurade på en sådan först men då hade jag behövt scratcha ett par vingar till. Nu är det slut TIE i stashen dessvärre.
Azgaron skrev:Mycket tjusigt bygge Janne! Lite fotoshopping med passande stjärnrymd hade nog varit en höjdare!
Håkan
Ja nu har jag ju "blue screen" å allt ju
Janne.S- Moderator
Ja den där är det då inget fel på!
Väldigt snyggt bygge Janne!
/ Jocke
Väldigt snyggt bygge Janne!
/ Jocke
JOooCKE
Bonusbild på hela samlingen än så länge
Janne.S- Moderator
Mycket snyggt Janne , man väntar sig en asmatik svart rymd gubbe skall dyka upp i luckan,, full pott igen janne
Gigabyte
Tack Giga!
Hehehe....AMT tror jag hade en Darre Varre filur en gång i tiden....hmmm.
Hehehe....AMT tror jag hade en Darre Varre filur en gång i tiden....hmmm.
Janne.S- Moderator
Snyggt byggd och målad modell som vanligt från din bygghörna!
Men vad är det för dj......la tjejfärg du har kladdat dit på sidan?
Snyggebygge.
Men vad är det för dj......la tjejfärg du har kladdat dit på sidan?
Snyggebygge.
Caverö
Hehehe lite rosa blev den, var tvungen att grunda med vitt innan jag målade för att få färgen homogen (no pun intended) dessutom är bilderna efterbehandlade, de blev väldigt gula till en början så jag fick ändra färgbalansen lite och då blev det lite mer rosa än det är i verkligheten.
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Hehehe lite rosa blev den, var tvungen att grunda med vitt innan jag målade för att få färgen homogen (no pun intended) dessutom är bilderna efterbehandlade, de blev väldigt gula till en början så jag fick ändra färgbalansen lite och då blev det lite mer rosa än det är i verkligheten.
Äsch, tyckte att det rosa stänket gav bygget en sanslöst cool "talk-to-the-imperial-hand, beyotch" attityd.
Hursomhaver, grymt snyggt byggt. Alltid kul med Star Wars. För att inte tala om Y-vingen. ¡Híjole!
Matt_Public- Master of DNF
Fin samling Janne!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tack Håkan Får se om den utökas under året
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» Siennar Fleet Systems TIE Interceptor, Fine Molds 1/72
» Sienar Fleet Systems TIE/Ln Space Superiority Fighter 1/72