Trumpeters Dicker Max i skala 1/35
+9
T-34
bjork_larsson
merlin1953packard
Janne.S
MiniStuff
Caverö
JOooCKE
Azgaron
Gigabyte
13 posters
Sida 2 av 4
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Trumpeters Dicker Max i skala 1/35
Jives vad långt du har kommit... längtar själv att få sätta tänderna i den där men den får vänta tills efter nästa projekt.... tror jag iaf
/Markus
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Jo lite händer det väl ,men nu är det mycket på programmet så det blir inte mycket byggt dom närmsta veckan
Gigabyte
så har fått på lite delar, över delen är bara torrpassad knallpåken skall göras innan man kan limma dit den för gott .
Gigabyte
Snyggt Giga! Kul att det går framåt!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tack Håkan , så har fått byggt lite då,,, vi har haft en mini träff hos mig i helgen .,,,mycket bygga har det blivigt o lite sömn och fram för allt kalas kul skall om jag får medlemmarnas till stånd publicera lite bilder här senare i veckan
Här en fin SM 79 som en byggare från skåne byggt
Här en fin SM 79 som en byggare från skåne byggt
Gigabyte
Koolt!!!
Håller du på att bilda lokalförening i Kungsbacka?
Janne.S- Moderator
Snyggt jobbat, Giga! Skall bli spännande att se denna best i pansarvärlden i färdigt skick! Är det Dremel med "slang" jag ser i bakgrunden?
Verkligen läcker SM79! Ser ut som camot för ökenuppdrag. Hittade ett par sevärda clip till denna formidabla maskin!
https://www.youtube.com/watch?v=KFLxo7shIyg
https://www.youtube.com/watch?v=kCdkOBFgeeo
Verkligen läcker SM79! Ser ut som camot för ökenuppdrag. Hittade ett par sevärda clip till denna formidabla maskin!
merlin1953packard
nja vi är ett litet forum som har haft sin första träff ,, vi är inte så många men däremot så är vi fåJanne.S skrev:Koolt!!!
Gigabyte
Du ser ut att ha ett kulbygge där nere i kungsbacka, trevligt med lite modellträff så där.
Caverö
Tack och Läckra film bilder på 79:an Merlinmerlin1953packard skrev:Snyggt jobbat, Giga! Skall bli spännande att se denna best i pansarvärlden i färdigt skick! Är det Dremel med "slang" jag ser i bakgrunden?
nej det är en dremel kopia men vad heter den ,,,,,Multiverktyg Cotech,,, den funkar på mindre jobb som plast modeller men går ej att jämföra med dremel varken kraft eller kvalité .
Gigabyte
har fått på kapsylen eller överdelen eller vad den nu kallas ,ett kul bygge så långt
Gigabyte
Ser bra och roligt ut. Mysigt litet krypin för föraren där fram, han blir gubben i lådan kan man säga.
Caverö
Härligt att se bygget växa vidare! SNyggt som attan är det åxå!
Janne.S- Moderator
Detta ser riktigt bra ut Giga, dessutom måste jag ge dig en eloge för lokalförenings initiativet! Trevligt! Kanske skall skapa en liten filial här nere i Varberg. Tråkigt nog så kanske det bara blir jag, men skit samma. Blir bara mera fika till mig! Haha!
Terje
Terje
bjork_larsson
Tack alla jo det var mycket trevligt att träffa och få lite ansikten på folket man chattar med på forumet , detta var första träffen,, Så om vi skall vara hos mig samma tid nästa år så har vi pratat lite löst,, att utöka träffen ,,det är ju lite svårt med lokal, men har en på gång som skulle kunna ta i mot lite flera o bjuda på kaffe o mat o massa modell tjöt
Gigabyte
Om jag bara kan ordna transport så funkar Varberg fint för mig! Skulle vara kul om vi kunde träffas nångång!
Sen är vi ju ett gäng här nere på tiotalet personer som försöker träffas ungefär en gång i månaden, men vi snackar mest och visar upp modeller under några timmar på bibblan! Hade varit bra om det funnits nån lämplig lokal! Funderar på att fråga om bostadrättsföreningens lokal går att använda!
Det var som sagt en mycket trevlig träff hemma hos Giga, och det skulle vara väldans kul ifall det blir en till nästa år!
Håkan
Sen är vi ju ett gäng här nere på tiotalet personer som försöker träffas ungefär en gång i månaden, men vi snackar mest och visar upp modeller under några timmar på bibblan! Hade varit bra om det funnits nån lämplig lokal! Funderar på att fråga om bostadrättsföreningens lokal går att använda!
Det var som sagt en mycket trevlig träff hemma hos Giga, och det skulle vara väldans kul ifall det blir en till nästa år!
Håkan
Hej i värmen , Har fått på lite detaljer i kväll , en bild på pillet kommer här ,,
Ha det gott alla
Ha det gott alla
Gigabyte
Ser bra ut Giga!
Håkan
Håkan
Härligt att det rullar på, den ser ganska massivt fetkraftig ut.
Fortsätt så Giga.
Fortsätt så Giga.
Caverö
Tack alla , jo det är lite est som följer med lådan ,lite byglar o hållare,, inget komplicerat , men tillräckligt för att man skall bli irriterad ,,,,,,,
Gigabyte
Ser hur bra ut som helst!
En liten undran... är du intresserad av pipa i metall? Är på väg att lägga en order på bla. en massa pipor, där finns en pipa till denna maskinen. Ska själv ha en till min Dicker... de var inte speciellt dyra heller tyckte jag, kommer att kosta 99:-
kolla in bilden nedan:
/Markus
En liten undran... är du intresserad av pipa i metall? Är på väg att lägga en order på bla. en massa pipor, där finns en pipa till denna maskinen. Ska själv ha en till min Dicker... de var inte speciellt dyra heller tyckte jag, kommer att kosta 99:-
kolla in bilden nedan:
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Dicker Max
» Trumpeters 103 C
» Trumpeters KV-2.
» Trumpeters P-51B/C/Mustang III 1/32
» Trumpeters KV-1 i vinterdräkt.
» Trumpeters 103 C
» Trumpeters KV-2.