Airbrush problem igen.
+6
Mal
Hayabusa
linusorn
Janne.S
cas
Fisken35
10 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Airbrush problem igen.
Jepp...
Tre packningar har du, ska ju vara bara en enligt alla reservdels sprängskisser, samt min har bara en....
Men som vi pratade i tel demontera allt o sen rent utav fan o se om problematiken kvarstår....
För sprutan e kalas....
Tre packningar har du, ska ju vara bara en enligt alla reservdels sprängskisser, samt min har bara en....
Men som vi pratade i tel demontera allt o sen rent utav fan o se om problematiken kvarstår....
För sprutan e kalas....
Mal
Jag hade nog frågat säljaren hur och varför. Är ju bedrägeri om du har köpt en spruta "ny" och det sen visar sig vara begagnad. Sen kanske sprutan fungerar lika bra som ny men iaf då ska du ju inte betala fullpris.
Exelon
Hmm
Är det CR-PLUS versionen som du har? Jag har för mig att den har uppgraderats till 3 packningar nämligen..men jag är inte 100, ska kolla om jag hittar nån info om det:)
Är det CR-PLUS versionen som du har? Jag har för mig att den har uppgraderats till 3 packningar nämligen..men jag är inte 100, ska kolla om jag hittar nån info om det:)
ernie87
Jepp, det stämmer. CR-PLUS har 3 packningar så det är korrekt.
Och här är den vanliga:
Och här är den vanliga:
ernie87
Det ligger inte mer "okändfärg" någonstans som jävlas med luftflödet. Den borde ju vara något men ventilen om du inte hittar något annat fel på sprutan.
Exelon
Har du testat bara ventilen, koppla den till kompressorn utan sprutan på och se om den håller tätt, eller om den sitter fast i nertryckt läge?
Per K
Hoppas du får fason på denna.....
Så du kan få ha roligt snart m sprutan....
Så du kan få ha roligt snart m sprutan....
Mal
Prova att montera bort munstycket. På höger sida i själva speutan sitter en skåra där luften kommer ut. Prova att rengöra där med en tandpetare och thinner. Det stället har ställt till det för mig tidigare.
linusorn
Fick den utlovade ventilen från Puma idag, nu funkar borsten klocka, Fisken glad.
Fisken35
Det var då för väl!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Problem med airbrush.
» Problem med vit vallejo air färg i airbrush
» Terje är på G igen!
» Hemma igen
» Efterlysning.... igen