IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

It´s bleeding Albatros flavour!!! Bleeding MPM in bleeding 1/48!!!

+11
Patrik K
T-34
merlin1953packard
bjork_larsson
Caverö
MiniStuff
Gigabyte
Stefan E
JOooCKE
Azgaron
Janne.S
15 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Gå ner

It´s bleeding Albatros flavour!!! Bleeding MPM in bleeding 1/48!!! - Sida 4 Empty Sv: It´s bleeding Albatros flavour!!! Bleeding MPM in bleeding 1/48!!!

Inlägg av Mal lör jun 01 2013, 17:50

Låter klokt....

Brinner man inte för modellen just nu...Ställ ifrån...låt mogna...när inspirationen kommer...så fortsätter man Very Happy

Men riktigt grymt snyggt so far...Gillar dina bälten Very Happy, det där ska jag lära mig göra nån dag....det där är snygga scratchbälten.

scratch fast men med mig så kör jag ett bygge åt gången What a Face....(platsbrist)...samt kämpar för att bli klar What a Face (iom platsbrist lol)
Mal
Mal

Till överst på sidan Gå ner

It´s bleeding Albatros flavour!!! Bleeding MPM in bleeding 1/48!!! - Sida 4 Empty Sv: It´s bleeding Albatros flavour!!! Bleeding MPM in bleeding 1/48!!!

Inlägg av Stefan E lör jun 01 2013, 18:05

Åhhh.....

Jag älskar skolkärror! cheers

Kul att se du har blåst liv i det här bygget igen, jag blir alltid lika inspirerad!

Stefan Very Happy
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Inlägg av Janne.S lör jun 01 2013, 20:52

Mal skrev:Låter klokt....

Brinner man inte för modellen just nu...Ställ ifrån...låt mogna...när inspirationen kommer...så fortsätter man Very Happy

Men riktigt grymt snyggt so far...Gillar dina bälten Very Happy, det där ska jag lära mig göra nån dag....det där är snygga scratchbälten.

scratch fast men med mig så kör jag ett bygge åt gången What a Face....(platsbrist)...samt kämpar för att bli klar What a Face (iom platsbrist lol)

Jag kör också ett bygge åt gången.... Kan inte koncentrera mig på mer än ett bygge.
Ibland så ledsnar man på det man håller på med av olika anledningar och då är det.bättre att gå vidare till ett nytt projekt än att plåga sig igenom något som man egentligen inte vill bygga.. Det är skillnaden mot att ha fler byggen igång samtidigt. Very Happy

Stefan E skrev:Åhhh.....

Jag älskar skolkärror! cheers

Kul att se du har blåst liv i det här bygget igen, jag blir alltid lika inspirerad!

Stefan Very Happy

Så dags att du hittade tillbaka till tråden när jag lagt den på hyllan igen Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet