IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dragon Sd.Kfz 251 1/35

+6
ErikM
Janne.S
Linus
T-34
Azgaron
JOooCKE
10 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

Dragon Sd.Kfz 251 1/35 - Sida 3 Empty Sv: Dragon Sd.Kfz 251 1/35

Inlägg av Linus ons apr 29 2009, 19:35

JOooCKE skrev:
Linus skrev:För mig tar också år o dar. Fick hem mina artilleripjäser jag skulle ha till mitt dio i september och är inte klar med den första ännu Razz Fast å andra sidan väntar jag ju på reservdelar också Rolling Eyes

Har du inte fått hem reservdelarna än !? Shocked
Det var väll ett bra tag sen du beställde dem ?

Jo, jag beställde dem strax efter nyår och har ej fått dem än. De säger att de ska kontakta mig när de fått fram delarna. Funderar faktiskt på att fixa nya modeller istället.... Rolling Eyes
Linus
Linus


Till överst på sidan Gå ner

Dragon Sd.Kfz 251 1/35 - Sida 3 Empty Sv: Dragon Sd.Kfz 251 1/35

Inlägg av JOooCKE ons apr 29 2009, 19:39

Linus skrev:
JOooCKE skrev:
Linus skrev:För mig tar också år o dar. Fick hem mina artilleripjäser jag skulle ha till mitt dio i september och är inte klar med den första ännu Razz Fast å andra sidan väntar jag ju på reservdelar också Rolling Eyes

Har du inte fått hem reservdelarna än !? Shocked
Det var väll ett bra tag sen du beställde dem ?

Jo, jag beställde dem strax efter nyår och har ej fått dem än. De säger att de ska kontakta mig när de fått fram delarna. Funderar faktiskt på att fixa nya modeller istället.... Rolling Eyes

Ja , hade jag varit dig så skulle jag köpt en ny modell, med tanke på har dem inte kommit än så är det inte säkert att dem kommer överhuvudtaget ... Rolling Eyes

Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet