Vi som väntar på att färgen ska torka (aka jag har tråkigt,aka vad gör du just nu?) tråden
+5
Stefan E
fowi
MiniStuff
Janne.S
ernie87
9 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Vi som väntar på att färgen ska torka (aka jag har tråkigt,aka vad gör du just nu?) tråden
Den där är en av mina absoluta favoriter.
Livsnjutning på flaska.
/Bosse
Marlin
Sv: Vi som väntar på att färgen ska torka (aka jag har tråkigt,aka vad gör du just nu?) tråden
Själv har jag försökt flera ggr att lära mej dricka whisky med det funkar inte.Det ser ju så smutt ut å ta en.
Så jag håller mej till bärsen
/K
Så jag håller mej till bärsen
/K
Kent
OMG !!!
Man kommer hem från jobbet,sliten och trött, kollar igenom sina vanliga sidor och vad hittar jag!?
Jo att RED TAILS äntligen har kommit ut för download!!!
kvällen/natten är räddad!
Man kommer hem från jobbet,sliten och trött, kollar igenom sina vanliga sidor och vad hittar jag!?
Jo att RED TAILS äntligen har kommit ut för download!!!
kvällen/natten är räddad!
ernie87
WOW! säger jag bara
Har just precis sätt klart "RED TAILS" och kan härmed verkligen,superextremtjättemegamycket rekomendera filmen till alla er där ute!
Fruktansvärt bra film, det var väldigt länge sedan jag såg en så bra film!
Såg den med headset för att inte väcka hela huset, ska deffenitivt se om den imorgon med riktigt ljud!
Kommer att sova sååå gott nu! , en annan bonus är också att jag fick massor av inspiration till ett musse bygge!
Har just precis sätt klart "RED TAILS" och kan härmed verkligen,superextremtjättemegamycket rekomendera filmen till alla er där ute!
Fruktansvärt bra film, det var väldigt länge sedan jag såg en så bra film!
Såg den med headset för att inte väcka hela huset, ska deffenitivt se om den imorgon med riktigt ljud!
Kommer att sova sååå gott nu! , en annan bonus är också att jag fick massor av inspiration till ett musse bygge!
ernie87
Fick hem den igår,så ikväll blir det film time.
Kent
ernie87 skrev:Ett av dagens fynd,riktigt bra må jag säga! But I´m not joining the dark side, not full time anyway!;D
Fullt godkänd!
Stefan E- Linkebodamannen
Den var riktigt bra faktiskt! Grymt fina stridsscener. Risk att Tamiyas P-51:a hoppar upp ett par snäpp i bygglistan
MiniStuff- Vicesheriff
Verkar som Red Tails hamnar högt på filmlistan, inte bara som inspiration!
Håller ju på med en Musse, Tamiyas 1/32a, som skall bli just från Red Tails!!
Limma Lungt!
Stefan
Håller ju på med en Musse, Tamiyas 1/32a, som skall bli just från Red Tails!!
Limma Lungt!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Håller med er andra. Red Tails var riktigt bra
Jokkocze
Bara jag som är avig då
Jag tyckte den var otroligt polariserad och flat handling som mest spelade på de vitas dåliga samvete. Överdrivet och pretentiöst trams med ointressanta karaktärer.
Att ha med den "onda" tyska divisionschefen hela tiden tyckte jag bara var fjantigt. (Som dessutom verkade vara den ende de hittade som talade tyska)
Handling som var lika tunn som säkerhetsfoldern på ett Ryan Air plan!
Flygscenerna var OK
Jag tyckte den var otroligt polariserad och flat handling som mest spelade på de vitas dåliga samvete. Överdrivet och pretentiöst trams med ointressanta karaktärer.
Att ha med den "onda" tyska divisionschefen hela tiden tyckte jag bara var fjantigt. (Som dessutom verkade vara den ende de hittade som talade tyska)
Handling som var lika tunn som säkerhetsfoldern på ett Ryan Air plan!
Flygscenerna var OK
Janne.S- Moderator
Inte precis: RED TAILS - The Abridged ScriptJanne.S skrev:Bara jag som är avig då.
Matt_Public- Master of DNF
Nu tänkte jag ju inte direkt att det var en bra återspegling av vad som faktiskt hände, utan att det var en bra actionfilm
Vilket det var. (Tycker jag.)
Vilket det var. (Tycker jag.)
Jokkocze
Matt_Public skrev:Inte precis: RED TAILS - The Abridged ScriptJanne.S skrev:Bara jag som är avig då.
LOL
Jag håller med om precis allt på den länken!
Janne.S- Moderator
Helt ok film, hade dock förväntat mej så mycket mer. Så jag är en aningens besviken.
Kent
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Har tråkigt
» Förändringar väntar för IPMS Open
» Hockey Tråden!
» Ta bort tråden är ni snälla!
» Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden
» Förändringar väntar för IPMS Open
» Hockey Tråden!
» Ta bort tråden är ni snälla!
» Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden