Dags att införskaffa Airbrush.
5 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Dags att införskaffa Airbrush.
Faktiskt kränger han Badger, han har några sådana startpaket liggandes, plus lite begagnat ....
Han har min gamla reservspruta liggandes där bland annat, den blev övertalig när jag skaffade två Iwator
Han har min gamla reservspruta liggandes där bland annat, den blev övertalig när jag skaffade två Iwator
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Faktiskt kränger han Badger, han har några sådana startpaket liggandes, plus lite begagnat ....
BIIIIIIIIINGO!
Skall ta en sväng till Kempes affär imorgon.
Warsawpact- Starwarsviritous
Janne.S skrev:Synd att han har stängt på måndagar då
Aaah, va?
Ännu en hobbybutik med lustiga öppetider!
Terje skall tydligen också till till Kempes på tisdag då! Blir en bra dagsutflykt! Skulle behöva lite Tamiya färger med...
bjork_larsson
Hehehe, om man skulle dyka förbi jag med.....måste se om han lyckats sälja min gamla spruta på C-4
Janne.S- Moderator
Vad tar han för tamiya färger? Vet du det då? Har hört att han skall vara "billigast i stan"! I och för sig går det nog jämnt upp med bensinpengar, men kan vara roligt att se vart stället ligger!
bjork_larsson
Öh...kommer inte ihåg....16 eller 20 spänn, något jämnt var det i alla fall
Janne.S- Moderator
han huserar på Räntmästaregatan, andra vänster om man åker upp för danskavägen från redbergsplatsen förbi nobel grillen .....jätte liten butik
Janne.S- Moderator
Typ "gå in och backa ut" liten eller? Jo jag har ställt in min gps på den adressen, men jag hann aldrig med denna adress i lördags. Det blev den där utställningen, biltema och ikea i stället! Men jag får väl göra ett besök på tisdag! By the way, va inte du med och diskuterade fuktavskiljare (eller vad det nu heter) till kompressorerna härom dagen?? Jag kan iaf meddela att den inte funkade till min kompressor. Alltså, fuktmojjängen som man kan köpa på biltema för 60 kr fungerade av någon anledning inte på min kompressor från jula. Den orkade (konstigt nog) inte trycka igenom luften. Det funkade om man inte hade slang och penna på. Men så fort dessa kom på så orkade den inte...
bjork_larsson
jag äger själv ingen vatten avskiljare.....brukar låta det droppa ur slangen efter för mycket målande
Låter mystiskt.....kanske någon som har bättre koll än jag kan svara på det.
Låter mystiskt.....kanske någon som har bättre koll än jag kan svara på det.
Janne.S- Moderator
Ja, men nu har jag iaf fått iordning min kompressor, efter många slag och svordomar!
Nu är det nattedags för Terje
Gonatt!
Nu är det nattedags för Terje
Gonatt!
bjork_larsson
bjork_larsson skrev:Typ "gå in och backa ut" liten eller? Jo jag har ställt in min gps på den adressen, men jag hann aldrig med denna adress i lördags. Det blev den där utställningen, biltema och ikea i stället! Men jag får väl göra ett besök på tisdag! By the way, va inte du med och diskuterade fuktavskiljare (eller vad det nu heter) till kompressorerna härom dagen?? Jag kan iaf meddela att den inte funkade till min kompressor. Alltså, fuktmojjängen som man kan köpa på biltema för 60 kr fungerade av någon anledning inte på min kompressor från jula. Den orkade (konstigt nog) inte trycka igenom luften. Det funkade om man inte hade slang och penna på. Men så fort dessa kom på så orkade den inte...
Ajdå. Kanske skall akta mig för biltemas fuktgrej. Hoppas hans affär inte är mindre än Hobbycenter. Nog för att de är väldigt trevliga där och fint utbud så har de en tämmligen liten affär, klaustrofob varning. Om man är mer än en person vid flygavdelningen så blir det extremt trångt extremt fort.
Återstår att se hur det är hos Kempe.
GPS, äsch, jag kör på samma takter som jag gjorde i lumpen... karta och magkänsla
Kanske ses där på tisdag Terje. Om du ser någon i neonblå jacka, glasögon samt grå keps så är det bara att komma fram och prata
/
Christian
Tjaba och godmorgon!
Jo, min fuktmojs funkade inte till min kompressor! Vet som sagt ej varför...
Ja, jag skall hålla ögonen öppna... ser jag dig så kommer jag väl fram, antar jag! =) Är det trängre än HC så är det väl ingen risk att jag inte ser dig om du är där samtidigt!
Hoj hoj!
Terje
Jo, min fuktmojs funkade inte till min kompressor! Vet som sagt ej varför...
Ja, jag skall hålla ögonen öppna... ser jag dig så kommer jag väl fram, antar jag! =) Är det trängre än HC så är det väl ingen risk att jag inte ser dig om du är där samtidigt!
Hoj hoj!
Terje
bjork_larsson
Blir heldag i Götet imorgon för min del!
HC, Kempe, Hobbex, Games Workshop.....hela rasket.
Kommer att hänga på låset till Kempe vid 12, och det känns som om det kommer bränna i plånboken efter det besöket!
Hejhopp
HC, Kempe, Hobbex, Games Workshop.....hela rasket.
Kommer att hänga på låset till Kempe vid 12, och det känns som om det kommer bränna i plånboken efter det besöket!
Hejhopp
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Då var det dags..
» Så var det dags igen.
» Dags att lägga av?
» Snart dags för F 10-Memorial!
» Det är nog dags ändå.. Braziliansk P-47
» Så var det dags igen.
» Dags att lägga av?
» Snart dags för F 10-Memorial!