IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

+14
Viggen
linusorn
Gigabyte
Jokkocze
Caverö
Kent
MiniStuff
Marlin
Azgaron
Delmar
Janne.S
cas
Matt_Public
Stefan E
18 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 1 av 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Stefan E fre sep 24 2010, 10:23

Hejsan!


Ännu ett kampanjbygge på Aeroscale, som nu hunnit en bit på vägen!

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 031

Trumpeters byggsats i 1/32, som ni ser, men några “tillägg” tanker jag allt göra!

Extrautrustningen börjar med nya dekaler, dessa kommer från Warbirds, och man kan göra en av tre röd-stjärtade maskiner från en av de mest kända divisionerna; 332nd FG, mera kända som ”Tuskagee Airmen”!

Jag har valt att göra “Ina the Macon Belle”, flygplan nummer 72.
Planet är helt i metall/silverfärg med röd stjärt, spinner och vingspetsar, gula band runt vingarna, och alla trimroder i gult, plus ett randigt nosband i rött och gult.
Lägg till bländskyddet i olivgrönt så kan inte bli mycket färggrannare än så här!

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 004

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 005

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 006

Trumpeters cockpit är ganska bra detaljerad ur lådan…. För en –D!
Men en –B har ganska stora skillnader jämfört ,med –D modellen i just cockpit, bla. annan instrumentbräda och Trumpeter har inkluderat en del ”fria fantasier” så cockpiten är ett mish-mach av båda varianterna!
För ett detalj- och Mustang-freak som jag gäller bara en ny cockpit i resin ändå!

Den här kommer från Aires;

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 007

Hjulhusen är fel, men till och med på Tamiyas annars utmärkta modell i 1/48 är dom gjorda så att hjulhuset följer luckorna.
I verkligheten fortsätter hjulhusen ända bak till vingbalken 2/3 in på vingen (från framkanten), Aires har gjort ett hjulhus i ett stycke, underbart detaljerat, och helt korrekt!

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 008

Jag brukar använda Eduards ets (om det finns) på alla mina 1/32 byggen, och detta kommer inte att bli något undantag;

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 009

Jag avskyr “gummihjulen” som Trumpeter skickar med, dom ser så leksaksaktiga och billiga ut!
Mastercasters gör ett set med underbara mustanghjul, och inte är dom dyra heller, men de är bland det snyggaste jag sett!
Väldetaljerade, passar perfekt på modellen och lagom ”viktade” för att få tyngdkänslan, men utan att se ”punkade” ut!

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 010

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 012

Saddle up!!



Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Matt_Public fre sep 24 2010, 11:42

Åhå, en Ponny.

Den där skulle jag vilja bygga själv, men jag vet alltför väl hur mycket extrapill jag skulle bli tvungen att pytsa in. En dag kanske...
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av cas fre sep 24 2010, 11:58

En trumpeter-musse och massa extratillbehör?
Kommer att följa denna tråden med stort intresse!
//Christer

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Janne.S fre sep 24 2010, 12:15

Spännande bygge!! Alltid kul att se dig kasta in lull lull! Very Happy
KUl att du valde den färgglada varianten dessutom!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Delmar fre sep 24 2010, 12:35

spännande bygge med allt godis till
Delmar
Delmar


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Azgaron fre sep 24 2010, 12:39

Himla trevligt bygge du startat Stefan! Ska bli kul att följa!

Blir himla sugen på att skaffa en själv, men lite synd att Trumpeter (sin vana trogen?) inte kan göra rätt. Kräver lite mycket lull lull för att passa min plånbok.
En Tuskagee kärra skulle vara kul att bygga.

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Stefan E fre sep 24 2010, 21:42

Hejsan!

Tack för alla glada tillrop!

Jag har alltid velat bygga en maskin från Tuskagee, eftersom dom har en så intressant historia!

För dom som inte har hört talas om dem;

Tuskagee Airmen bildades som det första förband som bestod helt av färgad personal.
På 40talet var rasåtskillnad vardagsmat i USA och färgade ansågs fortfarande vara "lägre stående".

Men Tuskagee visade hur fel alla hade, och alla blev imponerade av vad dom uträttade under kriget!

Tuskagee förlorade ALDRIG en eskorterad bombare till fienden, INTE EN ENDA!
Bombplansbesättningarna kallade dem "Our Little Friends" (våra små vänner), tyska jaktpiloter kallade dem "Rot-schwanzte(?) teufels (rödstjärtade djävlar).

Naturligtvis gick dom nya fina P-51D maskinerna till dom "vita" divisionerna, Tuskagee fick hålla till godo med begagnade, äldre -B maskiner!

Piloten som flög den maskin som jag tänker göra, var ett ess.
Han sköt ner FEM fiendeplan, dokumenterat, men hans sista seger "fick" en vit pilot, trots kanon-kamerafilmen!
Det skulle ju inte "se bra ut" att en svart pilot var ett ess, när det fanns så många vita piloter som INTE var det!

Ganska skrämmade människosyn och upprörande rasism och behandling av de svarta, eller hur?

Tuskagee har till viss del fått upprättelse, men min pilot fick vänta till in på 90-talet för att få erkänd status som ett ess!

Jag bygger min modell som en hyllning till dessa modiga män, som inte bara slogs mot USA´s fiender, utan också mot fördomar och rasism inom det egna landet!

Jag ser fram emot den kommande filmen om Tuskagee Airmen som håller på att spelas in (om den inte redan är klar)!

Man BEHÖVER inte ha så mycket "lull-lull", men jag tycker det är roligt att "piffa" upp modellerna lite, det blir lite mera detaljerat och framför allt det blir MIN modell, olik alla andras!
Bygg den med stängd huv, så ser man inte mycket, och använd det som finns i lådan, det är ändå ingen som ser skillnaden.

Limma Lungt!

Stefan

Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Azgaron lör sep 25 2010, 00:00

Jag tror det var på History Channel i ett av de där Dog fight programmen där de berättade om just Tuskagee. Himla intressant tyckte jag och sen dess har jag varit sugen på att bygga en sån kärra.

Visst har du rätt i att det inte behövs så mycket lull lull, för jag har inget emot att knåpa lite själv om jag vet hur det ska se ut, men jag tycker det är tråkigt att Trumpeter inte kan göra ett bättre jobb.
Visst är det praktiskt att kunna utnyttja samma delar till flera modeller, men inte om det blir för mycket fel.

Ska väl landa hem Phantomen phörst innan det blir några andra köp! Wink

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Delmar lör sep 25 2010, 01:50

mycket roligt med lite historia som bakgrund, speciellt om det handlar om såpass icke omsjungna hjältar.
Delmar
Delmar


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Marlin lör sep 25 2010, 02:29

Stefan !
Din beskrivning av historien kan jag bara bekräfta av det jag har har läst om WWII. Hemskt med rasåtskillnaderna USA hade då, och efter.
Och jag har några hyllmeter i ärendet, och även andra militärhistoriska ämnen. Just för tillfället är det Napoleon som intresserar mig mest..
Kan ha något med att göra att jag har läst om WWII i tre år.

Men för att återgå till ditt bygge så tror jag att du försöker få oss andra över till din skala med dessa underbara byggen i 1/32.

Tror du jag kan/får tvinga ner barnen i källarförrådet för att jag ska ha plats med kopior av dessa underverk du presterar?
/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Stefan E lör sep 25 2010, 11:13

Azgaron skrev:Visst har du rätt i att det inte behövs så mycket lull lull, för jag har inget emot att knåpa lite själv om jag vet hur det ska se ut, men jag tycker det är tråkigt att Trumpeter inte kan göra ett bättre jobb.
Visst är det praktiskt att kunna utnyttja samma delar till flera modeller, men inte om det blir för mycket fel.

Hejsan Håkan!

Jodå, jag vet att du är duktig på att "rätta" till o detaljera, jag har ju sett dina byggen tidigare!
Men visst håller jag med till 100% om att Trumpeter borde göra ett bättre jobb, särskilt som de numera tar duktigt betalt för sina produkter.

Då finns inget utrymme (eller förståelse) för alla idiotiska missar i både konstruktion och instruktioner!
Alla kan göra misstag, men på flygplan där det finns massor av överlevande exemplar att titta på så FÅR det inte bli så många missar, det finns helt enkelt ingen ursäkt att göra ett dåligt jobb!

Jag har mer eller mindre slutat köpa Trumpeters modeller, och aldrig när de precis kommit ut.
Numera väntar tills jag hittar dem till ett lågt pris på rea, och jag har läst ett par resencioner!

Jag tycker helt enkelt att de håller för dålig kvalitet i jämförelse till priset, synd men sant.

Hasgawas och Revells 1/32 serier är däremot guld!
Fina, lättbyggda modeller med bra detaljering (där det syns) och till ett mycket bra, i Revells fall EXTREMT bra, pris.
Måste bara säga att Revells nya Arado 192 i 1/32 kommer att kosta ungefär 25% MINDRE än Italeris motsvarande 1/48modell!
Dessutom får Hasegawa och Revell (nästan) alltid till formen korrekt, man gör sin hemläxa på ett föredömligt sätt!
Alla Hasegawas och Revells nyare modeller är klart pris och byggvärda.

Revells Tornado kostar bara hälften av Trumpeters, har lika bra detaljering men mycket bättre formriktighet, vilken köper man?

Tamiyas modeller är alla fina, särskilt de senare (F-15, F-16, Zero, Spitfire) är helt suveräna, men de är dyra.
Trots det höga priset så är dom ändå prisvärda, för du får en kvalitetsmodell som inte behöver en massa extra "lull-lull" för att bli bra!

Wing-nut-wings, Zokei-Mura, Wingscale mfl ligger i en klass för sig själva och kan väl kalla "entusiastmodeller", i Tamiya klass, med priser därefter.

Även Academys modeller är bra, även om dom inte når upp till Tamiya klass, men priset är något (men inte mycket) lägre.

Sedan har vi alla short-run märken, men dom ligger i en egen klass tycker jag.
Udda modeller för entusiaster som är beredda att jobba för resultatet och betala ett något högre pris, men håller ändå god kvalitet och hög klass.

Limma Lungt!

Stefan

Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Stefan E lör sep 25 2010, 11:43

Hejsan Bosse!


Marlin skrev:
Men för att återgå till ditt bygge så tror jag att du försöker få oss andra över till din skala med dessa underbara byggen i 1/32.

HUR kan du tro något sådant????? Rolling Eyes Laughing

Marlin skrev:
Tror du jag kan/får tvinga ner barnen i källarförrådet för att jag ska ha plats med kopior av dessa underverk du presterar?
/Bosse

Bra plan, men jag tror dina barn protesterar, och gör revolt! Very Happy

Men, 1/32 är en lagom skala för mina fumliga händer och krattiga syn! Very Happy

Men alla borde prova ett stor-skale bygge nån gång!

Man kan ju bygga små flygplan, man behöver inte ge sig på tex Ju-88, He-111 eller B-25 i 1/32.
En Spitfire i 1/32 är inte större än en B-25 i 1/72, och en Messerschmitt 109 är ännu mindre.
Min Sopwith Pup har bara något större spännvidd än en 1/48 Spitfire!

Å andra sidan är en Thunderbolt i 1/32 ganska stor.....

Men ja, jag gillar skalan! sunny cheers

Limma Lungt!

Stefan

Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av MiniStuff lör sep 25 2010, 11:49

Kul bygge du ger dig på Stefan! Håller med dig om att 1/32 är en mycket trevlig skala att jobba med vad gäller flygtyg Razz

Kul att du gillar MasterCasters hjul, är ju ÅF åt Jays grejer här i svedala-land. Sitter och hoppas att han skall få ändan ur å göra fler till 1/35-skalan också. Väntar på en sändning med lite nyheter med bla. hans hjul till tamiyas spit.

/Markus

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Stefan E lör sep 25 2010, 16:57

Åh, hade jag inte en susning om! Embarassed

Kanske kommer en beställning vad det lider! Very Happy

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Azgaron lör sep 25 2010, 19:47

Håller fullständigt med dig om det du skriver om pris kontra kvalite Stefan!
Det verkar på prissättningen från Trumpeters sida som att de känt sig för lite och höjt priserna när de upptäckte att de hade en marknad för sina modeller.
Lite bättre research hade ju inte skadat. Smile

Jag gillar Revells modeller av flera anledningar. Dels är de som du säger förhållandevis billiga och helt ok.
Sen gillar jag de gamla då de ofta säljs billigt då folk köper Academy eller Tamiya dito. Smile
På så vis får man ju bra övningsobjekt för lite extra detaljering.

1/32 är en kul skala, men tar ju i vissa fall väl stor plats, men jag kan nog inte låta bli att skaffa modellerna om jag kan. Wink
Vulcan finns ju i vakuumsats, men 90x90cm kanske är lite väl att ta i!
För att inte tala om nån större bombare. B-52 är stort nog i 1/72 Smile

Nåja, man kan ju alltid drömma öm ett större hus med stort nog hobbyrum!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Stefan E lör sep 25 2010, 22:09

Nej, för RIKTIGT stora flygplan duger 1/144 gott!

En An-224 blir verkligen maffig även i lilliplutt-skala! Very Happy

Jag försöker utnyttja olika skalor, även om det är kul att kunna hålla sig till EN skala.
Till och med en Vulcanbombare blir "lagom" stor i 1/144!
Men det blir fort opraktiskt för större flygetyg!

Limma Lungt!

Stefan

Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Kent lör sep 25 2010, 22:14

Fräsigt.. ska bli kul att följa detta bygge,skrämmande historia om dessa skickliga piloter.

/W
Kent
Kent


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Caverö lör sep 25 2010, 22:49

Jag blir impad av att du kastar dig på dessa stora projekt, aldrig vågat ännu.

Och en B Mustang från 332:nd Tuskage airmen är ascolt, jag byggde en radiostyrd D musse en gång i tiden och målade den
som rödstjärt oxå.

Spelfilmen som handlar om ovanstående grupp är klart sevärd och tänkvärd. Precis som Harts war där man får en inblick i dom vitas syn
på färgade under kriget.

Skall bli kul att se den ta form och färg. cheers
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Matt_Public mån sep 27 2010, 10:32

Phantom2 skrev: Det skulle ju inte "se bra ut" att en svart pilot var ett ess, när det fanns så många vita piloter som INTE var det!

Oh Herre du milde...

Skulle vara intressant om något sådant tillämpades i skytteligan.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Stefan E mån jan 03 2011, 09:01

Hejsan!

Här har det varit ”mycket snack, men lite verkstad”, dags att ändra på det nu!

Efter en seg start har bygget tagit fart, och cockpiten har limmats ihop och grundmålats med ”Interior Green”.

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1299

Cockpitens sidostycken, sitsen och kylaren tejpades upp och målades med samma färg.

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1300

Sedan ”angrep” jag vingarna, limmade kanonerna och passade in hjulhuset.

Hjulhuset krävde en hel del (nä, en jäkla massa) skär/slip-jobb, men till slut fick jag till en nästintill perfekt passning.

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_0915

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_0916

Jag fick slipa ordentligt på hjulhuset, till slut vågade jag inte ta mera.

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_0913

Jag fick ändå ”shimma” (fylla ut) med plasticard och spackel på vingframkanten.
Ibland skaffar man sig en massa extra jobb!

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1302

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1301-1

Till sist har jag börjat detaljmåla i cockpit, snart kommer det roliga, ets, bälten och alla smådetaljer!

Limma Lugnt!

Stefan


Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Matt_Public mån jan 03 2011, 11:42

Huffa!

Du har det du gör, ser jag. Men fint blir det. Ett tips i all välmening är att förstärka infästningen av bakhjulet. Har hört att det är en svag punkt.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av cas mån jan 03 2011, 13:20

Men kolla där, mussen rör på sig!
Det var då ett rejält tunt lanställstak....
Blir säkert bra med lite förstärkande färg Cool

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Azgaron mån jan 03 2011, 14:20

Ser bra ut Stefan! Kul att det går framåt!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Stefan E sön feb 13 2011, 13:03

Hejsan!

Jag grundmålade cockpiten med Interior Green, och tanken med Matt svart (Hu33).

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1303

Sidostyckena fick samma gröna färg och alla detaljer i matt svart.
Är inte nöjd med ”skavningarna”, det ser fel ut.
Jag måste justera det!


P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1374

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1375

Men stolen blev ju OK.

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1394

Cockpitgolvet i Mustangen var av trä, men delvis täckt av en svart ”antihalkskyddsmatta”, som jag målade matt svart.

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1393

Lite torrborstning med silver;

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1381

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1380

Sätet har fått bälten;

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1444

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1447

Instrumentpanelen har fått instrumenten och är färdigmålad;

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1379

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1445

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1446

Sidostyckena har limmats dit och cockpit är (i det närmaste) klar, och har limmats till ena kroppshalvan;

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 IMG_1448



Limma Lugnt!

Stefan


Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Janne.S sön feb 13 2011, 14:01

Ännu ett tjusigt kontor! Very Happy

Det går i cockpitens tecken idag från firma Stefan Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

P-51B Mustang, Trumpeter 1/32 Empty Sv: P-51B Mustang, Trumpeter 1/32

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet