Hur förvarar ni färgburkar? (och andra kemikalier)
4 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Hur förvarar ni färgburkar? (och andra kemikalier)
Har länge funderat på hur jag kan förvara min färg (och andra kemikalier, typ lim) så att man lätt kommer åt den, men samtidigt så att den inte är ivägen. Tyvärr kommer jag inte på något som inte kräver en massa snickrande och flinande.
Så kort sagt, hur förvarar ni det? Ser gärna bilder! (Svårt att förklara saker bra ibland)
Så kort sagt, hur förvarar ni det? Ser gärna bilder! (Svårt att förklara saker bra ibland)
Jokkocze
Sv: Hur förvarar ni färgburkar? (och andra kemikalier)
Jag var lat jag köpte matlådor på Ikea en gång i tiden och förvarar färgburkarna i varsin låda och lim och andra kemikalier i en annan.
(enkelt att flytta och spillrisken blir mindre om något lock öppnas sig eller vid tom brand så är det bara att flytta lådorna enkelt).
(enkelt att flytta och spillrisken blir mindre om något lock öppnas sig eller vid tom brand så är det bara att flytta lådorna enkelt).
Gäst- Gäst
Jag har allt framme i modellrummet, humbrolen har jag i en gammal modellkartong och tamyian i ett gammalt färgställ jag fick en gång..... kemikalierna antingen på golvet eller på något av borden.
Janne.S- Moderator
Ha ha Janne!
Förvara grejer på golvet!
Med en liten kotte så kommer du snart att märka att detta inte är speciellt bra.........
Färgstället kommer att bli en perfekt plockhylla åt den lilla.
mvh
// Johan
Med en liten kotte så kommer du snart att märka att detta inte är speciellt bra.........
mvh
// Johan
johan r
johan r skrev:Ha ha Janne!
mvh
// Johan
Tänkte mer säga att har man ordning i kaoset så är man på rätt väg, men ha en knatte på G så är det mer oordning i kaoset och blir därefter
Gäst- Gäst
johan r skrev:Ha ha Janne!
mvh
// Johan
Hon har inte vart in i hobby rummet än i alla fall....kan ju inte krypa än, när hon väl har bemästrat det så flyttar vi upp pinalerna lite högre upp
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» Hur förvarar ni era färger?
» Tamiya färgburkar
» Trilskande färgburkar.
» Använda kemikalier
» Köld och kemikalier
» Tamiya färgburkar
» Trilskande färgburkar.
» Använda kemikalier
» Köld och kemikalier
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt