IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs :) , annars slängs detta....

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs  :) , annars slängs detta.... Empty Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs :) , annars slängs detta....

Inlägg av Gäst ons dec 18 2013, 21:12

Se bilden nedan..... först till kvarn och den som kommer först lämnar sin adress på privat meddelande så skickar jag så fort jag kan  Smile
Dekalerna är 1/72 o. likaså figurerna  och resterande delar är till en Heller Tunnan 1/72.

Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs  :) , annars slängs detta.... Strv122+006

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs  :) , annars slängs detta.... Empty Sv: Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs :) , annars slängs detta....

Inlägg av Matt_Public ons dec 18 2013, 22:50

PM? Hur kan man då avgöra huruvida det fortfarande är lönt att ansöka? scratch

Jag flaggar intresse här i tråden istället. Very Happy
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs  :) , annars slängs detta.... Empty Sv: Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs :) , annars slängs detta....

Inlägg av Gäst tor dec 19 2013, 11:14

Sorry , Jag var trött i skallen när jag skrev detta  Embarassed

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs  :) , annars slängs detta.... Empty Sv: Den som vill ha det får det , dekaler av blandade valörer + lite annat tjafs :) , annars slängs detta....

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet