Warhammer ???
4 posters
Sida 1 av 1
Warhammer ???
Hejsan allihop.
Sitter på Das Arbeit och tänkte ta tillfället i akt att fråga om det är någon som lirar / -har lirat warhammer?
40K eller Fantasy?
Eller någon som bara bygger för att det är roligt?
Anyhow, det vore väldigt roligt att få se lite mer Warhammer närvaro på forumet, bilder såväl som WIP / målar/bygg projekt.
Have a nice one!
Sitter på Das Arbeit och tänkte ta tillfället i akt att fråga om det är någon som lirar / -har lirat warhammer?
40K eller Fantasy?
Eller någon som bara bygger för att det är roligt?
Anyhow, det vore väldigt roligt att få se lite mer Warhammer närvaro på forumet, bilder såväl som WIP / målar/bygg projekt.
Have a nice one!
Warsawpact- Starwarsviritous
Sv: Warhammer ???
Jag är ju inte främmande för att synda med en Warhammer 40k grej då och då
Har lite gubbs bara just nu som jag inte kommit längre med... men en Vakyrie skulle sitta fint!
Marcus har ju syndat meed sin Baneblade så han är nog inte heller främmande för det
Har lite gubbs bara just nu som jag inte kommit längre med... men en Vakyrie skulle sitta fint!
Marcus har ju syndat meed sin Baneblade så han är nog inte heller främmande för det
Janne.S- Moderator
Jag har spelat ganska mycket Fantasy när jag var yngre. Mest som komplement till Warhammer Fantasy Role Play. Dessutom en hel del Blood Bowl, men det var ju sisådär 20 år sedan....
denstore
denstore skrev:Jag har spelat ganska mycket Fantasy när jag var yngre. Mest som komplement till Warhammer Fantasy Role Play. Dessutom en hel del Blood Bowl, men det var ju sisådär 20 år sedan....
Blood Bowl är förbannat roligt Testat PC spelet?
Warsawpact- Starwarsviritous
Blood Bowl är förbenat kul och ett av mina få äventyr i figurmålning (det andra var hel en hoper Dragon-nazister på äventyr i Ardennerna, varför gör jag inte mer sånt egentligen?).
I övrigt så kommer jag nog snart att att ge mig in i 40K-snåret, bara för att få omväxling. Man kanske kan ge bort dem till någon spackelhandikappad spelare efteråt?
I övrigt så kommer jag nog snart att att ge mig in i 40K-snåret, bara för att få omväxling. Man kanske kan ge bort dem till någon spackelhandikappad spelare efteråt?
Matt_Public- Master of DNF
Warsawpact skrev:denstore skrev:Jag har spelat ganska mycket Fantasy när jag var yngre. Mest som komplement till Warhammer Fantasy Role Play. Dessutom en hel del Blood Bowl, men det var ju sisådär 20 år sedan....
Blood Bowl är förbannat roligt Testat PC spelet?
Ni, men det borde man kanske göra.
denstore
Liknande ämnen
» Om gruppbygge i Warhammer
» Gruppbygge Warhammer
» Warhammer 40k Ultramarines
» Warhammer film!!!
» Krootox (Warhammer? Vem, jag?)
» Gruppbygge Warhammer
» Warhammer 40k Ultramarines
» Warhammer film!!!
» Krootox (Warhammer? Vem, jag?)