IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

+9
Janne.S
Marlin
Stefan E
glimturen
Caverö
Azgaron
TommyKillander
cas
frznlogic
13 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 6 av 7 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa

Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av glimturen lör maj 14 2016, 20:56

Lite skog att måla är alltid trevligt. Very Happy
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic lör maj 14 2016, 23:11

Haha ja du... Så mycket skog bara!

Lite småpyssel under kvällen och igårkväll. Lamdningställ, beväpningen, pinwash igår, testade med olja och Beckers odourless, gick sådär. Kändes inte som att jag fick bra spridning på pigmenten. Kanske måste vara zippo bränsle för att det ska bli bra? Iaf, lager med matt lack pålagd också.

Nästa steg, panelwash eller vad man ska kalla det, sätta dit landställ och dra av den sista markeringen samt beväpningen... 😉

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic lör maj 14 2016, 23:16

Bilder också!

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 17qtly

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 117g17d

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 64jq7m

Ska jag vara ärlig så är finishen bland det sämsta jag åstadkommit sen jag började igen men men... Skit händer 😂

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av glimturen lör maj 14 2016, 23:20

Du är alltid din egen största kritiker. Jag får alltid intala mig att jag har kul i alla fall och lär mig något på vägen. Very Happy

Jag tycker detta blir mycket bra! Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 1288785663
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic lör maj 14 2016, 23:32

glimturen skrev:Du är alltid din egen största kritiker. Jag får alltid intala mig att jag har kul i alla fall och lär mig något på vägen. Very Happy

Jag tycker detta blir mycket bra! Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 1288785663

Tack 🙃. Jag får skylla lite på bilderna också, jag ska ta några som visar vad jag menar. Det är mycket skit i färgen, kanter där primern släppt, alldeles för tjock primer av ursprungs primern, missat att spackla en massa skarvar, osv osv 😉

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av Stefan E sön maj 15 2016, 10:58

Man BEHÖVER ju inte visa alla missar man gjort...  Laughing

Jag tycker det ser superläckert ut och jag blir bara sååå inspirerad o sugen att ta tag i min A-10a snart!!  bounce drunken

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 1288785663

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av TommyKillander sön maj 15 2016, 14:34

Stefan E skrev:Man BEHÖVER ju inte visa alla missar man gjort...  Laughing

Jag tycker det ser superläckert ut och jag blir bara sååå inspirerad o sugen att ta tag i min A-10a snart!!  bounce drunken

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 1288785663

Stefan  sunny

Håller med till 100%

Den blev en imponerande och kanonläcker maskin att ha på hyllan och visa upp. Jag är mycket sugen att ge mig på min A-10, men det får vänta lite (kanske till hösten).

I ärlighetens namn så hade du ganska mycket uppförsbacke i och med dina problem med primern. Det är inte lätt att få till en bra finish då och jag tror att många byggare hade skickat av den till "rund-arkivet" och börjat om med en ny/annan modell. Men du gav dig inte utan strippade den på färg och började om! king

Varje bygge gör att man blir bättre och i något läge så kommer man till en "komfort-zon" där grunderna i bygge och målning sitter i ryggmärgen och man kan koncentrera sig på finliret.

Iallafall hoppas jag det; efter 10 byggda modeller känner mig ganska komfortabel med byggandet men jag har långt kvar när det gäller målning.. tongue Det känns som det kan gå hur som helst när jag startar kompressorn och börjar måla  Laughing

Det blev ett långt inlägg med en massa dravel, men kontentan är att du skall vara mycket stolt över din A-10 tycker jag !
Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 1288785663


Tommy
TommyKillander
TommyKillander


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av Stefan E sön maj 15 2016, 17:26

TommyKillander skrev:
Stefan E skrev:Man BEHÖVER ju inte visa alla missar man gjort...  Laughing

Jag tycker det ser superläckert ut och jag blir bara sååå inspirerad o sugen att ta tag i min A-10a snart!!  bounce drunken

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 1288785663

Stefan  sunny

Håller med till 100%

Den blev en imponerande och kanonläcker maskin att ha på hyllan och visa upp. Jag är mycket sugen att ge mig på min A-10, men det får vänta lite (kanske till hösten).

