Terje klarade C-teori provet idag!!
+6
Stefan E
JOooCKE
johan r
Gigabyte
Warsawpact
Janne.S
10 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Terje klarade C-teori provet idag!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, NU ÄR DET KLART! EFTER EN FELFRI LITEN RUNDA PÅ BYN OCH LANDSBYGGDEN, BACKNING OCH GENOMGÅNG AV FORDONET ÄR JAG NU EN OFFICIELL CE TRUCKDRIVER!!!!!!
Jag spikade uppkörningen idag! Blev kanon... skönt med tanke på att jag knappt sovit på natten och inte fått i mig någe till frukost!
Ni vet väl va detta betyder??? Haha just det, nu kan jag köra monsterlass med beställningar (modeller då e klart, och inte dem på två ven, om dom inte är av plast då vill säga, annars är det hjul, larver och vingar som gäller ) till alla deltagare på detta forumet... haha! Vi får göra en lista och skicka med i bilen så åker jag och hämtar det i Japaien eller vad det nu blir... Moahahah! Och jag skall göra det i min lastbil som snart är klar! Eller ja, hyffsat snart iaf! Fasen, jag har ju inget släp, attans, jaja, skit i beställningarna än så länge. Måste fixa släääp till min truck, ofcourse!
Dessutom kommer jag nu få mycket tid över till modellerna! JIIIIPPIIIII!
Terje
Jag spikade uppkörningen idag! Blev kanon... skönt med tanke på att jag knappt sovit på natten och inte fått i mig någe till frukost!
Ni vet väl va detta betyder??? Haha just det, nu kan jag köra monsterlass med beställningar (modeller då e klart, och inte dem på två ven, om dom inte är av plast då vill säga, annars är det hjul, larver och vingar som gäller ) till alla deltagare på detta forumet... haha! Vi får göra en lista och skicka med i bilen så åker jag och hämtar det i Japaien eller vad det nu blir... Moahahah! Och jag skall göra det i min lastbil som snart är klar! Eller ja, hyffsat snart iaf! Fasen, jag har ju inget släp, attans, jaja, skit i beställningarna än så länge. Måste fixa släääp till min truck, ofcourse!
Dessutom kommer jag nu få mycket tid över till modellerna! JIIIIPPIIIII!
Terje
bjork_larsson
Grattis mannen, kan tänkas att du svävar på moln nu!?
....kan du möjligtvis köra biltrailers nu också!?
Du får du ta och köra hem min framtida AE86 från Japan till Borås på trailer!
....kan du möjligtvis köra biltrailers nu också!?
Du får du ta och köra hem min framtida AE86 från Japan till Borås på trailer!
Warsawpact- Starwarsviritous
Blitrailer blir inga problem! Jag kan köra allt! Det är inga små moln heller... by the way!
Terje
Terje
bjork_larsson
Grattis Terje! Lycka till med körandet!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Grattis Terje !!
Och när du ändå hämtar AE86 an åt Chrille kan du väll ta med en Skyline R33 åt mig med
Jocke
Och när du ändå hämtar AE86 an åt Chrille kan du väll ta med en Skyline R33 åt mig med
Jocke
JOooCKE
Grattis Terje till kortet, jo nu får du följa med på våra inhandligar av modeller , äntligen så får det plats ( tror jag )
Gigabyte
Jag skall nog få tag i en stor trailer så att vi kan packa in en hel massa modeller!
Terje
Terje
bjork_larsson
bjork_larsson skrev:Jag skall nog få tag i en stor trailer så att vi kan packa in en hel massa modeller!
Terje
En bara? Lassa på en 60 fots container....så en till på släpet!!!!!
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:bjork_larsson skrev:Jag skall nog få tag i en stor trailer så att vi kan packa in en hel massa modeller!
Terje
Hahahaha.....true! Jag har packat ur X antal 60 fotare när jag jobbade hos Markslöjd, rekordet var 3st containrar på en dag helt manuellt med alla lampor etc packade på varandra, inte på några EU pallar här inte.
...en 60 fot till modellerna, då måste vi ju ha minst en 40 fot till detaljpaketen och etsen
Senast ändrad av Warsawpact den mån jun 29 2009, 18:55, ändrad totalt 1 gång
Warsawpact skrev:Janne.S skrev:bjork_larsson skrev:Jag skall nog få tag i en stor trailer så att vi kan packa in en hel massa modeller!
Terje
Hahahaha.....true! Jag har packat ur X antal 60 fotare när jag jobbade i Markslöjd, rekordet var 3st containrar på en dag helt manuellt med alla lampor etc packade på varandra, inte på några EU pallar här inte.
...en 60 fot till modellerna, då måste vi ju ha minst en 40 fot till detaljpaketen och etsen
Och en till 40 till färger mm eller ?
JOooCKE
Gubbar, jag ordnar en LINK så är detta problemet ur värlen!
http://scaniatjejen.blogg.se/images/2007/elmia_link_1197999599_11371495.jpg
Det är en stor lastbil det...
Terje
http://scaniatjejen.blogg.se/images/2007/elmia_link_1197999599_11371495.jpg
Det är en stor lastbil det...
Terje
bjork_larsson
I vanlig ordning så är japparna helt galna. det här kallar jag för pimpad cargo truck!
http://zoomerboys.freeflux.net/files/images/blog/truck_inspiration.jpg
Det körs mängder av sådana mellan Tokyo och Osaka.
Uuu, glittrigt värre! Ingen risk att de inte syns!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Warsawpact skrev:I vanlig ordning så är japparna helt galna. det här kallar jag för pimpad cargo truck!
Oj vad lampor ,, dom är lite extrema när pimpar i solens rike
Gigabyte
bjork_larsson skrev:Ingen kommentar!
Terje
Känns som om du tagit C-körkort i fel land?
Haha, inte riktigt. Jag skulle inte vilja köra deras fula rullande Musse Pigg julgranar för väldigt mycket pengar. Jag skulle skämmas ihjäl!
Tog för övrigt den sista ADR kursen idag. Så nu är jag klar, skall bara ut med en av CR Johanssons Scania dragare och en trailer. Skall bli kul!
Terje
Tog för övrigt den sista ADR kursen idag. Så nu är jag klar, skall bara ut med en av CR Johanssons Scania dragare och en trailer. Skall bli kul!
Terje
bjork_larsson
Grattis !
Scania... Får du köra vatten skalle eller någon men normal hytt ?
Jocke
Scania... Får du köra vatten skalle eller någon men normal hytt ?
Jocke
JOooCKE
Nej det blir nog inte vattenskallen. Även om jag skulle vilja, men de blir nog en normal 124 skulle jag tro... Eller i af något liknande!
Terje
Terje
bjork_larsson
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Terje är på G igen!
» Grattis Terje
» Grattis Terje!
» Grattis på födesedagen Terje!
» Scania R620... Terje is back in the hobbyzimmer!
» Grattis Terje
» Grattis Terje!
» Grattis på födesedagen Terje!
» Scania R620... Terje is back in the hobbyzimmer!
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet