Är Space Marines alltid blå?
2 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Är Space Marines alltid blå?
Fridens!
Jag tänkte pytsa in en spejsad marinkårist som den lede fi i ett kommande diorama (mitt första).
Eftersom det kommer att råda vargavinter i lattjolandet så tänkte jag passa på att fråga expertisen huruvida det förekommer vintercamo inom kåren, eller om de ständigt är oskyldigt blå?
Ifall de vinterbonar sig, hur ser de då ut? Har haft svårt att hitta någon vedertagen standard på nätet...
Jag tänkte pytsa in en spejsad marinkårist som den lede fi i ett kommande diorama (mitt första).
Eftersom det kommer att råda vargavinter i lattjolandet så tänkte jag passa på att fråga expertisen huruvida det förekommer vintercamo inom kåren, eller om de ständigt är oskyldigt blå?
Ifall de vinterbonar sig, hur ser de då ut? Har haft svårt att hitta någon vedertagen standard på nätet...
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Är Space Marines alltid blå?
Ett snabbt svar... nej de vinterbonar sig inte generellt sett. Färg på "dräkterna" beror på vilket Chapter de tillhör.
Kan ge dig mer uttömmande svar senare. För lite inspiration kolla här:
http://www.games-workshop.com/gws/content/articleCategory.jsp?communityArticleCatId=400028&articleCatId=400028&catId=cat1350002§ion=
Hoppas du hittar rätt med länken.
/M
Kan ge dig mer uttömmande svar senare. För lite inspiration kolla här:
http://www.games-workshop.com/gws/content/articleCategory.jsp?communityArticleCatId=400028&articleCatId=400028&catId=cat1350002§ion=
Hoppas du hittar rätt med länken.
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Liknande ämnen
» Space Marines
» Space Marines Razorback - Warhammer 40k
» Warhammer 40k Space Marines Razorback
» Achtung! Spitfires and B-17 in space...
» PBJ1-J, VMB-611 US Marines, Filippinerna 1944
» Space Marines Razorback - Warhammer 40k
» Warhammer 40k Space Marines Razorback
» Achtung! Spitfires and B-17 in space...
» PBJ1-J, VMB-611 US Marines, Filippinerna 1944
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|