Ny lackad första gången jag gör det
+2
Warsawpact
mats64
6 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Civilt
Sida 1 av 1
Sv: Ny lackad första gången jag gör det
skulle väl vilja säga att den stämmer på Stockholmsforumet men inte riktigt helt här, allt är det samma utom att här skall bildkodssnutten (som han så fint kallar det) sitta inom img-taggar. kopiera din bildkodssnutt, tryck på knappen för bild (håll mus ovanför så står det vad de olika knapparna är för något) upp kommer en liten ruta där du kopierar in bildkodssnutten och tryck sen enter. klart.
MiniStuff- Vicesheriff
Ja så ser den ut innan klarlacken är på ge mig gärna lite tips eller ris det är bara bra så man vet till nästa gång
mats64
I mina ögon så ser det ju bra ut, dock är jag inget bra på blanka saker som lastbilar/moderna bilar, gör i stort sett bara gamla risiga skitiga saker
Får väl hoppas någon av bil/lastbilsgubbarna svarar
/Markus
Får väl hoppas någon av bil/lastbilsgubbarna svarar
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Väldigt rött det där.
Du kan både skriva och lägga in flera bilder i en och samma post, bara så att du vet.
Blir det fel i ett redan skickat inlägg så kan du helt enkelt trycka på "Edit" i övre högra hörnet av den specifika posten. Därefter rättar du till ditt fel och skickar återigen iväg det ändrade inlägget.
Du kan både skriva och lägga in flera bilder i en och samma post, bara så att du vet.
Blir det fel i ett redan skickat inlägg så kan du helt enkelt trycka på "Edit" i övre högra hörnet av den specifika posten. Därefter rättar du till ditt fel och skickar återigen iväg det ändrade inlägget.
Jokkocze
Ser läckert ut med röd lastbilshytt!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Civilt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|