IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard

+7
johan r
Caverö
David
Azgaron
Tobias
Gigabyte
Matt_Public
11 posters

Sida 5 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Gå ner

Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard - Sida 5 Empty Sv: Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard

Inlägg av Gäst lör feb 15 2014, 18:39

joopet skrev:Hur går det med leoparden? Tänkte själv snart börja bygga på min Smile


Just nu ligger den på sparlåga , försöker finna ett lämpligt sätt att göra ett bra halkskydd (har haft svårt med tid att komma till colorama för att kolla upp en flaska Very Happy  )
sedan vart gummilänkarna för korta , vilket fick mig att fastna lite , men får väl ta tag i saken snart  Smile


//Ola

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard - Sida 5 Empty Sv: Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard

Inlägg av joopet ons feb 19 2014, 16:46

Har för mig att dom var lite för korta när jag byggde min förra med fast denna gången blir det Bronco länkar. Har sett 2 produkter jag skulle vilja testa för halkskydd.

Pro Art Models
och denna som jag sprang på när jag kollade runt en tysk sida
MIG Productions

Framförallt tycker jag att den förstnämnda verkar väldigt spännande  Very Happy

joopet


Till överst på sidan Gå ner

Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard - Sida 5 Empty Sv: Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard

Inlägg av Gäst ons feb 19 2014, 17:21

Du får visa lite bilder vid tillfälle, skulle vara intressant att se resultaten av när du har använt Bronco-länkar
och hur du får resultat utav halkskydd  Very Happy

//Ola

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard - Sida 5 Empty Sv: Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard

Inlägg av Warsawpact ons feb 19 2014, 20:20

Fantastiskt resultat med den där Tamiya X22 + metalpulver lösningen.
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard - Sida 5 Empty Sv: Projektarbete... 1 styck stridsvagn 122 Leopard

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 5 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet