IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Warhammer ???

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Warhammer ??? Empty Warhammer ???

Inlägg av Warsawpact mån jan 18 2010, 11:24

Hejsan allihop.
Sitter på Das Arbeit och tänkte ta tillfället i akt att fråga om det är någon som lirar / -har lirat warhammer?
40K eller Fantasy?
Eller någon som bara bygger för att det är roligt?

Anyhow, det vore väldigt roligt att få se lite mer Warhammer närvaro på forumet, bilder såväl som WIP / målar/bygg projekt. Warhammer ??? Icon_smile



Have a nice one!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Warhammer ??? Empty Sv: Warhammer ???

Inlägg av Janne.S mån jan 18 2010, 11:27

Jag är ju inte främmande för att synda med en Warhammer 40k grej då och då Very Happy

Har lite gubbs bara just nu som jag inte kommit längre med... men en Vakyrie skulle sitta fint!

Marcus har ju syndat meed sin Baneblade så han är nog inte heller främmande för det Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Warhammer ??? Empty Sv: Warhammer ???

Inlägg av denstore mån jan 18 2010, 12:00

Jag har spelat ganska mycket Fantasy när jag var yngre. Mest som komplement till Warhammer Fantasy Role Play. Dessutom en hel del Blood Bowl, men det var ju sisådär 20 år sedan.... Wink
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

Warhammer ??? Empty Sv: Warhammer ???

Inlägg av Warsawpact mån jan 18 2010, 12:35

denstore skrev:Jag har spelat ganska mycket Fantasy när jag var yngre. Mest som komplement till Warhammer Fantasy Role Play. Dessutom en hel del Blood Bowl, men det var ju sisådär 20 år sedan.... Wink

Blood Bowl är förbannat roligt Warhammer ??? Icon_biggrin Testat PC spelet?
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Warhammer ??? Empty Sv: Warhammer ???

Inlägg av Matt_Public mån jan 18 2010, 13:10

Blood Bowl är förbenat kul och ett av mina få äventyr i figurmålning (det andra var hel en hoper Dragon-nazister på äventyr i Ardennerna, varför gör jag inte mer sånt egentligen?).

I övrigt så kommer jag nog snart att att ge mig in i 40K-snåret, bara för att få omväxling. Man kanske kan ge bort dem till någon spackelhandikappad spelare efteråt?
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Warhammer ??? Empty Sv: Warhammer ???

Inlägg av denstore mån jan 18 2010, 16:17

Warsawpact skrev:
denstore skrev:Jag har spelat ganska mycket Fantasy när jag var yngre. Mest som komplement till Warhammer Fantasy Role Play. Dessutom en hel del Blood Bowl, men det var ju sisådär 20 år sedan.... Wink

Blood Bowl är förbannat roligt Warhammer ??? Icon_biggrin Testat PC spelet?

Ni, men det borde man kanske göra.Smile
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

Warhammer ??? Empty Sv: Warhammer ???

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet