IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"!

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"! Empty Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"!

Inlägg av Patrik K sön aug 19 2012, 10:24

Fick ett intressant mail av Tele2 häromdagen där de pedagogiskt och så akademiskt de kunde förklarade för mig att den server som min mail adress finns på skall stängas ned i all tidsenlig anda av förnyelse och modernisering (har en gammal connect2internet mailadress från modemens guldålder Smile).

De gav mig dock alternativet att införskaffa ett abbonemang hos Tele2, vilket som helst bara man hade ett abbonemang, så skulle jag kunna fortsätta nyttja min @swipnet.se adress...NO WAY JOSÉ!!!

Så nu har jag aktiverat en gmail istället, så för den som anser att han/hon/hen vill kommunicera med mig så är den nya adressen patrik.kennetsson@gmail.com Smile

Hur byter man förresten mailadressen på profilen?? Neutral

/Patrik
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"! Empty Sv: Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"!

Inlägg av johan r sön aug 19 2012, 12:31

Jag fixar det.

// Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"! Empty Sv: Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"!

Inlägg av johan r sön aug 19 2012, 12:34

Fixat.

// Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"! Empty Sv: Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"!

Inlägg av Patrik K sön aug 19 2012, 15:07

johan r skrev:Fixat.

// Johan

Tackar hjärtligast!! Very Happy
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"! Empty Sv: Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"!

Inlägg av johan r sön aug 19 2012, 19:10

Vassego
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"! Empty Sv: Byte av mail adress eller "konsten att prångla pengar av folk"!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet