Marder III 1/35
+15
Stråhatt
MiniStuff
Stefan E
linusorn
Fisken35
frznlogic
Exelon
Azgaron
joopet
Mal
Marlin
cas
Matt_Public
Janne.S
Gigabyte
19 posters
Sida 5 av 8
Sida 5 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Marder III 1/35
Ja det där ser väl bra ut lite pill men slutresultatet blir ju klockrent. Kämpa på nu du har ju spaden och släggan kvar.
Exelon
Pilligt men blir nog snyggt sen!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Snyggt det där. Förstår inte varför ni klagar på ets? Det är ju värsta terapin, bättre än alla lyckopiller i världen. Eller var det tvärtom
linusorn
Snyggt!
Vet hur pilligt det kan vara med ets, det erfor jag med bältena till Vargens stol.
Håkan
Vet hur pilligt det kan vara med ets, det erfor jag med bältena till Vargens stol.
Håkan
Tack Håkan ,,jo det är ett plocke- pinn ,
Har nu letat eft en est detalj till och med börjat bryta upp golvet i hobby rummet ,,,
Mja riktigt så lilla är det inte med gubben ,,utan golvet lutar ca 7 cm på fyra meter
får byta upp råsponten och sala på bjälk laget en smula
Härligt att få gå lös på golvet ,som motvikt mot est pillet
Har nu letat eft en est detalj till och med börjat bryta upp golvet i hobby rummet ,,,
Mja riktigt så lilla är det inte med gubben ,,utan golvet lutar ca 7 cm på fyra meter
får byta upp råsponten och sala på bjälk laget en smula
Härligt att få gå lös på golvet ,som motvikt mot est pillet
Gigabyte
Haha. Ja jag känner igen stuket. Tror våra tvättstuga(påbyggnad) har den lutningen fast på tre meter. Är det huset som sjunkit ihop så murstocken lyft upp golvet?
Exelon
Nej det är på andra våning dom har nog använt för klena reglar i golvetExelon skrev:Haha. Ja jag känner igen stuket. Tror våra tvättstuga(påbyggnad) har den lutningen fast på tre meter. Är det huset som sjunkit ihop så murstocken lyft upp golvet?
, men huset är ju nästan hundra år gammalt,,lite sättningar blir det med åren , så man får väl inte klaga på bygg herren !
Gigabyte
Okej för längesen det var nytt.Gigabyte skrev:Nej det är på andra våning dom har nog använt för klena reglar i golvetExelon skrev:Haha. Ja jag känner igen stuket. Tror våra tvättstuga(påbyggnad) har den lutningen fast på tre meter. Är det huset som sjunkit ihop så murstocken lyft upp golvet?
, men huset är ju nästan hundra år gammalt,,lite sättningar blir det med åren , så man får väl inte klaga på bygg herren !
Kan ju sjunka så även på övervåningen men då blir det ju lika på nedreplan med. Men dom tog väl vad som fanns förr det var ju inte så noga.
Var som våran kåk det stod byggår 1930 när vi köpte det. Sen sitter jag och letar bilder på området då ser jag huset på en bild från 1880 så fanskapet är ju ännu äldre. Snart blir väl kåken K märkt.
Exelon
Från ets-vikning till uppriktning av golv på mindre än tre inlägg?
Nytt rekord, och alldeles strålande dessutom!
Lycka till med golvet, det kan säkert behövas...säger jag som husägare.
Nytt rekord, och alldeles strålande dessutom!
Lycka till med golvet, det kan säkert behövas...säger jag som husägare.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Senast ändrad av Gigabyte den mån sep 22 2014, 19:52, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : suddagummans fotoshop)
Gigabyte
Ser riktigt bra ut giga, kul med en riktig knallpåk på denna dära larvbandsdrivna pälsmössan.
Exelon
Snygg kanon! Ska bli kul att se den målad!
Håkan
Håkan
Allt blir bättre med svarvade pipor, så är det bara!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
jepp,, man slipper en hel del slipa och alltid rak ,,,,,!cas skrev:Allt blir bättre med svarvade pipor, så är det bara!
Gigabyte
Sida 5 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sida 5 av 8
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet