Diorama 1944
+6
Gigabyte
Janne.S
JOooCKE
Warsawpact
ErikM
Linus
10 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Diorama
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Diorama 1944
Verkar som att förtunningen verkar ta på minnet, hade nämligen nästan glömt denna Hur som helst har jag iallaf nästan färdigställt denna herre. Har även washat ansiktet, men jag vet inte om det syns. Jag blandade i lite HU33 i HU61 och spädde ut med balsamterpentin.
Jag kan för övrigt meddela att nästa diorama blir ett pansardiorama, med en inslag av infanteri. Inspiration fick jag av omslaget på boken Slaget om Kursk. Men detta ligger långt in på det här året. Har först ett omfattande dio och efter det 5 flygplan på tur
Bild:
Jag kan för övrigt meddela att nästa diorama blir ett pansardiorama, med en inslag av infanteri. Inspiration fick jag av omslaget på boken Slaget om Kursk. Men detta ligger långt in på det här året. Har först ett omfattande dio och efter det 5 flygplan på tur
Bild:
Linus
Ja du, i Kursk kan man nog hitta en hel del smått å gott..... ett dio med Panther vagnar på väg till fronten som får maskin haveri på vägen
Eller en stackars Ferdinand omringad av rysk infanteri
Eller en stackars Ferdinand omringad av rysk infanteri
Janne.S- Moderator
Jag hade faktiskt tänkt mig att i stort sett kopiera omslaget faktiskt. Två stridsvagnar i rörelse och ett par infanterister som marscher "glatt" vid sidan om
Linus
ÄNTLIGEN!!!!!!! Inom 5-7 arbetsdagar kommer mina reservdelar till mina pjäser Uppdatering kommer tidigast i helgen!!!
Linus
Har nu fått hem reservdelarna men har tyvärr upptäckt att det bara fanns en del som jag behöver två av.
Linus
Det får la bli att jag beställer hem ett nytt kit istället tillsammans med figurerna som jag måste ha till dem ändå.
Linus
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Smile for the TIME - (ny diorama med samma nämn som förre diorama)
» Aoshima 1:700 HIJMS Fuso 1944 & HIJMS Yamashiro 1944
» normandie 1944
» Polen hösten 1944
» WW2 Diorama
» Aoshima 1:700 HIJMS Fuso 1944 & HIJMS Yamashiro 1944
» normandie 1944
» Polen hösten 1944
» WW2 Diorama
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Diorama
Sida 4 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet