IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Snart når vi post No 10 000!!!

+5
Claes
JOooCKE
merlin1953packard
Azgaron
Janne.S
9 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av Janne.S ons aug 19 2009, 21:54

Vid den här tiden förra året så tror jag inte vi hade 1000 poster ens.... nu ett år senare så kommer vi nå 10 000! Jag tycker det är helt fantastiskt och jag vill tacka alla forum-medlemmar för att ni gjort det här till ett intressant och levande forum med många olika inriktningar!

Vi har lyckats behålla en underbar stämning och kamratlig anda på forumet under året. Visst har vi olika åsikter ibland och det är så det ska vara, men vi har lyckats hålla god ton och gett varandra konstruktiv kritik som utvecklar oss i vår hobby. Nya medlemmar välkomnas med öppna armar av alla och inga frågor är dumma! Det har samlats mycket kunskap här under året som ni villigt delar med er av och håller hög kvalitet på innehållet i posterna.

Både jag och Johan är oerhört stolta över er och hur ni har format forumet till vad det är i dag!

Snart kommer post No 10 000, det ska bli skoj att se vem som plockar den titeln! Very Happy
Nästan läge för lite jubileum då!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Sv: Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av Azgaron ons aug 19 2009, 23:57

Himla kul Janne, och jag håller med fullständigt om att forumet utvecklats till en väldigt trevlig plats! Smile
Ett stort tack till alla här som gör forumet till vad det är! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Sv: Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av merlin1953packard tor aug 20 2009, 00:17

Instämmer helt, Janne! Sedan kan det väl också tilläggas att du - åtminstone i mina ögon - intar en särställning i konsten att demonstrera på ett pedagogiskt sätt hur dina modeller växer fram på ditt byggbord! Så mycket tips och råd som du delat med dig till oss andra! Inte underligt att man själv plötsligt sitter där och knåpar med en jetkärra och undrar vad som egentligen hände! Tycker således att en del av "stjärnljuset" också skall falla på dig, Janne (och naturligtvis på dig Johan som sliter med forumupplägg och fotografering på månadsmötena!).
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Sv: Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av JOooCKE tor aug 20 2009, 07:27

JAg tycker att det här forumet blir bättre hela tiden , trevligt att vara här och man får massor med nya tips , det här forumet är helt klart mitt favorit forum av alla dem som jag är registrerade på.


Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Sv: Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av Claes tor aug 20 2009, 17:45

Är jag 10000? Very Happy

Vi kan bara ge oss själva en klapp på ryggen! Bra jobbat!
Hoppas forumet fortsätter på den inslagna vägen.

Claes


Till överst på sidan Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Sv: Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av Warsawpact tor aug 20 2009, 18:44

Instämmer med er helt och hållet!

Vi har ett otroligt bra forum med en stor bredd av byggen och såväl som kunskap.
Klart ett av de top 3 forumen som jag är medlem i utan tvekan!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Sv: Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av MiniStuff tor aug 20 2009, 19:23

Kan inte göra annat än att instämma i alla föregående talare! Very Happy

Jag har känt mig väldigt välkommen här och även om vi inte är så många så är det en väldig aktivitet, mycket positivt.

Ska bli kul å få möta så många det nu blir av er på Modell Gbg!

/Markus

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Sv: Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av Stefan E tor aug 20 2009, 19:36

Även jag instämmer helt!

Måste säga att forumet har utvecklats något alldeles kollosalt bara sedan jag hittade hit!

Det får jag "skylla" på Janne (Tack, kompis sunny ), eftersom han länkade en byggtråd hit från Ankdammen, och sedan "fastnade" jag här!
Många av er tycker jag att jag känner väl vid det här laget, även om jag aldrig träffat er "live" ännu!
God stämning och suveränt kamratskap, kunskap finns att tillgå i mängd och tips strömmar in dagligen!
Det spelar ingen roll hur länge man byggt modeller, man får nya ideer och tips hela tiden.
Även nybörjare kan lära oss gamla rävar nya tricks, just därför att man ser problem med nya "oförstörda" ögon och vågar ta ut svängarna mera.

Var aldrig rädda att fråga, den enda "dumma" frågan är den som aldrig ställs!
Det finns heller aldrig några absoluta regler, det är DIN modell och så länge du är nöjd så är det som det skall vara!
Modellbygge skall vara kreativt och framför allt ROLIGT!

Måste ta mig till Götet någon gång...

Tills dess; Limma Lungt!

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Sv: Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av Caverö fre aug 21 2009, 06:23

Heja heja mina forumvänner. Det här är det enda forumet jag är med på men inte behövs det ngt mera.
Jag tyvker inte jag hinner vara med någon annanstans, det kan man inte hinna man måste ju ha tid att bygga lite oxå.
NI är mina modellbyggarvänner och jag trivs bra och det är en avslappnad stämmning.

Jättebra jobbat Johan och Janne cheers
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Snart når vi post No 10 000!!! Empty Sv: Snart når vi post No 10 000!!!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet