project rats!
+8
cas
Azgaron
Janne.S
Warsawpact
Joppo
MiniStuff
Matt_Public
SkelettetS
12 posters
Sida 2 av 5
Sida 2 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: project rats!
tjo, gick ju som det gick med den WIP tråden. aja.
nr 2 är färdigmålad (sorry no pics...) och nästa råtta är i princip färdigbyggd, tror jag. satsar på en lite mer dynamisk pose än orginalet. ser lite mysko ut nu kanske men tanken är att han skall luta benet mot röret på basen.
basen;
nr 2 är färdigmålad (sorry no pics...) och nästa råtta är i princip färdigbyggd, tror jag. satsar på en lite mer dynamisk pose än orginalet. ser lite mysko ut nu kanske men tanken är att han skall luta benet mot röret på basen.
basen;
SkelettetS
Vad slags katt kan hantera sådan ohyra? Ett bergslejon?
Det här ska bli kul att följa. Apsnygg baslösning så här långt.
Det här ska bli kul att följa. Apsnygg baslösning så här långt.
Matt_Public- Master of DNF
Grymmt snygg! Råttor är underskattade djur! En av de allra tamaste och goaste djur vi någonsin haft var en honråtta, hon lekte tom med katterna - de var mer eller mindre rädda för henne när hon kom springande mot dem
MiniStuff- Vicesheriff
danke. ska för fanken försköka uppdatera lite oftare och inte såhär skandalöst sällan...
tama och goa är inte riktigt det jag strävar efter att dessa anabolaråttor ska klassas som hah, fast man ska ju inte döma till utseendet iofs
tama och goa är inte riktigt det jag strävar efter att dessa anabolaråttor ska klassas som hah, fast man ska ju inte döma till utseendet iofs
SkelettetS
SkelettetS skrev:Tama och goa är inte riktigt det jag strävar efter att dessa anabolaråttor ska klassas som (hah!), fast man ska ju inte döma till utseendet iofs.
Nu ska vi gosa lite, annars dj*vlar?
Lite updateringar... mer rosa skin på denna än de förra. pälsen är inte klar, bara grundat med VMC grey-green och en wash med VMC dark red än sålänge.
ye...
ye...
SkelettetS
VMC?
Det här ser ju tokbra ut i sedvanlig ordning.
Det bästa är att de avhuggna huvudena ser ut att ha så sanslöst roligt åt sin belägenhet.
Det här ser ju tokbra ut i sedvanlig ordning.
Det bästa är att de avhuggna huvudena ser ut att ha så sanslöst roligt åt sin belägenhet.
vallejo model colour, that is...
tack!
heh jo de ser ut att ha värsta party där, har du rätt i. men de kommer vara lagom glada när jag väl är klar med dem heheee...
tack!
heh jo de ser ut att ha värsta party där, har du rätt i. men de kommer vara lagom glada när jag väl är klar med dem heheee...
SkelettetS
Vallejo, minsann. Aldrig testat.
Näh, jag antar att behandlingen lär bli omild.
Näh, jag antar att behandlingen lär bli omild.
pretty much same shit som citadelfärger, men en uppsjö av mer nyanser att välja på. föredrar i regel gw's färger dock då jag enklare får mjuka övergångar med de färgerna. dessutom tenderar vallejo att skickta sig (medium on top, pigment on the bottom) när man späder det så extremt som jag gör. menmen, börjar vänja mig. vallejos utbud är somsagt nästintill oändligt
SkelettetS
Aha. Själv välkomnar jag GWs något begränsade färgskala.
Jag är m.a.o. på rätt plats redan från början som omväxling.
Grymmans snyggt hörru!!! Skulle var kul o träffas o se dig måla in action.
MiniStuff- Vicesheriff
haha okay, jo nog är den begränsad alltid!Matt_Public skrev:Aha. Själv välkomnar jag GWs något begränsade färgskala.
tacktack, hade vart fett kul att träffas någon gång absolutMiniStuff skrev:Grymmans snyggt hörru!!! Skulle var kul o träffas o se dig måla in action.
jäkligt synd att man inte kommer iväg till 08 till att börja med. bo-hoooo ...
SkelettetS
Snyggt målat! Ska bli kul att se mer!
Använder nästan uteslutande GW's färger till fantasyfigurer, och har fortfarande kvar färger från mina monster paint set.
Håkan
Använder nästan uteslutande GW's färger till fantasyfigurer, och har fortfarande kvar färger från mina monster paint set.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Himla frän den ser ut!
Ge oss mer!
Ge oss mer!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Lite uppdateringar då iallafall, överkroppen är mer eller mindre klar, förutom metallen.
...some jolly faces...
...some jolly faces...
SkelettetS
Snyggt som vanligt Skelettet Du, vad är det för skala på figuren och hur hög är den?
Joppo
Supernice målat! Ser väldans bra ut Skelettet!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Häftig huvudjägare, hörru.
Det här var ju en helt annan fiskgratäng. Vilket vackert vansinne.
Från det ena till det andra: varför har han kryptonit i axeln?
Det här var ju en helt annan fiskgratäng. Vilket vackert vansinne.
Från det ena till det andra: varför har han kryptonit i axeln?
tusen tack! blod svett och tårar börjar ta form, haha...
angående kryptonit i axeln så är det warpstone (?), råttorna använder den för att driva deras maskineri, mutera bestar samt använda magi, rätta mig någon om jag har fel. är inte helt 100 på allt detär.
figuren är standard gw skala, 28mm. hur stor han är kan man lättast se om man jämför med huvudena runt halsen kanske.
angående kryptonit i axeln så är det warpstone (?), råttorna använder den för att driva deras maskineri, mutera bestar samt använda magi, rätta mig någon om jag har fel. är inte helt 100 på allt detär.
figuren är standard gw skala, 28mm. hur stor han är kan man lättast se om man jämför med huvudena runt halsen kanske.
SkelettetS
SkelettetS skrev:
Stämmer utmärkt!
Riktigt snygg hulken råtta det där! Mycket snyggt!
Warsawpact- Starwarsviritous
I'm not worthy! diggar hur smooth du får till det Har varit i närheten ngn gång men inte så som du får till det.
MiniStuff- Vicesheriff
UJ!
Hur skall det se ut när den väl är färdig?
Detta är ju lysande!
Hur skall det se ut när den väl är färdig?
Detta är ju lysande!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 2 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Liknande ämnen
» Oh Rats!!!
» Aoshima's 1/24 D1GP Team Samurai Project FC3S RX-7
» SAAB-MBB Project J 37X "Snabel-Viggen" Airfix 1:48 scale
» SAAB Project B3LA - Light Attack/Advance Trainer, 1:48 scale
» Aoshima's 1/24 D1GP Team Samurai Project FC3S RX-7
» SAAB-MBB Project J 37X "Snabel-Viggen" Airfix 1:48 scale
» SAAB Project B3LA - Light Attack/Advance Trainer, 1:48 scale