Mals Riktiga snabb bygge... 4 Timmar... P51C 1:48..
+4
cas
Matt_Public
Tobias
Mal
8 posters
Sida 1 av 1
Sv: Mals Riktiga snabb bygge... 4 Timmar... P51C 1:48..
Tackar....
Bara måla o limma...klatch...lol
Bara måla o limma...klatch...lol
Mal
Men dra åt....
Fasiken så grann!
Tamiya antar jag?
Fasiken så grann!
Tamiya antar jag?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tackar..lol..
Jepp en Tamiya....annars hade det inte gått..
Det var som hälla lim o färg i lådan...på m locket...skaka...vips.....
Jepp en Tamiya....annars hade det inte gått..
Det var som hälla lim o färg i lådan...på m locket...skaka...vips.....
Mal
Blankt och mycket snyggt
Och på fyra timmar.
Det skulle jag inte klara av.
/Bosse
Och på fyra timmar.
Det skulle jag inte klara av.
/Bosse
Marlin
Tackat Bosse.
Japp man fick begränsa vad göra....
Inga landställ ex stängda luckor...ingen primer förutom blanksvart för alcladen och såklart en Tamiya ....
Lustiga är att det var inget stressbygge....bara måla...limma....måla.....vips klart.....mwn ändå rätt intressant med små medel få ihop en modell på ställ som ser hyffsat ball ut..då den har ett ändamål...stå bredvid exlusiva armbands ur Breitling.....
/Mal
Japp man fick begränsa vad göra....
Inga landställ ex stängda luckor...ingen primer förutom blanksvart för alcladen och såklart en Tamiya ....
Lustiga är att det var inget stressbygge....bara måla...limma....måla.....vips klart.....mwn ändå rätt intressant med små medel få ihop en modell på ställ som ser hyffsat ball ut..då den har ett ändamål...stå bredvid exlusiva armbands ur Breitling.....
/Mal
Mal
Snyggt och snabbt bygge... Rena fabriktillverkning! Breitling fina grejer som kostar ett par månadslöner, men snygga är dom.
Exelon
Tackar Grabbar.....
Kul at ni gilla 4 timmars quickyn...Min kollerga gillade den verkligen, så ny står den bland Breitling klockorna...samt valet att göra den "clean" från all vädring o fokusera på ren metall looken samt ställ var perfekt.....Temat passar...samt kul o "klatcha" ihop den
Den fuller sitt syfte som skylt material
@Exelon.
Ja de har rätt dyra modeller, men de har i lägre segmentet oxå så behöver inte kosta skjortan,
Sen deras Chronomat klassiker gillas, begagnat marknaden finns goodies att hitta
Har redan min favorit klocka sen 6 år tillbaka, sparade flera månader för o köpa den, fanns bara en för mig
Omega Speedmaster, "First Watch Worn on The Moon" tidslös klassiker, sett stort sett likadan ut sen 60 Talet, det var den som Nasa tog till sig, samt igår i deras manual då de standardiserade klockor mm,
Haft den på mig varje dag sen dess och är galet rädd om den
Kul at ni gilla 4 timmars quickyn...Min kollerga gillade den verkligen, så ny står den bland Breitling klockorna...samt valet att göra den "clean" från all vädring o fokusera på ren metall looken samt ställ var perfekt.....Temat passar...samt kul o "klatcha" ihop den
@Exelon.
Ja de har rätt dyra modeller, men de har i lägre segmentet oxå så behöver inte kosta skjortan,
Sen deras Chronomat klassiker gillas, begagnat marknaden finns goodies att hitta
Har redan min favorit klocka sen 6 år tillbaka, sparade flera månader för o köpa den, fanns bara en för mig
Omega Speedmaster, "First Watch Worn on The Moon" tidslös klassiker, sett stort sett likadan ut sen 60 Talet, det var den som Nasa tog till sig, samt igår i deras manual då de standardiserade klockor mm,
Mal
kanonfint jobb och på så kort tid !!!
Gigabyte
Tackar Giga...
Var kul o göra skylt material .....
Var kul o göra skylt material .....
Mal
Ja chronomat var snygga ur hade jag köpt en sån så hade man väl inte tordes använda den utanför huset fyra väggar.Mal skrev:Tackar Grabbar.....
@Exelon.
Kul hade inte en aning om det faktiskt alltid lär man sig något nytt.
Många år sen jag bar armbandur sist var väl innan mobilernas genomslag. Har faktiskt beställt en replika av luftwaffe flieger chronograph som urverket ska tillverkas i samma maskin som orginalet(ingen aning hur säkert det är) och självklart utan batteri. Ska bli kul att se!
Exelon
Du tänker på B-Uhr....
Lite att läsa http://monochrome-watches.com/the-history-of-the-pilot-watch-part-five-b-uhr/
Lite att läsa http://monochrome-watches.com/the-history-of-the-pilot-watch-part-five-b-uhr/
Mal
Stämmer bra. Ska vara Lemania venus 175 gamla urverk letade jag reda på. Är väl seagull(inget att hänga i granen direkt) som tillverkar dom numera. Så får väl se vad det är kvalité på den.
Exelon
Snyggt bygge även om det känns lite konstigt utan märkning.
Caverö
Liknande ämnen
» Mals Way ABC bygge P51D Tamiya 1:32 OOB
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» Mals Way, Corsair F4U-1......
» "Riktiga" Star Wars modeller
» Mals Adventures FW190A8R2
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» Mals Way, Corsair F4U-1......
» "Riktiga" Star Wars modeller
» Mals Adventures FW190A8R2
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet