IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Terje klarade C-teori provet idag!!

+6
Stefan E
JOooCKE
johan r
Gigabyte
Warsawpact
Janne.S
10 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Terje klarade C-teori provet idag!! - Sida 2 Empty Sv: Terje klarade C-teori provet idag!!

Inlägg av bjork_larsson ons jun 24 2009, 23:37

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, NU ÄR DET KLART! EFTER EN FELFRI LITEN RUNDA PÅ BYN OCH LANDSBYGGDEN, BACKNING OCH GENOMGÅNG AV FORDONET ÄR JAG NU EN OFFICIELL CE TRUCKDRIVER!!!!!! cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Jag spikade uppkörningen idag! Blev kanon... skönt med tanke på att jag knappt sovit på natten och inte fått i mig någe till frukost!

Ni vet väl va detta betyder??? Haha just det, nu kan jag köra monsterlass med beställningar (modeller då e klart, och inte dem på två ven, om dom inte är av plast då vill säga, annars är det hjul, larver och vingar som gäller Wink ) till alla deltagare på detta forumet... haha! Vi får göra en lista och skicka med i bilen så åker jag och hämtar det i Japaien eller vad det nu blir... Moahahah! Och jag skall göra det i min lastbil som snart är klar! Eller ja, hyffsat snart iaf! Razz Fasen, jag har ju inget släp, attans, jaja, skit i beställningarna än så länge. Måste fixa släääp till min truck, ofcourse!

Dessutom kommer jag nu få mycket tid över till modellerna! JIIIIPPIIIII!

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson

Till överst på sidan Gå ner

Terje klarade C-teori provet idag!! - Sida 2 Empty Sv: Terje klarade C-teori provet idag!!

Inlägg av Warsawpact ons jun 24 2009, 23:49

Grattis mannen, kan tänkas att du svävar på moln nu!?

....kan du möjligtvis köra biltrailers nu också!?
Du får du ta och köra hem min framtida AE86 från Japan till Borås på trailer! Very Happy Razz
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av bjork_larsson ons jun 24 2009, 23:51

Blitrailer blir inga problem! Jag kan köra allt! Smile Det är inga små moln heller... by the way!

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson

Inlägg av Azgaron ons jun 24 2009, 23:56

Grattis Terje! Lycka till med körandet!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009

Inlägg av Janne.S tor jun 25 2009, 00:25

Grattis Terje Very Happy Riktigt roligt!!!! cheers
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Inlägg av bjork_larsson tor jun 25 2009, 00:35

Tackar gubbar!

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson

Inlägg av JOooCKE tor jun 25 2009, 09:08

Grattis Terje !! cheers Very Happy

Och när du ändå hämtar AE86 an åt Chrille kan du väll ta med en Skyline R33 åt mig med Razz

Jocke geek
JOooCKE
JOooCKE

Inlägg av Gigabyte tor jun 25 2009, 10:13

Grattis Terje till kortet, cheers sunny jo nu får du följa med på våra inhandligar av modeller , äntligen så får det plats ( tror jag lol! geek )
Gigabyte
Gigabyte

Inlägg av bjork_larsson lör jun 27 2009, 10:42

Jag skall nog få tag i en stor trailer så att vi kan packa in en hel massa modeller! cheers cheers

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson

Inlägg av Janne.S lör jun 27 2009, 13:39

bjork_larsson skrev:Jag skall nog få tag i en stor trailer så att vi kan packa in en hel massa modeller! cheers cheers

Terje

En bara? Lassa på en 60 fots container....så en till på släpet!!!!!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Inlägg av Warsawpact mån jun 29 2009, 14:01

Janne.S skrev:
bjork_larsson skrev:Jag skall nog få tag i en stor trailer så att vi kan packa in en hel massa modeller! cheers cheers

Terje

Hahahaha.....true! Smile Jag har packat ur X antal 60 fotare när jag jobbade hos Markslöjd, rekordet var 3st containrar på en dag helt manuellt med alla lampor etc packade på varandra, inte på några EU pallar här inte.

...en 60 fot till modellerna, då måste vi ju ha minst en 40 fot till detaljpaketen och etsen Laughing

Senast ändrad av Warsawpact den mån jun 29 2009, 18:55, ändrad totalt 1 gång
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av JOooCKE mån jun 29 2009, 14:30

Warsawpact skrev:
Janne.S skrev:

Terje

Hahahaha.....true! Smile Jag har packat ur X antal 60 fotare när jag jobbade i Markslöjd, rekordet var 3st containrar på en dag helt manuellt med alla lampor etc packade på varandra, inte på några EU pallar här inte.

...en 60 fot till modellerna, då måste vi ju ha minst en 40 fot till detaljpaketen och etsen Laughing

Och en till 40 till färger mm eller ? Laughing
JOooCKE
JOooCKE

Inlägg av bjork_larsson ons jul 01 2009, 20:36

Gubbar, jag ordnar en LINK så är detta problemet ur värlen! Smile

http://scaniatjejen.blogg.se/images/2007/elmia_link_1197999599_11371495.jpg

Det är en stor lastbil det... Smile

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson

Inlägg av Warsawpact ons jul 01 2009, 21:00

I vanlig ordning så är japparna helt galna. det här kallar jag för pimpad cargo truck!

http://zoomerboys.freeflux.net/files/images/blog/truck_inspiration.jpg

Det körs mängder av sådana mellan Tokyo och Osaka. Very Happy
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av bjork_larsson ons jul 01 2009, 23:36

Ingen kommentar! Mad

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson

Inlägg av Azgaron tor jul 02 2009, 06:06

Uuu, glittrigt värre! Ingen risk att de inte syns! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron

Inlägg av Gigabyte tor jul 02 2009, 11:40

Warsawpact skrev:I vanlig ordning så är japparna helt galna. det här kallar jag för pimpad cargo truck!

http://zoomerboys.freeflux.net/files/images/blog/truck_inspiration.jpg

Det körs mängder av sådana mellan Tokyo och Osaka. Very Happy

Oj vad lampor ,, dom är lite extrema när pimpar i solens rike Very Happy
Gigabyte
Gigabyte

Inlägg av Warsawpact tor jul 02 2009, 21:43

bjork_larsson skrev:Ingen kommentar! Mad

Terje

Känns som om du tagit C-körkort i fel land?
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av bjork_larsson lör jul 04 2009, 00:18

Haha, inte riktigt. Jag skulle inte vilja köra deras fula rullande Musse Pigg julgranar för väldigt mycket pengar. Jag skulle skämmas ihjäl!

Tog för övrigt den sista ADR kursen idag. Så nu är jag klar, skall bara ut med en av CR Johanssons Scania dragare och en trailer. Skall bli kul!

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson

Inlägg av JOooCKE lör jul 04 2009, 09:26

Grattis ! cheers

Scania... Får du köra vatten skalle eller någon men normal hytt ? Razz

Jocke
JOooCKE
JOooCKE

Inlägg av bjork_larsson lör jul 04 2009, 13:37

Nej det blir nog inte vattenskallen. Även om jag skulle vilja, men de blir nog en normal 124 skulle jag tro... Eller i af något liknande!

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet