Triumph 3HW
+11
Jokkocze
Fisken35
T-34
Joppo
Azgaron
Marlin
cas
Janne.S
Matt_Public
MiniStuff
Hayabusa
15 posters
Sida 4 av 5
Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Triumph 3HW
Har börjat på en liten vignette till MC´n. Har även köpt en figur från Resicast som jag tror kommer att passa bra in.
Hayabusa
Läckert !
Kan inte låta bli att beundra hjulen och speciellt ekrarna
Måste vara något fel på mig men jag gillar dom! Får backa i tråden och läsa in mig på ditt bygge igen.
Kör hårt.
// Johan
Kan inte låta bli att beundra hjulen och speciellt ekrarna
Måste vara något fel på mig men jag gillar dom! Får backa i tråden och läsa in mig på ditt bygge igen.
Kör hårt.
// Johan
johan r
Tack alla
Håller med, Joppo - figgen kommer att bli pricken över i:et. Om allt går som jag vill...
@Johan - ekrarna är fotoets (som följer med i byggsatsen), de gör otroligt mkt på intrycket.
Håller med, Joppo - figgen kommer att bli pricken över i:et. Om allt går som jag vill...
@Johan - ekrarna är fotoets (som följer med i byggsatsen), de gör otroligt mkt på intrycket.
Hayabusa
Sådär ja!
Den var snygg redan innan, men miljön kickade upp den ett redigt snäpp.
Bra-vo!
Den var snygg redan innan, men miljön kickade upp den ett redigt snäpp.
Bra-vo!
Matt_Public- Master of DNF
@ Matt_Public - Tack Håller med, en liten vignette gör susen. MC´n är så liten att det måste till lite miljö för att den ska komma till rätta. Figgen kommer att göra ännu mer, hoppas jag.
Hayabusa
Rackas så snyggt ,, snygg platta med,,,,
och vädringen på hojen är läckert utfört !!
och vädringen på hojen är läckert utfört !!
Gigabyte
Den är så snygg, så snygg!
Och gatan under poppar verkligen fram den ytterligare ett snäpp!
Kalas!
Och gatan under poppar verkligen fram den ytterligare ett snäpp!
Kalas!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
@Janne - Tack för det
Här kommer lite uppdateringar. Figuren kommer från Resicast och är alltså gjuten i resin. Den är inte färdig, men jag har kommit en bit på vägen. Jag funderar även att montera resinplattan på träplattan i bild, men det får jag fundera lite på. Om jag använder träplattan, så ska jag betsa den i mörkbrun färg. Men, vi får se. Först och främst så ska jag måla färdigt figuren.
Här kommer lite uppdateringar. Figuren kommer från Resicast och är alltså gjuten i resin. Den är inte färdig, men jag har kommit en bit på vägen. Jag funderar även att montera resinplattan på träplattan i bild, men det får jag fundera lite på. Om jag använder träplattan, så ska jag betsa den i mörkbrun färg. Men, vi får se. Först och främst så ska jag måla färdigt figuren.
Hayabusa
Snyggt Stefan
Jag tycker också du ska använda träplattan. Med en snygg mörk bets kommer den att rama in anrättningen på ett mycket delikat sätt.
/J
Jag tycker också du ska använda träplattan. Med en snygg mörk bets kommer den att rama in anrättningen på ett mycket delikat sätt.
/J
Joppo
Mörk träplatta kommer verkligen att lyft fram hojjen!
Det lär bli riktigt snyggt!
Det lär bli riktigt snyggt!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
snyggt och stilsäkert,,, en fullpoängare ,, och en mörk-basplatta blir kanon
Gigabyte
Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sida 4 av 5
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet