Brev från Balkan
4 posters
Sida 1 av 1
Brev från Balkan
Hallå gubbs!
Ett livstecken från er utsände i Kosovo. Dagen har varit lysande med Medevacutbildning hos amerikanerna på Bondsteel meed hjälp av deras Blackhawk.
En liten snutt finns på vad jag bland annat fick vara med om.
https://www.facebook.com/trangregementet#!/photo.php?v=214065885386655
// Johan
Ett livstecken från er utsände i Kosovo. Dagen har varit lysande med Medevacutbildning hos amerikanerna på Bondsteel meed hjälp av deras Blackhawk.
En liten snutt finns på vad jag bland annat fick vara med om.
https://www.facebook.com/trangregementet#!/photo.php?v=214065885386655
// Johan
johan r
Sv: Brev från Balkan
Det verkar som du har skoj där nere
KAn inte få mycket byggt dock
Bra att du skickar ett livstecken då och då När kommer du hem till sverige igen?
KAn inte få mycket byggt dock
Bra att du skickar ett livstecken då och då När kommer du hem till sverige igen?
Janne.S- Moderator
Jodå, ibland är man lycklig över det man får vara med om!
Plastmodeller och Kosovo går inte riktigt ihop. Letat febrilt efter plastmånglare härnere men utan resultat.
Jag har en kollega som bygger desto mer, stridsfordon i 1/72. Skall försöka få upp lite bilder från hans produktion. Han handlar för övrigt med Roger.
Kommer hem i mitten på Oktober.
Lev väl och fortsätt bygga flitigt. Läser och följer era framsteg på forumet med stort intresse!
// Johan
Plastmodeller och Kosovo går inte riktigt ihop. Letat febrilt efter plastmånglare härnere men utan resultat.
Jag har en kollega som bygger desto mer, stridsfordon i 1/72. Skall försöka få upp lite bilder från hans produktion. Han handlar för övrigt med Roger.
Kommer hem i mitten på Oktober.
Lev väl och fortsätt bygga flitigt. Läser och följer era framsteg på forumet med stort intresse!
// Johan
johan r
NIce! Jag köpte faktiskt ett heller-set i 1/72 när jag var på Bondsteel. Det är dock mer än 10 år sedan och utbudet förändras antar jag.
Du får be om att få lite plast nedskickat
Du får be om att få lite plast nedskickat
Pyret
Mycket förändras. Camp Victoria, Bondsteel osv. Gissar att Bondsteel var livat när du var nere Lidborg men nu är det en ganska öde plats.
Sitter själv på Camp Film City SWECON NSE.
Var du nere på KS15 kanske?
mvh
Johan
Sitter själv på Camp Film City SWECON NSE.
Var du nere på KS15 kanske?
mvh
Johan
johan r
Kan tänka mig att soldatlivet där nere sakta men säkert blir lugnare och mindre soldater tjänstgör i de andra nationernas förband.
Jag var nere -00-01, KS03, Sierra Lima, APC-Gunner.
Tiden går fort minsann
Jag var nere -00-01, KS03, Sierra Lima, APC-Gunner.
Tiden går fort minsann
Pyret
Liknande ämnen
» Resebilder från Balkan
» Resebrev från Balkan
» Från T-50 till SU-57
» J26 från F16
» J26 från ICMs P-51-D 1/48
» Resebrev från Balkan
» Från T-50 till SU-57
» J26 från F16
» J26 från ICMs P-51-D 1/48