YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48)
+8
Kent
Caverö
Jörgen.E
Janne.S
Matt_Public
Azgaron
cas
ernie87
12 posters
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48)
+1 gånger två!cas skrev:Klart du skall till Prag!
Lycka till med tänderna!
Gaddarna är viktiga grejer.
Matt_Public- Master of DNF
Då var man tillbaka från Polen, sex dagar spenderades hos tandläkaren, men nu är nästan allt fixat,( kan för övrigt meddela att jag är otroligt nöjd över den vård jag fick där nere,snabbt,trevligt,enkelt,inget tjorv,smärtfritt och sist men inte mins billigt^^) massor av god mat och dryck(läs ÖL) intogs, 4st fina lådor fick äran att följa med hem:)
Jag är riktigt taggad på speciellt en utav dom! Bilder på prylarna kommer:)
För övrigt så finns Yaken nu i galleriet för beskådan om någon skulle ha missat:)
Jag är riktigt taggad på speciellt en utav dom! Bilder på prylarna kommer:)
För övrigt så finns Yaken nu i galleriet för beskådan om någon skulle ha missat:)
ernie87
Tyvärr så blev det inte sväng till prag pga tidsbrist..Hade inte riktigt tänk mig att spendera så mycket tid hos tandläkaren som jag nu gjorde.
Det får bli en sväng dit nästa gång jag åker ner ist, vilket jag hoppas inte är allt för lång bort:)
Ett (tyvärr ganska snabbt) besök blev det till en liten men väldigt välsorterad och mysig affär i Warszawa
http://www.martola.com.pl/
Det får bli en sväng dit nästa gång jag åker ner ist, vilket jag hoppas inte är allt för lång bort:)
Ett (tyvärr ganska snabbt) besök blev det till en liten men väldigt välsorterad och mysig affär i Warszawa
http://www.martola.com.pl/
ernie87
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Hobby Boss F-16B
» P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss
» Hobby boss 1/72 AH-1S Cobra
» F/A-18A Hornet, Hobby Boss 1:48
» Hobby Boss FJ-4 Fury i 1/48
» P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss
» Hobby boss 1/72 AH-1S Cobra
» F/A-18A Hornet, Hobby Boss 1:48