Tysk camoflage.
4 posters
Sida 1 av 1
Tysk camoflage.
Har ni några tips på något bra mönster till min E-100, den är ju lite större en dom jag normalt bygger och eftersom det är en vagn som kom in ganska sent i matchen på papper så hade dom väll förmodligen inte nått förbestämt mönster till den, så ska man hitta på ett själv eller följa den tränd som dom hade?
Fredrik
Fredrik
Fisken35
Sv: Tysk camoflage.
Fisken35 skrev:Har ni några tips på något bra mönster till min E-100, den är ju lite större en dom jag normalt bygger och eftersom det är en vagn som kom in ganska sent i matchen på papper så hade dom väll förmodligen inte nått förbestämt mönster till den, så ska man hitta på ett själv eller följa den tränd som dom hade?
Fredrik
Tjena Fredrik...
Prova och googla på tank E-100 där poppar det upp en del målningar på hur den kan se ut
Gäst- Gäst
Får kicka på det och grubbla på det, det finns ju mängder av alternativ och det behöver ju inte alltid vara enligt bökerna.
Fisken35
Prova det klassiska "Ambush"-kamouflaget - ett jäkla bök att få till men mycket fint att titta på när man väl får till det rätt.
Mvh
Mvh
Hauptmann
E-100 antar jag att du uppnår "bäst resultat" med att låta den bruna nyansen vara primer röd...ingen som vet hur de "skall vara" eftersom de kom aldrig ut i verkligheten...har sett varianter med Luftwaffe tri-kammo som jag ansåg mycket fräckt.
KentaNilsson
Liknande ämnen
» Tysk flakcrew.
» Tysk softskin
» Tysk WWII ökenstövel/känga
» En tysk i ny uniform!
» Tysk-frågor - färg
» Tysk softskin
» Tysk WWII ökenstövel/känga
» En tysk i ny uniform!
» Tysk-frågor - färg
Sida 1 av 1