IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Panzer

5 posters

Gå ner

Panzer Empty Panzer

Inlägg av talismanen sön maj 10 2015, 06:25

finns det någon modell av Panzer I eller (38)t som är större än 1/35

talismanen


Till överst på sidan Gå ner

Panzer Empty Sv: Panzer

Inlägg av cas sön maj 10 2015, 08:32

När jag kollar runt på scalemates så hittar jag varken Panzer I eller 38t i nån större skala.
Trumpeter håller långsamt på med 1/16 skalan men det finns inte mycket där ännu, om man inte gillar T34:a
Men alldeles strax kommer en Panzer IV i 1/16
http://www.filscalemodels.ph/testshots/trumpeter16panzer4/trumpeter16pazer4.html
2000 delar...helt galet!
drunken  drunken
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Panzer Empty Sv: Panzer

Inlägg av MiniStuff sön maj 10 2015, 08:38

finns en 38(t) från Panda, kom för ett par år sedan. den är görans fin. och så finns det panzer 1 i skala 1/6 om man vågar sig på den storleken... Razz

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Panzer Empty Sv: Panzer

Inlägg av talismanen sön maj 10 2015, 09:19

MiniStuff skrev:finns en 38(t) från Panda, kom för ett par år sedan. den är görans fin. och så finns det panzer 1 i skala 1/6 om man vågar sig på den storleken... Razz
Den lär bli görstor
Inte för att jag ska byga men man blir ju nyfiken vem säljer denna mastodont ?  Very Happy

talismanen


Till överst på sidan Gå ner

Panzer Empty Sv: Panzer

Inlägg av Exelon mån maj 11 2015, 01:28

cas skrev:När jag kollar runt på scalemates så hittar jag varken Panzer I eller 38t i nån större skala.
Trumpeter håller långsamt på med 1/16 skalan men det finns inte mycket där ännu, om man inte gillar T34:a
Men alldeles strax kommer en Panzer IV i 1/16
http://www.filscalemodels.ph/testshots/trumpeter16panzer4/trumpeter16pazer4.html
2000 delar...helt galet!
drunken  drunken

Bra början på denna vecka!!!! VILL HA.... Deras kungstiger är ju jäkligt snygg så IV lär ju inte gå av för hackor...
Exelon
Exelon


Till överst på sidan Gå ner

Panzer Empty Sv: Panzer

Inlägg av Azgaron mån maj 11 2015, 09:05

Det där såg ju väldigt trevligt ut! Typiskt en sån modell som ligger högt upp på vill ha men tomt i plånboken listan! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Panzer Empty Sv: Panzer

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet