Inriktning på nästa gruppbygge
+11
Mal
Exelon
Martin Bo
denstore
Fisken35
Stefan E
MiniStuff
Janne.S
Azgaron
Matt_Public
cas
15 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 3
Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Tema för nästa gruppbygge?
Inriktning på nästa gruppbygge
Istället för att vi måste räkna manuellt, så kör vi en hederlig flervalsfråga...
Vad tycker du att nästa gruppbygge skall handla om?
Vad tycker du att nästa gruppbygge skall handla om?
Senast ändrad av cas den mån maj 26 2014, 09:26, ändrad totalt 2 gånger
cas- Vicesheriff
Sv: Inriktning på nästa gruppbygge
Vad hände med havstemat, om man får fråga?
Nåja, det finns ju fler fiskar...
Nåja, det finns ju fler fiskar...
Matt_Public- Master of DNF
GAH! Havstema glömde jag!!!
Undrar om det går att lägga till efteråt
Edit: Hah!Det gick!
Undrar om det går att lägga till efteråt
Edit: Hah!Det gick!
cas- Vicesheriff
Riggade omröstningar i bästa diktaturstil? Bäst att hålla ett öga på CAS ambitioner framöver.cas skrev:Undrar om det går att lägga till efteråt?
Edit: Hah! Det gick!
Jag kan stänga ner den och göra en ny?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Inga paniklösningar, nu tar vi det lugnt.cas skrev:Jag kan stänga ner den och göra en ny?
Vilket som blir bra för mig. Stashen är rymlig och sinnet vigt.
Det är ju inget som hindrar dig från att bygga precis vad som faller dig in =)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Nejdå, jag är myndig och vaccinerad.cas skrev:Det är ju inget som hindrar dig från att bygga precis vad som faller dig in. =)
Korea eller Vietnam hade varit kul att bygga nåt till, men känner att jag kan för lite för att veta om jag har nåt att delta med. Kanske fungerar Phantom eller Ford Mutt eller kanske nån Sherman. Har en Cessna också som säkert kan tänkas passa in på Vietnam.
Finskt har jag nog bara min F-18 och den är ju långt gången och ska finjusteras lite innan färg och dekaler.
Nordiskt kan ju funka om jag väljer nåt svenskt.
My little pony, nja ska man bara tolka att det finns kusar under huven så kan det ju bli mycket! Annars vet jag inte om jag har några "kusar" att bygga.
Kalla kriget borde funka och där kan jag nog hitta nåt lämpligt att bygga, likaså till havs där hyllorna nästan bågnar av marint flyg. Har tom nåt hangarfartyg eller två.
Man skulle kunna sammanfatta det här med ett ord: Beslutsångest!
Håkan
Finskt har jag nog bara min F-18 och den är ju långt gången och ska finjusteras lite innan färg och dekaler.
Nordiskt kan ju funka om jag väljer nåt svenskt.
My little pony, nja ska man bara tolka att det finns kusar under huven så kan det ju bli mycket! Annars vet jag inte om jag har några "kusar" att bygga.
Kalla kriget borde funka och där kan jag nog hitta nåt lämpligt att bygga, likaså till havs där hyllorna nästan bågnar av marint flyg. Har tom nåt hangarfartyg eller två.
Man skulle kunna sammanfatta det här med ett ord: Beslutsångest!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Det där var ett av mina förslag. Ursprungligen kallat "Min Häst" och därefter omdöpt av övrigt forumfolk. Möjligen för att undvika problem med Egmont Kids Media Nordic AB, vad vet jag? Tanken var att alla varianter av släktet Equus, inklusive fordon och föremål döpta efter och/eller använda i relation till hästar, skulle vara välkomna. Kavallerister? Ford Mustang? Gulasch-kanon med dragare? Modeller av märket Bronco? Jajamensan!Azgaron skrev:My Little Pony. Nja, ska man bara tolka att det finns kusar under huven så kan det ju bli mycket!
Annars vet jag inte om jag har några "kusar" att bygga.
Matt_Public skrev:Det där var ett av mina förslag. Ursprungligen kallat "Min Häst" och därefter omdöpt av övrigt forumfolk. Möjligen för att undvika problem med Egmont Kids Media Nordic AB, vad vet jag? Tanken var att alla varianter av släktet Equus, inklusive fordon och föremål döpta efter och/eller använda i relation till hästar, skulle vara välkomna. Kavallerister? Ford Mustang? Gulasch-kanon med dragare? Modeller av märket Bronco? Jajamensan!Azgaron skrev:My Little Pony. Nja, ska man bara tolka att det finns kusar under huven så kan det ju bli mycket!
Ah!
Jag som tog det för att få göra en my little pony Men då finns det lite mer att välja på ju!
MiniStuff- Vicesheriff
Alla är intressanta, men det blev "Kalla Kriget" för mig!
Janne vet vad jag vill bygga, blir det ett dubbelbygge månntro?
Stefan
Janne vet vad jag vill bygga, blir det ett dubbelbygge månntro?
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Inte illa det. För min del hade det i sådana fall betytt en Vild Vessla och det hade jag inte riktigt ork med =)
Kallt krig får det bli!
Mackan, du får pimpa hur många My little Pony som helst!
Jag tror att Applejack skulle passa fint i splinter-kammo
Kallt krig får det bli!
Mackan, du får pimpa hur många My little Pony som helst!
Jag tror att Applejack skulle passa fint i splinter-kammo
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Matt_Public skrev:Det där var ett av mina förslag. Ursprungligen kallat "Min Häst" och därefter omdöpt av övrigt forumfolk. Möjligen för att undvika problem med Egmont Kids Media Nordic AB, vad vet jag? Tanken var att alla varianter av släktet Equus, inklusive fordon och föremål döpta efter och/eller använda i relation till hästar, skulle vara välkomna. Kavallerister? Ford Mustang? Gulasch-kanon med dragare? Modeller av märket Bronco? Jajamensan!Azgaron skrev:My Little Pony. Nja, ska man bara tolka att det finns kusar under huven så kan det ju bli mycket!
Misstänkte att det kunde vara nåt sånt. Ferrari kanske funkar, eller tyska kavallerister till häst. Kul tema som säkert innefattar en hel del.
Dock lutar det nog mer åt kalla kriget eller till havs. Det är bara jag som tänker högt i forumet!
Håkan
Tusan också jag som också var sugen på my litle pony
Fredrik
Fredrik
Fisken35
Bara för att liva upp alla dessa ponnyer också...
Den här är ju fullt "tillåten" att bygga!
Den här är ju fullt "tillåten" att bygga!
cas- Vicesheriff
Blir det eventuellt en andra "valomgång" om två alternativ får samma poäng? dvs två potentiella vinnare
Mvh
Martin
Mvh
Martin
Martin Bo
En ridande Harri Järv på ett fruset hav täcker in ganska många kategorier!
Visst, det är inte så att alla skall göra figurer, men det finns inget som hindrar nån från att ställa upp =)
Visst, det är inte så att alla skall göra figurer, men det finns inget som hindrar nån från att ställa upp =)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Hehe...
Vilken tur att det inte blir finland då röstade på Finland så man kunde bygga Brewstern, kan väl andas ut lungt o pilla på 190an och diot hehe aamt färdig ställa P51an
Vilken tur att det inte blir finland då röstade på Finland så man kunde bygga Brewstern, kan väl andas ut lungt o pilla på 190an och diot hehe aamt färdig ställa P51an
Mal
Det är ju rätt jämt mellan två av alternativen, och man skulle kunna köra det ena nu och det andra sen om nån nu kommer ihåg vad det var när det väl blir så dags!
Håkan
Håkan
Det vanligaste är ju annars att glömma av vilka de andra alternativen var...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Protest! Det som oftast glöms bort är väl ändå deadline?cas skrev:Det vanligaste är ju annars att glömma av vilka de andra alternativen var...
Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» Inriktning på nästa gruppbygge?
» Nästa gruppbygge?
» Förslag på nästa gruppbygge: Tänder och ränder
» Nästa år blir lika dyrt som det här året :P Spana in vad som släpps nästa år!
» Ny lackad första gången jag gör det
» Nästa gruppbygge?
» Förslag på nästa gruppbygge: Tänder och ränder
» Nästa år blir lika dyrt som det här året :P Spana in vad som släpps nästa år!
» Ny lackad första gången jag gör det
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|