Wild Donkey P51K.......
+16
JOooCKE
Henrik Bergman
Marlin
ernie87
Janne.S
Caverö
Gigabyte
Björn Eriksson
flarpen
linusorn
Azgaron
Tobias
cas
Stefan E
Matt_Public
Mal
20 posters
Sida 20 av 24
Sida 20 av 24 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24
Sv: Wild Donkey P51K.......
Ack så läckert!
Men jag kommer ändå inte undan det lilla styng av avsky för Boeing och dess juridiska apparat som tvingar modelltillverkarna att betala licenspengar för flygplan som är utvecklade av ett helt annat bolag och för skattepengar dessutom. Snålt.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Attans snyggt Mal! Läcker kärra!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tackar Grabbar.
Nu Önskar jag er alla en Riktigt God Jul, och i sedvanlig rockmaner så en låt......
Japp juklappen klar
Nu Önskar jag er alla en Riktigt God Jul, och i sedvanlig rockmaner så en låt......
Japp juklappen klar
Mal
Mal skrev:Japp, juklappen klar.
Du delar väl med dig?
Också: förbannat fint jobbat!
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Mal skrev:Japp, juklappen klar.
Du delar väl med dig?
Också: förbannat fint jobbat!
Hehehe..Nepp Bara min, vilka leegs JEEEEZ Vill ha dem på Stangen Mals Way......
Oja Tackar Tackar.....
Ska bli kul i använda mitt smutsiga ehrm......
Mal
Snyggt fixat Mal! Blev attans bra!
Håkan
Håkan
Ser ju riktigt aptitlig ut, inslagen i folie sådär.
Också: snygg rädding!
Också: snygg rädding!
Japp.
Folien är grymmt bra att maska av större ytor, slippa färgdammed från abn som kan smyga sig på andra oönskade ytor
Folien är grymmt bra att maska av större ytor, slippa färgdammed från abn som kan smyga sig på andra oönskade ytor
Mal
Tackar grabbar.
det gär långsamt...
men en bit i taget....,liite träsmak på denna lol, har ju fasiken dragits m denna sen hmmm Juli, då tre byggen i luften, Brewstern, denna o en 109a......
Lovade bygga klart alla tre.....Fokus på var o en.
Brewstern klar....phu sjukt kul när man kom igång m den.
Sen Mustangen den ska bli klar banne mig, en del klar men den ska bli klar, den ska med på Open08.
Sen 109an som tittar fram, m allehanda fel, en utmaning väntar mig m hjulhusen som är rent ut sagt förjävliga, men har planen klar för dem kommer fixxa nya nitar o massa annat snask....kommer fråga dig Matt massor hehe men det är ingen nyhet hehe..,
So far....
fasiken ska hinna med en till innan Open08, men har märkt att jag lägger ner mer tid för varje modell jag gör lol.... första modellerna vart klara på ett par veckor (varje kväll) nu tenderarnde ta 2-7 månader o långsammare, fast mkt mera jobb m scratch en del, mer måleri, vädring mm.....
Naturlig modellnevolution eller eh
det gär långsamt...
men en bit i taget....,liite träsmak på denna lol, har ju fasiken dragits m denna sen hmmm Juli, då tre byggen i luften, Brewstern, denna o en 109a......
Lovade bygga klart alla tre.....Fokus på var o en.
Brewstern klar....phu sjukt kul när man kom igång m den.
Sen Mustangen den ska bli klar banne mig, en del klar men den ska bli klar, den ska med på Open08.
Sen 109an som tittar fram, m allehanda fel, en utmaning väntar mig m hjulhusen som är rent ut sagt förjävliga, men har planen klar för dem kommer fixxa nya nitar o massa annat snask....kommer fråga dig Matt massor hehe men det är ingen nyhet hehe..,
So far....
fasiken ska hinna med en till innan Open08, men har märkt att jag lägger ner mer tid för varje modell jag gör lol.... första modellerna vart klara på ett par veckor (varje kväll) nu tenderarnde ta 2-7 månader o långsammare, fast mkt mera jobb m scratch en del, mer måleri, vädring mm.....
Naturlig modellnevolution eller eh
Mal
Stenciler är ju inte det kuligaste precis! Ser dock snyggt ut!
Hehe jo byggena har en tendens att ta längre tid, just kanske för att man gör mer.
Sen beror det säkert en hel del på modellen.
Håkan
Hehe jo byggena har en tendens att ta längre tid, just kanske för att man gör mer.
Sen beror det säkert en hel del på modellen.
Håkan
Hobby-inducerad hydrocefalus? Det låter allvarligt.Caverö skrev:Det vattnas i bygghjärnan
Fire away! Ska bli kul att se dig återvända till teutoniskt territorium.Mal skrev: […] kommer fråga dig massor, Matt. Men det är ingen nyhet, hehe.
Kör på bara Mal!
Mustangen ser fantastiskt bra ut!
Definitivt din bästa modell hittills!
Tiden man lägger ner spelar ingen roll, bara resultatet blir som man vill/hoppades!
Gott Nytt År!
Stefan
Mustangen ser fantastiskt bra ut!
Definitivt din bästa modell hittills!
Tiden man lägger ner spelar ingen roll, bara resultatet blir som man vill/hoppades!
Gott Nytt År!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tackar tackar.
Mera delalmjukgörare Micro Sol.
Fasiken vad styva just Tamiyas dekaler är, samt gillar inte kanten som precis är runt dekalen.....
Fått använda tops, tandpetare, nål, punktera nit för nit på dekslerna grrrr....jaja det börjar arta sig, dock så är Micro sol inte snäll mot akryl hehe...., fått göra patchjobb på alcladen, men inget som kommer att sunas på sidan....
Ska byta Micro sol mot nåt kraftigare sort, efter pratat m Ernie om detta, fördelen, slipper fukta dekalen hela tiden, dörav mindre risky skada målerijobbet...
Också,
Önskar er alla ett Nytt Gott År
/Juha
Mera delalmjukgörare Micro Sol.
Fasiken vad styva just Tamiyas dekaler är, samt gillar inte kanten som precis är runt dekalen.....
Fått använda tops, tandpetare, nål, punktera nit för nit på dekslerna grrrr....jaja det börjar arta sig, dock så är Micro sol inte snäll mot akryl hehe...., fått göra patchjobb på alcladen, men inget som kommer att sunas på sidan....
Ska byta Micro sol mot nåt kraftigare sort, efter pratat m Ernie om detta, fördelen, slipper fukta dekalen hela tiden, dörav mindre risky skada målerijobbet...
Också,
Önskar er alla ett Nytt Gott År
/Juha
Mal
Tamiyas dekaler är krigar-jucklo av japanskt snitt.
Utöver det: Gott Nytt År!
Utöver det: Gott Nytt År!
Sida 20 av 24 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24
Liknande ämnen
» Hobby Boss F-105F Wild Weasel
» F16CJ Wild Weasel - "First In Last Out"
» F-16CJ Wild Weasel, Tamiya 1:48
» Trumpeter 1/72 F-105G Wild Weasel
» YGBSM, F-100F Wild Weasel I
» F16CJ Wild Weasel - "First In Last Out"
» F-16CJ Wild Weasel, Tamiya 1:48