Årsavslut 2011
+2
T-34
Azgaron
6 posters
Sida 1 av 1
Årsavslut 2011
Tre klara modeller, varav två figurer är vad jag kan hitta i min produktionsmapp för i år!
Första klara bygget är Italeris Leopard i 1/72.
Sen är det ett ganska långt tidshopp till nästa som är Sherlock Holmes i 90mm vitmetal från Tradition of London.
Och till sist officeraren från Skaraborg, även den från Tradition.
Det är nog den jag är mest nöjd med. Jag funderar på att försöka fixa till Sherlocks ena öga vid tillfälle, vilket kanske blir först efter att jag skaffat bättre belysning med förstoring.
Jag hoppas ju kunna ta tag i några av mina påbörjade byggen och avsluta dem, och på så vis få fler klara 2012!
Gott nytt År!
önskar
Håkan
Första klara bygget är Italeris Leopard i 1/72.
Sen är det ett ganska långt tidshopp till nästa som är Sherlock Holmes i 90mm vitmetal från Tradition of London.
Och till sist officeraren från Skaraborg, även den från Tradition.
Det är nog den jag är mest nöjd med. Jag funderar på att försöka fixa till Sherlocks ena öga vid tillfälle, vilket kanske blir först efter att jag skaffat bättre belysning med förstoring.
Jag hoppas ju kunna ta tag i några av mina påbörjade byggen och avsluta dem, och på så vis få fler klara 2012!
Gott nytt År!
önskar
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sv: Årsavslut 2011
Inte illa alls!
Gubbsen är ordentligt fina!
Gubbsen är ordentligt fina!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack Christer och Magnus!
Jo, det börjar kännas bättre och bättre med figurmålandet, men att vara trött och måla var ingen bra kombination upptäckte jag igår kväll/natt!
Håkan
Jo, det börjar kännas bättre och bättre med figurmålandet, men att vara trött och måla var ingen bra kombination upptäckte jag igår kväll/natt!
Håkan
Tack Fredrik!
Jo, det får bli det!
Håkan
Jo, det får bli det!
Håkan
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet