IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

+10
Matt_Public
Caverö
Marlin
Stefan E
Azgaron
Janne.S
Mal
MiniStuff
Gigabyte
tiking
14 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 1 av 4 1, 2, 3, 4  Nästa

Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking fre jan 31 2014, 12:40

Hej alla. Det jag igen. Det har varit ett tag och ett nytt år. :)Tänkte ni kanske vill se när jag skulle bygga ihop en ny diorama från början. Så ni får ser hur jag göra saker o ting från scratch, mer eller mindre. Jag ska försöka så gott jag kan. Detäljer för detäljer kanske inte jag gör, för att allt ta så himla långt tid, när man har busiga barn som vill inte ge pappa sin fritid Wink:studsmatta:  :studsmatta: Ni som har vet precis hur det går till. Jag vill ta med denna diot till IPMS 08 Open i April, så det är lite brottom. Så hoppas ni kan hänga med under tiden. Denna gången är en 1/35 dio. Mer som figure diorama än en fordon. Så allt ska sifta runt flera figurer och en pickup på gatan i Iraq. Som ni komma ser har jag redan börjat o på god väg men det finns mycket kvar att göra. Så häng mer för de som är militär intressand. 

Jag böjar med själva trottoar och bygg facade. Jag har testar för första gången att använda insulation material för att bygga upp scenen o måste säga att jag är rätt imponerad av mig själv. Jag tror att det ser bra ut men ni kan bestämma själva.

Jag hade tåget ett xto kniv och en linjal och skuret försiktigt i cellplast för att ge en effekt som det brukar se ut i verkligheten. Samma methoden änvänder jag för att göra tegelsten. Pictures say a thousand words. You be the judge:

Bilderna är som det är. Jag har inte försök att göra de snygg. So forgive me:

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact001_zps86bb0b4a

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact002_zpsb0b260c9

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact003_zps5090b411

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact004_zps3437f2e6

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact005_zps83158e2f

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact006_zpsf10ea057

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact007_zps0b4fc20c

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact008_zps0c5f63ba

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact009_zps76188eb4

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact010_zpse9ec5745


Senast ändrad av tiking den lör jun 14 2014, 18:31, ändrad totalt 1 gång

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking fre jan 31 2014, 12:41

Här har jag målat med en betong färger som Thomas Göransson blandat åt mig på Colorama. Måste jag säga att färger gjorde mycket. Tack till honom. Det gjorde att cellplast ser riktigt ut som betong. Om ni kolla på en bild ser ni att h hälva fasade är mer smutsig än det andra. Det för att jag borsta på med en WASH. En enkel tvätt som man använder en utspädd svart färg. Det gör mycket för utseende.

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact012_zps97bb51f0

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact013_zps6a76a9f5

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact014_zps6f9889b3

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact015_zps88ec2aa1

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact016_zps7a8020ae

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact017_zpsdffba187

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact018_zpsa24b67c8

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact019_zps0ab19ed0

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact020_zps29a30bf0

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact021_zps6243dc1b

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking fre jan 31 2014, 12:47

Portarna är gjort av vitplast. Den I-balk är den som jag har som stöd på höger o vänster på den korrugerad vitplast material,som är själva metall grinden Den tjocka balken är den som jag har längst ner på porten. Hoppas du förstår mig. Svårt att förklara på ett bra sätt. Wink

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wave_plaststruct_zps32949a92

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" T-beam_single_balk_zps134e569d

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking fre jan 31 2014, 12:49

Lite mer bilder: Har målat lite mer på tegel stenar och där vägen ska ligga. Grunden av vägen är fin svart/grå sandpapper. Har gjort hål till Dränering och målat svart. Sen vädrat den med lite rost pulver,svart och grå pulva. 

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact022_zps71e86d6f

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact023_zps84cd28f7

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact026_zps6591a37d

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact027_zps315bb390

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact028_zps7446f22c

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact029_zpscdd5ea05

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact030_zps977bc72b

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact031_zps56a41e75

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact032_zpse125afe1

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact033_zpsaa277804

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Gigabyte fre jan 31 2014, 14:14

Ser väldigt lovande ut ,, mycket snyggt !!!!
+
Att bygga i cellplast är för mig ett nytt material ,, måste testas,,,,
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av MiniStuff fre jan 31 2014, 15:08

Fan vad kul Charles! Very Happy

Cellplast är ett bra material, köp den rosa eller blå då den är tätare än den vanliga vita.

