Hemma igen
+2
Matt_Public
Janne.S
6 posters
Sida 1 av 1
Hemma igen
Då var jag hemkommen efter en tur till Sveriges baksida...men fint var det!
Vi bodde i en stuga ute på Tvärnö utanför Öregrund och vi fick kanonväder hela veckan! Jag har till och med lyckats få några solstänk på mig...däremot så funkade inte 3´s mobila bredband där ute
Vi hyrde som sagt en stuga på Mellangården....rekommenderas varmt. Det blev stugan längst till vänster i bild, stora fina rum och bekväma sängar vi var 7 pers varav två spädbarn.
Det var ca 500 meter till havet och där hade vi en liten motorbåt som vi kunde ha lånat om vi velat.
Dessutom fanns det fina vandringsleder över fantastiska ängar och genom skog...allt naturreservat givetvis! Det fanns frigående kor på markerna..så rätt som det var kunde det råma i buskarna
När vi åkte hem så möttes vi av kraftiga skyfall på Boråsleden, snacka om kontraster
Vi bodde i en stuga ute på Tvärnö utanför Öregrund och vi fick kanonväder hela veckan! Jag har till och med lyckats få några solstänk på mig...däremot så funkade inte 3´s mobila bredband där ute
Vi hyrde som sagt en stuga på Mellangården....rekommenderas varmt. Det blev stugan längst till vänster i bild, stora fina rum och bekväma sängar vi var 7 pers varav två spädbarn.
Det var ca 500 meter till havet och där hade vi en liten motorbåt som vi kunde ha lånat om vi velat.
Dessutom fanns det fina vandringsleder över fantastiska ängar och genom skog...allt naturreservat givetvis! Det fanns frigående kor på markerna..så rätt som det var kunde det råma i buskarna
När vi åkte hem så möttes vi av kraftiga skyfall på Boråsleden, snacka om kontraster
Janne.S- Moderator
Sv: Hemma igen
Skyfall i Borås, låter som en prima titel på en sång.
Också: det där såg ju förträffligt ut. En del har det minsann bra.
Också: det där såg ju förträffligt ut. En del har det minsann bra.
Matt_Public- Master of DNF
Det så väldigt vilsamt och harmoniskt ut!
Nu har du säkerligen laddat batterierna ordentligt inför höstens alla prövningar!
Den där viggen borde ju komma igång igen =)
Matte, den här är för dig:
Nu har du säkerligen laddat batterierna ordentligt inför höstens alla prövningar!
Den där viggen borde ju komma igång igen =)
Matte, den här är för dig:
cas- Vicesheriff
Hejsan janne!
Välkommen tillbaka!
Du ser ut att ha haft en riktigt underbar svensk sommar!
Finns väl inget "skönare" än att sätta en naken fot i en fortfarande varm ko-blaja, så man känner hur det kippar mellan tårna!
Det gjorde man ibland på vårt sommarställe på Aspö i Karlskrona skärgård!
Härliga sommarminnen (nu-DÅ var det inte så kul!).
Vi hörs!
Stefan
Välkommen tillbaka!
Du ser ut att ha haft en riktigt underbar svensk sommar!
Finns väl inget "skönare" än att sätta en naken fot i en fortfarande varm ko-blaja, så man känner hur det kippar mellan tårna!
Det gjorde man ibland på vårt sommarställe på Aspö i Karlskrona skärgård!
Härliga sommarminnen (nu-DÅ var det inte så kul!).
Vi hörs!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Liknande ämnen
» Hemma från USA
» covid-19, hemma-kontor, byggtorka och 3D skrivare
» Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....
» Nu är jag ute å flyger igen.....
» Öppet igen!
» covid-19, hemma-kontor, byggtorka och 3D skrivare
» Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....
» Nu är jag ute å flyger igen.....
» Öppet igen!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|