Varför är det så låg kvalitet på bannern längst upp på sidan?
5 posters
Sida 1 av 1
Varför är det så låg kvalitet på bannern längst upp på sidan?
Ja, som topic lyder. Varför så låg kvalitet på bannern längst upp? Helt prickig, som om någon försökt ha så lite färger som möjligt för att få ner storleken, men sen är det en gifbild som fortfarande är rätt stor. Är det inte dags att byta ut den kanske?
Och säg inte att det beror på storlek, pillade ihop en liten snabbis och fick det här resultatet:
Lite tom och så, men mest för att bevisa min punkt. Här har vi en skarp och fin bild i png-format á 20kb, istället för den suddiga bild som finns idag. Är det inte dags att göra något åt det?
Och säg inte att det beror på storlek, pillade ihop en liten snabbis och fick det här resultatet:
Lite tom och så, men mest för att bevisa min punkt. Här har vi en skarp och fin bild i png-format á 20kb, istället för den suddiga bild som finns idag. Är det inte dags att göra något åt det?
Jokkocze
Sv: Varför är det så låg kvalitet på bannern längst upp på sidan?
Tja vad skall man svara på detta.
Bannern är en återanvänd från IPMS Göteborgs tidigare hemsida och jag har väl inte lagt så mycket jobb på den (inget...)
Men du har väl helt rätt i att det skulle kanske vara roligare med en annan banner.
Kanske en liten tävling............
mvh
Johan
Bannern är en återanvänd från IPMS Göteborgs tidigare hemsida och jag har väl inte lagt så mycket jobb på den (inget...)
Men du har väl helt rätt i att det skulle kanske vara roligare med en annan banner.
Kanske en liten tävling............
mvh
Johan
johan r
Har du något trevligt att ha i mitten på den som jag knåpade ihop så kan ni få använda den. Kan ändra lite fonter och sånt, om de inte är bra.
Eller en tävling. Tävlingar är alltid kul.
...
...
Med priser! Annars är det inte riktigt lika kul.
...
...
Jokkocze
Tycker att det är charmigt med den gamla sunkiga bilden.
Förmedlar en go' känsla av att inte ta så allvarligt på saker och ting.
Förmedlar en go' känsla av att inte ta så allvarligt på saker och ting.
Matt_Public- Master of DNF
Jokkocze skrev:Har du något trevligt att ha i mitten på den som jag knåpade ihop så kan ni få använda den. Kan ändra lite fonter och sånt, om de inte är bra.
...
...
Räcker inte äran att ha sitt personliga avtryck på forumet?
Linus
Linus skrev:Jokkocze skrev:Har du något trevligt att ha i mitten på den som jag knåpade ihop så kan ni få använda den. Kan ändra lite fonter och sånt, om de inte är bra.
...
...
Räcker inte äran att ha sitt personliga avtryck på forumet?
Instämmer.
Warsawpact- Starwarsviritous
Liknande ämnen
» Angående trådar....första sidan..varför inte sista posten,,,iom ofta följer trådar o måste bläddra....
» Nya Kategorier
» Varför....?
» Vad har hänt med alla bilder på sidan?
» Varför tar det sån tid? (Var är Tarangus Lansen i 1/48?)
» Nya Kategorier
» Varför....?
» Vad har hänt med alla bilder på sidan?
» Varför tar det sån tid? (Var är Tarangus Lansen i 1/48?)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|