/M

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Mal fre jan 31 2014, 15:38

Fasiken...snyyggt, detta gillas skarpt

Vad kul, samt många steg, denna kommer jag följa nu efter tjatat på bygglogg från mästaren Very Happy

har mkt att lära mig känner jag, alldrig byggt ett DIO förut.
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Janne.S fre jan 31 2014, 15:46

Åh, precis vad jag har längtat efter.....få se mästaren börja med en blank kanvas och vi får följa med på resan.!!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Azgaron fre jan 31 2014, 22:26

Väldans kul att få följa med på ett av dina fina byggen Charles! Ser bra ut så långt!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking fre jan 31 2014, 23:07

Tackar gents! Hoppas slut resultat blir lika imponerande. 

Jag har målat själva basen, som är vit cell plast, med en vanlig svart vägg färg. Sedan tillade fint sandpapper för vägarna. Då skär jag ut hål för att placera omslagen dränering och för Brunnslock. Dessa fick jag från Miniarts. Då bestämde jag att jag ville ha gropar och små sprickor i vägarna. Då bestämde jag att jag ville ha en mycket smutsig och sandig väg som Irak har massor av sand i nästan alla stadsdelar. Jag använder en blandning av äkta smuts, MIG s jordpigment, no-name märke grå och svarta pigment för att vädra vägarna.



'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact035_zpse3860fde

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact036_zpsac2b8753

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact037_zpsf1bf116e

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact038_zpsca148dfd

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact039_zps0853f4ec

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact040_zpsc71d7f2a

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact041_zps28007047

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact042_zps84b195c4

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact043_zpsf7faf637

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact044_zpsbca2dd84


Senast ändrad av tiking den lör feb 01 2014, 01:21, ändrad totalt 1 gång

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Mal lör feb 01 2014, 00:35

Amen Va Faaan.....


Gud vad snyggt......alvarligt riktigt snyggt...Jag gillar detta verkligen...saknas ord.. samt försöke föreställa mig bilden du har (sett dina tidigare jobb o jag är mållös )

/Juha
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking lör feb 01 2014, 09:44

Stor tack Mal. Det låtar kul och inspirerande när nån regera som du gör. Wink Fast man själv vet att jag är inte nåt mästare fast det är kul att höra än då. Smile

Här ser man när jag använder lite earth pulva över äkta grus, sand o liknade. Man ser redan saken börjar ta form. Tycker att det börja ser bra ut, enlight mig


'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact045_zps9c8b4f6d

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact046_zps53a86ab9

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact047_zpsd48129fe

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact048_zps02c0b467

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact049_zps62886277

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact050_zpscfa9674d

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact051_zps0d347484

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact052_zps8d3cc3be

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact054_zpsed8df0b4

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact062_zpscc69ec0c

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking lör feb 01 2014, 09:51

Gjorde mitt första försök på scratch bygga en parabolantenn. Inget märkvärdigt eller över komplicerat. Jag bestämde mig för att jag vill att taket ska vara flyttbara. Så jag lade till tand-plockar på toppen av den nedre väggen. Då jag kommer att kunna skjuta taket direkt ovanpå den nedre stycke, vilket håller den på plats utan behov av limning. Scratch byggt fäste stöd för tecken och vad-nots, skyltar, luftkonditionering ... Detaljerad trasiga kakel på trottoaren. Irakisk skylt. lite vädring göras till insidan hytt på förarsidan av pickup. Lagt några ledningar för att ge intryck av att klimatanläggningen är funktionellt, så att säga.


'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Satilite_dish_zpsf962b333

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Collection_of_accessories_zps38e609cb

---------------------------


'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Iraq_airways_sign_zps380af305

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Concrete_tile_sidewalk_zpsfd97abf9

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Air_conditioner2_zpsff228fd6

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Air_conditioner_zps341fd4e8


tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Mal lör feb 01 2014, 11:51

Lessen ticking, 

Mkt ödmjukt Smile
Du är grym på detta, en känsla och detta är konst i mina ögon, gillar verkligen stilen/signaturen i bygget, så hacka i dig, mästare Very Happy många delar nog den åsikten m mig.

samt scratchandet är så vackert cheers 

suger i mig massor på detta samt är inspirerad verkligen....

Ska bli sjukt kul o se vad du gör m en AB när du får en sån i handen, lite övande, sen köra loss Very Happy

/Mal
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking lör feb 01 2014, 13:14

Tack för snälla ordet igen Mal. Smile Då är man glad. De ska blir ungerfär 6 figurer på detta diorama. Min storsta skräck att de kommer inte blir bra. Figurer målning är jag dålig på. Så vill jag göra det bästa jag kan. Vi få ser snart. Wink

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking lör feb 01 2014, 17:55

Gjorde något arbete på taket. Jag limmade sandpapper på sidorna och toppen av formen för att representera Stuckaturer. På de övre kanterna jag använde vägg pasta och sedan använt spets pensel att Stipple pastan som i åter producerat Stuckaturer effekt. Vid den av taket hörn jag flisas ut bitar för att representera bruten betong, kanske under en granatattack eller bara slitna betong. Hursomhelst, det såg ut den delen. Sedan målade jag allt med en betongfärg. Sedan använde jag en svamp för att dutta in gul färgen. Sen gick jag över allt med svart tvätt för att ge det en sliten äldre utseende. Återigen, ledsen för de dåliga bilderna:

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_roof4_zpsc0c26f86

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_roof3_zps7c1883d5

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_roof2_zpsda529845

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_roof_zps6b02c531

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_roof7_zpse4a1d460

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_roof6_zps93d385c6


'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_roof5_zps01b9f0f2

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact_finished_roof2_zpsfc9beb02

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact_finished_roof2019-Kopia_zps9b038262

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contact_finished_roof2019_zps803f7cc9

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking lör feb 01 2014, 18:02

Jag har redan börjat på figurerna. Det tog ca 2 timmar bara försöker fila upp alla sömmar och få allt perfekt på dessa två figurerna. Dessa kommer att vara rebeller. Jag har ungefär fyra flera av de amerikanska soldaterna att göra. - Åtminstone försöka:

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_insurgents3_zps9592c968

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_insurgents_zps03cca880

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_insurgents7_zps11dac456

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_insurgents5_zps91625352

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_insurgents6_zps500cebf7

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Wip_close_contac_insurgents4_zps68a011a9

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Pickup_half_weathered_zpsb4a4c2a8


Senast ändrad av tiking den ons aug 06 2014, 10:13, ändrad totalt 1 gång

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Stefan E lör feb 01 2014, 18:11

Hejsan Charles!

Otroligt snyggt detaljarbete.

Suveränt kul att få se hur det växer fram.  cheers 

Det ser så enkelt ut när du gör det.....

Men jag vet hur himla svårt det är att få till det där extra som du alltid lyckas med!

Suveränt bygge!

Stefan E  Very Happy
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking lör feb 01 2014, 18:35

Stefan E skrev:Hejsan Charles!

Otroligt snyggt detaljarbete.

Suveränt kul att få se hur det växer fram.  cheers 

Det ser så enkelt ut när du gör det.....

Men jag vet hur himla svårt det är att få till det där extra som du alltid lyckas med!

Suveränt bygge!

Stefan E  Very Happy

Tusan tack Stefan. Glad att höra det.

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Janne.S lör feb 01 2014, 19:52

Det är ju enastående! För varje moment så blir det bara mer och mer likt verkligheten....jag är djupt imponerad!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Marlin lör feb 01 2014, 20:00

Detta är så galet snyggt.
Du är en konstnär Charles.
Vilket fantastiskt arbete du gör.
Jag kan bara titta på bilderna och häpnas av vad du kan.

/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking lör feb 01 2014, 21:12

Jätte fina ord alla i hoppa.  Jag bockar o tackar för er uppiggande kommentera.  Jag bara testar o lär mig det jag kan. Jag lär mig nytt nästa hela tiden och det är bra för att för bättre mig på nästan alla nivå.

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Mal lör feb 01 2014, 22:05

Jag har sagt redan vad jag kan,  drunken 

fortsätter och beundra, samt få till att det "lever" grymt snyggt, gillar verkligen ena figuren och den på marken, fånga ett ögonblick verkligen.

tiking skrev:Jag bara testar o lär mig det jag kan. Jag lär mig nytt nästa hela tiden och det är bra för att för bättre mig på nästan alla nivå.

Jupp, fungerar på samma sätt själv Smile driver en framåt, viljan att våga och testa Very Happy samt galet kul.
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av tiking lör feb 01 2014, 22:15

Så klart Mal. Det så det funkar eller hur? Jag själv har förstört bygget jag var inte helt 100% glad över...Vissa kalla mig 'insane'...men men. Det retas mig om jag kan rätta ut den. Så blir de delar till nästa bygget. Smile

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Mal lör feb 01 2014, 22:33

tiking skrev:Så klart Mal. Det så det funkar eller hur? Jag själv har förstört bygget jag var inte helt 100% glad över...Vissa kalla mig 'insane'...men men. Det retas mig om jag kan rätta ut den. Så blir de delar till nästa bygget. Smile

Jupp så ere för mig, samt du är inte insane, snarare vet vad du är ute efter och det är det som räknas, ive done the same hahaha.

Strippat färg i sjukt sent skede många har sagt "crazy" men fasiken när man kör vända två då jäklar  What a Face 
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner" Empty Sv: 'Close Contact' - WIP - UPDATE!!! Nya nämnet - "...around the corner"

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 4 1, 2, 3, 4  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet