Revells Audi R8 1/24
+8
cas
Caverö
Matt_Public
Azgaron
Janne.S
Warsawpact
Delmar
Tobbe1983
12 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Civilt
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Revells Audi R8 1/24
Dagsläget på Audin
Efter andra lagret med koppar färg kommer lägga ytterligare ett lager på vid ett senare tillfälle. har funderat på att lägga på någon tunn röd färg skulle kanske kunna bli shysst.
Hade tänkte köra vitt och svart som de första bilderna men blev inte bra. Har haft nån förbannelse över detta bygge allt som kunna gå fel har gått fel så nu byggs den bara ihop så får vi se hur det blir i slutändan...
Efter andra lagret med koppar färg kommer lägga ytterligare ett lager på vid ett senare tillfälle. har funderat på att lägga på någon tunn röd färg skulle kanske kunna bli shysst.
Hade tänkte köra vitt och svart som de första bilderna men blev inte bra. Har haft nån förbannelse över detta bygge allt som kunna gå fel har gått fel så nu byggs den bara ihop så får vi se hur det blir i slutändan...
Tobbe1983
Tobbe1983 skrev:Dagsläget på Audin
Än har du inte slagit sönder karossen vilket jag gjorde på impalan efter 3 lackmisslyckanden!
Det blir bra det här känner jag på mig!
/ Jocke
JOooCKE
Du har inte backat över någon voodoo-präst utanför stormarknaden eller så?
Förbaskat tråkigt, men ibland tar det några försök innan det vill sig.
Heja på!
Förbaskat tråkigt, men ibland tar det några försök innan det vill sig.
Heja på!
Matt_Public- Master of DNF
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Revells Jagdtiger
» Revells Pzh.2000 1/35
» Revells nya JAS-39C Gripen i 1/72.
» Revells färger ?
» Köpes: Revells Ju87B i 1/32
» Revells Pzh.2000 1/35
» Revells nya JAS-39C Gripen i 1/72.
» Revells färger ?