I ärlighetens namn så hade du ganska mycket uppförsbacke i och med dina problem med primern. Det är inte lätt att få till en bra finish då och jag tror att många byggare hade skickat av den till "rund-arkivet" och börjat om med en ny/annan modell. Men du gav dig inte utan strippade den på färg och började om! king

Varje bygge gör att man blir bättre och i något läge så kommer man till en "komfort-zon" där grunderna i bygge och målning sitter i ryggmärgen och man kan koncentrera sig på finliret.

Iallafall hoppas jag det; efter 10 byggda modeller känner mig ganska komfortabel med byggandet men jag har långt kvar när det gäller målning.. tongue Det känns som det kan gå hur som helst när jag startar kompressorn och börjar måla  Laughing

Det blev ett långt inlägg med en massa dravel, men kontentan är att du skall vara mycket stolt över din A-10 tycker jag !
Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 1288785663


Tommy


Det är nog Frnzlogics bygge du menar

Min A-10a har inte fått känna på någon färg ännu, även om har legat  färdig att målas ett bra tag! 

Mitt bygge ser du i "Tiger o Tänder" tråden bland Temabyggena (ett gammalt temabygge som fortfarande inte är klart Embarassed ) om du vill kolla.
Den kommer att få samma målning som Frzlogic´s.

Måla modeller är ett kapitel för sig, det kommer med övning, övning, övning, och man måste hitta en metod med kompatibla produkter som både trivs med varandra och som du gillar att arbeta med.
Om du bara visste hur många misslyckade modeller/målningar jag har haft sedan jag började bygga lite mer "seriöst" runt 2000, men bara ett ytterst litet fåtal har gått i "det runda arkivet", kanske 2-3 stycken, de andra har gått att rädda.

Varje modell lär man sig något nytt på, jag lär mig fortfarande nya tekniker/metoder med nästan varje bygge, det gäller bara att inte upprepa samma fel hela tiden!
Var kreativ, gör nya missar varje gång, det är så man lär sig något och som kallas erfarenhet!

Även om det känns tröstlöst ibland och man tycker man står o stampar på samma fläck märker man hur byggena utvecklas när man ser dem i hyllan och i gamla trådar.
Det ger en enorm känsla av tillfredsställelse och är en av de roliga sakerna med modellbygget.

Forum som det här, där man kan få tips råd o dåd, samt lite konstruktiv kritik från andra byggare är en stor källa till både hjälp, inspiration och glädje.
Det är kul att dela med sig av sina byggen, även om man i början var skitskraj att lägga ut något till allmän beskådan.
Jag själv har lärt mig så otroligt mycket och lärt känna så många härliga modellbyggarvänner sedan jag gick med Götets forum, även om jag bor i Linköping!

Men framför allt, bygg o ha kul! 

Oj, nu blev det ännu ett långt o svamligt inlägg...  Embarassed

Nu lämnar vi tillbaka tråden till Frnzlogic, ursäkta trådkapningen!

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av Matt_Public sön maj 15 2016, 20:12

Stefan E skrev:Man BEHÖVER ju inte visa alla missar man gjort...  Laughing
Och det häver du ur dig först nu? pirat

Skämt åsido: Jag tycker att blunderbilder är viktiga komponenter i en byggtråd. Dels i varningssyfte men framför allt som undervisningsmaterial ifall man lyckas avhjälpa problemet.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av Azgaron sön maj 15 2016, 22:48

Snyggt jobbat! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic mån maj 16 2016, 22:55

Stefan E skrev:
TommyKillander skrev:
Stefan E skrev:Man BEHÖVER ju inte visa alla missar man gjort...  Laughing

Jag tycker det ser superläckert ut och jag blir bara sååå inspirerad o sugen att ta tag i min A-10a snart!!  bounce drunken

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 1288785663

Stefan  sunny

Håller med till 100%

Den blev en imponerande och kanonläcker maskin att ha på hyllan och visa upp. Jag är mycket sugen att ge mig på min A-10, men det får vänta lite (kanske till hösten).

