Hetzer, Tamiya #35285
+8
Azgaron
Caverö
cas
MiniStuff
Warsawpact
Fisken35
T-34
Hayabusa
12 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Hetzer, Tamiya #35285
Tack, känns kul att vara här
Janne: Vet inte om jag har så mycket att lära ut, men det är roligt att måla. Intressant med olika målningstekniker och man har säkert mycket att lära av varandra. Hur är det - har ni regelbundna möte i Gbg? Vore kanske inte helt fel att lägga ett besök eller två i Götet?
Janne: Vet inte om jag har så mycket att lära ut, men det är roligt att måla. Intressant med olika målningstekniker och man har säkert mycket att lära av varandra. Hur är det - har ni regelbundna möte i Gbg? Vore kanske inte helt fel att lägga ett besök eller två i Götet?
Hayabusa
Ja det stämmer,IPMS Göteborg har månads möten i Härlanda Kyrka
Här hittar du information om föreningen Nästa månadsmöte är den 18 Mars, kl 18.30
http://www.ipmsgoteborg.se/
Här hittar du information om föreningen Nästa månadsmöte är den 18 Mars, kl 18.30
http://www.ipmsgoteborg.se/
Janne.S- Moderator
Det låter väldigt intressant. Behöver man anmäla sig? Blir den av, så kommer jag garanterat.
Hayabusa
Jag tror inte vi haft någon "officiell" anmälan ännu. Det kanske vi borde göra ha en snart så vi vet hur många som kommer?
Joppo
Kan vara en bra idé för att få en liten hum.
Var håller Hayabusa till någonstans?
Är det motorcyckeln eller flygplanet som inspererat dig till ditt användarnamn Hayabusa?
Frågar jag och hoppas på flygplanet.
Var håller Hayabusa till någonstans?
Är det motorcyckeln eller flygplanet som inspererat dig till ditt användarnamn Hayabusa?
Frågar jag och hoppas på flygplanet.
Caverö
Caverö: Du menar, var jag bor? Bjärehalvön. Mellan Ängelholm och Båstad, typ.
Du hoppades rätt...det är flygplanet som inspirerade mig.
Du hoppades rätt...det är flygplanet som inspirerade mig.
Hayabusa
Aha!
Äntligen kan jag se bilderna igen. Vansinningt vackert!
Äntligen kan jag se bilderna igen. Vansinningt vackert!
Matt_Public- Master of DNF
Tjusig och bekvämt med inte alltför många hjul. man får ju välja rätt fordon, är du pansarbyggare eller blandbyggare som jag?
Caverö
Caverö: Tack
Jag bygger lite av varje. Pansar, flyg eller civilt t om . Mitt senaste bygge som blev färdigt var faktiskt en båt: Tamiyas PBR "Pibber". Pansar & militära fordon är extra roligt eftersom det ger utrymme åt en hel del vädring & "smuts". Visst, det går ju att vädra flygplan också, men inte på samma sätt. Tycker åtminstone jag. I mina byggplaner finns även lite bilar, typ VW buss, som jag vill bygga med matt & sliten lack. Lite rost osv.
Jag bygger lite av varje. Pansar, flyg eller civilt t om . Mitt senaste bygge som blev färdigt var faktiskt en båt: Tamiyas PBR "Pibber". Pansar & militära fordon är extra roligt eftersom det ger utrymme åt en hel del vädring & "smuts". Visst, det går ju att vädra flygplan också, men inte på samma sätt. Tycker åtminstone jag. I mina byggplaner finns även lite bilar, typ VW buss, som jag vill bygga med matt & sliten lack. Lite rost osv.
Hayabusa
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet