IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Modelmaster acryl säljes, ca 80st ( Nästan hela sortimentet )

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Modelmaster acryl säljes, ca 80st ( Nästan hela sortimentet )  Empty Modelmaster acryl säljes, ca 80st ( Nästan hela sortimentet )

Inlägg av ernie87 sön jun 01 2014, 22:22

Jag tänkte sälja mina ModelMaster färger, har ca 80st (acryl). ca 50 % av färgerna är oanvända, resterande är det minst 50% kvar i burken.
Flera dubletter av vissa. En snabb koll visar att jag har större delen av sortimentet ( Förutom " hippie färger " ) 

Vid seriöst intresse kollar jag självklart upp mer exakt.

Pris: Bud eller bytes mot färger från Tamiya, Alclad, Vallejo model air, eller förslag. 

// Ernie
ernie87
ernie87

Till överst på sidan Gå ner

Modelmaster acryl säljes, ca 80st ( Nästan hela sortimentet )  Empty Sv: Modelmaster acryl säljes, ca 80st ( Nästan hela sortimentet )

Inlägg av Matt_Public sön jun 01 2014, 22:31

Inga riktlinjer, rent anbudsmässigt?
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Modelmaster acryl säljes, ca 80st ( Nästan hela sortimentet )  Empty Sv: Modelmaster acryl säljes, ca 80st ( Nästan hela sortimentet )

Inlägg av ernie87 sön jun 01 2014, 23:16

Ah, missade den punkten.

Jag har betalat 29kr/st för färgerna, alltså =  29*80= 2320kr totalt.
Bud från 800kr låter väl lämpligt?
ernie87
ernie87

Inlägg av Gäst mån jun 09 2014, 09:07

Säljer du dubletterna i löspris eller hur har du tänkt där ???   Smile

//Ola

Gäst
Gäst

Inlägg av ernie87 ons jun 11 2014, 05:55

Tänkte mer som ett paket, bud från 800kr för allt Smile 

// Ernst
ernie87
ernie87

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet