It´s bleeding Albatros flavour!!! Bleeding MPM in bleeding 1/48!!!
+11
Patrik K
T-34
merlin1953packard
bjork_larsson
Caverö
MiniStuff
Gigabyte
Stefan E
JOooCKE
Azgaron
Janne.S
15 posters
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: It´s bleeding Albatros flavour!!! Bleeding MPM in bleeding 1/48!!!
Låter klokt....
Brinner man inte för modellen just nu...Ställ ifrån...låt mogna...när inspirationen kommer...så fortsätter man
Men riktigt grymt snyggt so far...Gillar dina bälten , det där ska jag lära mig göra nån dag....det där är snygga scratchbälten.
fast men med mig så kör jag ett bygge åt gången ....(platsbrist)...samt kämpar för att bli klar (iom platsbrist lol)
Brinner man inte för modellen just nu...Ställ ifrån...låt mogna...när inspirationen kommer...så fortsätter man
Men riktigt grymt snyggt so far...Gillar dina bälten , det där ska jag lära mig göra nån dag....det där är snygga scratchbälten.
fast men med mig så kör jag ett bygge åt gången ....(platsbrist)...samt kämpar för att bli klar (iom platsbrist lol)
Mal
Åhhh.....
Jag älskar skolkärror!
Kul att se du har blåst liv i det här bygget igen, jag blir alltid lika inspirerad!
Stefan
Jag älskar skolkärror!
Kul att se du har blåst liv i det här bygget igen, jag blir alltid lika inspirerad!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Mal skrev:Låter klokt....
Jag kör också ett bygge åt gången.... Kan inte koncentrera mig på mer än ett bygge.
Ibland så ledsnar man på det man håller på med av olika anledningar och då är det.bättre att gå vidare till ett nytt projekt än att plåga sig igenom något som man egentligen inte vill bygga.. Det är skillnaden mot att ha fler byggen igång samtidigt.
Stefan E skrev:Åhhh.....
Jag älskar skolkärror!
Stefan
Så dags att du hittade tillbaka till tråden när jag lagt den på hyllan igen
Janne.S- Moderator
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sida 4 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet