Hjälp! Italeris akrylfärg gör mig galen!
2 posters
Sida 1 av 1
Hjälp! Italeris akrylfärg gör mig galen!
det verkar som om att det går troll i mina försök att blanda till Italeris akrylfärg så att den funkar i sprutan.
Är det någon som har ett fungerande blandningsrecept?
Mvh Martin
Är det någon som har ett fungerande blandningsrecept?
Mvh Martin
Martin Bo
Sv: Hjälp! Italeris akrylfärg gör mig galen!
Det vore hjälpsamt ifall du listade vad som inte fungerat för dig.
Alkoholhaltiga vätskor är hursomhelst ingen höjdare, så destillerat vatten med akrylretarder (Windsor & Newton/Liquitex) eller Vallejos akrylfötunning får bli de första tipsen. Sisådär tre droppar vatten per droppe färg, eftersom färgen är rätt tjock.
Alkoholhaltiga vätskor är hursomhelst ingen höjdare, så destillerat vatten med akrylretarder (Windsor & Newton/Liquitex) eller Vallejos akrylfötunning får bli de första tipsen. Sisådär tre droppar vatten per droppe färg, eftersom färgen är rätt tjock.
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Hjälp! Italeris akrylfärg gör mig galen!
Tack Matt!
Jovisst ! Spriten har varit inblandad i några av blandningsförsöken. Skall försöka med ditt tips när jag kommer hem😊
Jovisst ! Spriten har varit inblandad i några av blandningsförsöken. Skall försöka med ditt tips när jag kommer hem😊
Martin Bo
Liknande ämnen
» Gunze Akrylfärg
» Kittyhawks och Italeris Gripen-modeller i 1/48
» Mitt förslag på att ta sig ur stashen på ett strukturerat sätt, eller så är jag bara galen som vanligt.
» Hjälp tack
» Hjälp del saknas
» Kittyhawks och Italeris Gripen-modeller i 1/48
» Mitt förslag på att ta sig ur stashen på ett strukturerat sätt, eller så är jag bara galen som vanligt.
» Hjälp tack
» Hjälp del saknas
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet