Har forumet dött ?
5 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Har forumet dött ?
Nej men många är på modell Göteborg.
Jag mötte flera forummedlemmar bland alla borden på tävlingen
Bilder mm är på väg upp!
// Johan
Jag mötte flera forummedlemmar bland alla borden på tävlingen
Bilder mm är på väg upp!
// Johan
johan r
Sv: Har forumet dött ?
Trevligt! Ser fram emot bilderna!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Jag känner djup tacksamhet till dig Johan att jag slapp gå och fota varenda modell
Och nog fick man träffat en hel del forum människor där vilket alltid är lika trevligt. Blir mer av det imorgon ( söndag) då det blir prisutdelning!!
Och nog fick man träffat en hel del forum människor där vilket alltid är lika trevligt. Blir mer av det imorgon ( söndag) då det blir prisutdelning!!
Warsawpact- Starwarsviritous
Ja det var trevligt att gå dit å kolla faktiskt, hoppas dioramat från bärgningen 1921 vinner peoples choice den var grym kommer inte ihåg vad fartyget hette bara.
Tobbe1983
jasså du var också där? skulle ha sammanstrålat med oss vid forumborden å tjötat lite.
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:jasså du var också där? skulle ha sammanstrålat med oss vid forumborden å tjötat lite.
Jo jag ber om ursäkt för det kunde inte slita ögonen ifrån alla skönheter som var på borden och i kartongerna hos alfa hobby och puma hobby
Tobbe1983
Janne.S skrev:LOL du blev skinnad levande alltså?
Hur illa blev det?
Kan väl säga så att det blev ca 600 kr vilket inte är bra när man är student. Det blev en Italieri JAS 39 Gripen 1/72, Tamiya Spitfire 1/48 lite lim och två böcker "ifrån dronten till gripen" och en bok som heter "luftstrid" låt oss säga det var tur att de inte tog kort för det var enzo ferarri 1/24 som ropade på mig också.
Tobbe1983
Jepp Fast till nästa år kanske man sparat ihop en budget á IPMS Göteborg
Tobbe1983
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet