IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Erfarenhet av denna airbrush kompressor HS217

3 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Erfarenhet av denna airbrush kompressor HS217 Empty Erfarenhet av denna airbrush kompressor HS217

Inlägg av MetalGudde 2013-12-07, 19:52

Är det någon som har erfarenhet av denna kompressor och om den är ok. Jag är nybörjare och har aldrig kört airbrush tidigare.
Erfarenhet av denna airbrush kompressor HS217 $T2eC16FHJHQE9nzEyHl-BRMn!gvyKg~~60_12
Features

  • Portable & lightweight
  • Thermally protected, auto outage protector
  • Oil free piston type
  • Airtank inside, making airflow smooth
  • Auto start, auto stop function
  • Airtank protector, suto air release air function
 
Specifications HS217 compressor

  • Power: 1/5 HP
  • Voltage: 240V / 50HZ / 60HZ
  • Motor Speed - 2900r/min (50 HZ) 
  • Motor Speed - 3400r/min (60 HZ)             
  • Airflow 20-23 l/min
  • Auto stop 3 bar / 43psi
  • Auto start 2 bar / 29psi
  • Air tank 0.2 litre
  • Pressure range 5-43 psi
  • Net weight 3.1 kg
  • Air outlet connection 1/8" bsp 
 
Specifications HS30 airbrush

  • Dual action Airbrush
  • Feed Type: Gravity
  • Nozzle: Dia. 0.2mm or 0.3mm (normal 0.3mm)
  • Cup Capacity: 7CC)            
  • Airflow 20-23 l/min
  • Working Pressure: 15~30PSI
 
Also a 3mt Braided Airbrush hose 1/8" both Ends and mini filter
 
This Fantastic KIT is excellent for these applications

  • Commercial Arts,
  • Illustration,
  • Photo Retouching,
  • Hobby, and Crafts.
  • Cosmetics, Models,
  • Fingernail Painting,
  • and General Airbrushing.

MetalGudde


Till överst på sidan Gå ner

Erfarenhet av denna airbrush kompressor HS217 Empty Sv: Erfarenhet av denna airbrush kompressor HS217

Inlägg av Janne.S 2013-12-07, 22:55

Jag börjar med att hälsa dig välkommen till forumet : D