Palombiansk tank.
+3
Azgaron
Matt_Public
Fisken35
7 posters
Sida 1 av 1
Palombiansk tank.
Har gjort ett litet snabbygge, det är ju en Tamaiya vagn, har gjort lite förändringar från orginalutförandet, tagit bort ochhoppat över sådant som jag inte ville ha med på modellen när den ändå ska vara fiktiv.
Lite bilder:
Mönstret vart väll kanske inte vad jag hade tänkt mig medn det funkar väll, dessa färger andvände jag:
[url=
Lite bilder:
Mönstret vart väll kanske inte vad jag hade tänkt mig medn det funkar väll, dessa färger andvände jag:
[url=
Fisken35
Sv: Palombiansk tank.
Snyggt jobbat Fredrik! Snygg tank!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Heja Palombia!
Du kan ju kolla med Markus (ministuff) om han kan fixa en marsipulami-dekal eller två...
Du kan ju kolla med Markus (ministuff) om han kan fixa en marsipulami-dekal eller två...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tackar.
Det ska nog vara påväg några national dekaler, men det blir nog någon annan form av Marsipulamin tror jag.
Det ska nog vara påväg några national dekaler, men det blir nog någon annan form av Marsipulamin tror jag.
Fisken35
Tack, jo det är en regäll bit metall, vart lite fundersam över målningen dock, ser lite mysko ut ju mer man tittar på den tycker jag, men det är ju en på hittat sak så det funkar nog.
Fisken35
Det är en fräsig lite urban stil på målningen, kanske skulle fälten vara lite mindre men flera.
Caverö
Liknande ämnen
» SU-100 Tank destroyer
» Soviet T-80 UD Tank
» OT-34 Flamethrower tank
» T-34/76 Flamethrower tank
» KV-8 Flametrower tank
» Soviet T-80 UD Tank
» OT-34 Flamethrower tank
» T-34/76 Flamethrower tank
» KV-8 Flametrower tank
Sida 1 av 1