I ärlighetens namn så hade du ganska mycket uppförsbacke i och med dina problem med primern. Det är inte lätt att få till en bra finish då och jag tror att många byggare hade skickat av den till "rund-arkivet" och börjat om med en ny/annan modell. Men du gav dig inte utan strippade den på färg och började om! king

Varje bygge gör att man blir bättre och i något läge så kommer man till en "komfort-zon" där grunderna i bygge och målning sitter i ryggmärgen och man kan koncentrera sig på finliret.

Iallafall hoppas jag det; efter 10 byggda modeller känner mig ganska komfortabel med byggandet men jag har långt kvar när det gäller målning.. tongue Det känns som det kan gå hur som helst när jag startar kompressorn och börjar måla  Laughing

Det blev ett långt inlägg med en massa dravel, men kontentan är att du skall vara mycket stolt över din A-10 tycker jag !
Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 1288785663


Tommy


Det är nog Frnzlogics bygge du menar

Min A-10a har inte fått känna på någon färg ännu, även om har legat  färdig att målas ett bra tag! 

Mitt bygge ser du i "Tiger o Tänder" tråden bland Temabyggena (ett gammalt temabygge som fortfarande inte är klart Embarassed ) om du vill kolla.
Den kommer att få samma målning som Frzlogic´s.

Måla modeller är ett kapitel för sig, det kommer med övning, övning, övning, och man måste hitta en metod med kompatibla produkter som både trivs med varandra och som du gillar att arbeta med.
Om du bara visste hur många misslyckade modeller/målningar jag har haft sedan jag började bygga lite mer "seriöst" runt 2000, men bara ett ytterst litet fåtal har gått i "det runda arkivet", kanske 2-3 stycken, de andra har gått att rädda.

Varje modell lär man sig något nytt på, jag lär mig fortfarande nya tekniker/metoder med nästan varje bygge, det gäller bara att inte upprepa samma fel hela tiden!
Var kreativ, gör nya missar varje gång, det är så man lär sig något och som kallas erfarenhet!

Även om det känns tröstlöst ibland och man tycker man står o stampar på samma fläck märker man hur byggena utvecklas när man ser dem i hyllan och i gamla trådar.
Det ger en enorm känsla av tillfredsställelse och är en av de roliga sakerna med modellbygget.

Forum som det här, där man kan få tips råd o dåd, samt lite konstruktiv kritik från andra byggare är en stor källa till både hjälp, inspiration och glädje.
Det är kul att dela med sig av sina byggen, även om man i början var skitskraj att lägga ut något till allmän beskådan.
Jag själv har lärt mig så otroligt mycket och lärt känna så många härliga modellbyggarvänner sedan jag gick med Götets forum, även om jag bor i Linköping!

Men framför allt, bygg o ha kul! 

Oj, nu blev det ännu ett långt o svamligt inlägg...  Embarassed

Nu lämnar vi tillbaka tråden till Frnzlogic, ursäkta trådkapningen!

Stefan  sunny
Huj, stort svar det där Very Happy

Jo ni har så rätt, man får försöka leva med det och gå vidare helt enkelt... men runda arkivet har varit nära på den här maskinen, jag är inte alls nöjd med mycket, men samtidigt... får ta åt mig av det jag gör på den och lära mig. Hade det inte varit för den första primern samt avsaknad av spackel hade jag nog varit ganska nöjd ändå. Vi får se på nästa maskin helt enkelt.

På tal om, jag är inte nöjd med hur mina dekaler åker på, måste komma på hur man ska göra det bättre. Funderar på att prova Microsol/microset, är det någon som vet hur den går på ovanpå vallejos färger? Kommer den lösa upp vallejos färger, eller kommer det funka?

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic mån maj 16 2016, 23:17

Jag har byggt vidare igår och ikväll, målning på beväpningen i huvudsak, vapnen kommer verkligen lyfta hela maskinen känns det som Smile . Jag har borrat ut kanonen litegrann, ser ruggigt mycket bättre ut. Alla färger målade på beväpningen förutom en svart nos på alla bomber och sen ska allt lackas lite också.. Landställen börjar komma ihop också och är färdiga att sättas in när resten av maskinen är färdig. Har köpt en massa blytråd från ministuff som jag tänkte försöka testa på landstället också, får se hur det blir Wink .



Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 24l4dib

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 29qjyu9

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Alkhf4

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 2usalo9

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 11so3sp

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av glimturen mån maj 16 2016, 23:34

En redig spruta och smällkarameller! Fint knåpat! Very Happy
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic mån maj 16 2016, 23:41

Alltså den där primern, jag svär över den fortfarande.... Tog bort den sista msskningen och tror ni inte "den" primern släppte på nästan alla gula fält som fanns... 😵😒🤕.
Jaja penselmåla lite primer imorgon och fylla i det gula...

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av cas tis maj 17 2016, 05:43

Primer-missöden är inte roliga nånstans. Lider med dig!

Vapen och Avengern fick du ihop fint åtminstone!

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av TommyKillander tis maj 17 2016, 07:28

Bomber och Granater, nu börjar det likna kärlek banne mig! drunken

Jag brukar torka av den färdigbyggda modellen med isopropylalkohol innan jag lägger på primern, för att undvika att fingeravtryck och damm påverkar vidhäftningen.

cheers
/Tommy
TommyKillander
TommyKillander


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic tis maj 17 2016, 08:12

TommyKillander skrev:Bomber och Granater, nu börjar det likna kärlek banne mig! drunken

Jag brukar torka av den färdigbyggda modellen med isopropylalkohol innan jag lägger på primern, för att undvika att fingeravtryck och damm påverkar vidhäftningen.

cheers
/Tommy

Bra råd, jag borde också börja, hittills har jag kört diskmedel och tandborste som funkat kanon med vallejos primer på flaska men när jag provade nu med deras spraybomb så har allt skitit sig. Jag är inte vän med den helt klart ☺️. Har gått tillbaka till förlitliga flaskor igen för allt framtida målande. Den fäster hundra gånger bättre 😉

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av Stefan E tis maj 17 2016, 09:21

Jag använder Micro-set och -sol till i stort sett alla mina byggen och skulle inte klara mig utan dessa idag.

Men jag kör ju med Enamels och har aldrig testat dem på Akrylfärg.

Lägg på ett ordentligt lager med klarlack så modellen är blank (slät yta!), jag använder Alclad Aqua clear (som faktiskt  ÄR en akrylbaserad lack), och låt torka ordentligt (jag brukar vänta minst ett-två dygn, gärna ännu längre).

Jag har aldrig haft problem med -set o -sol på Alclad Aqua Clear, men det är viktigt att lacken verkligen är genomhärdad.

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic tis maj 17 2016, 23:05

Stefan E skrev:Jag använder Micro-set och -sol till i stort sett alla mina byggen och skulle inte klara mig utan dessa idag.

Men jag kör ju med Enamels och har aldrig testat dem på Akrylfärg.

Lägg på ett ordentligt lager med klarlack så modellen är blank (slät yta!), jag använder Alclad Aqua clear (som faktiskt  ÄR en akrylbaserad lack), och låt torka ordentligt (jag brukar vänta minst ett-två dygn, gärna ännu längre).

Jag har aldrig haft problem med -set o -sol på Alclad Aqua Clear, men det är viktigt att lacken verkligen är genomhärdad.

Stefan  sunny

Tack Stefan, jag kommer nog införskaffa ett par flaskor och testa med. Se hur resultatet blir 😉.

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic tis maj 17 2016, 23:08

Snabb uppdatering, fyllde på färg på bomberna och fixade det sista med dem och monterade dit avenger samt podden på sidan. Imorgon blir det oljewash och sen sista lager matt lack så är modellen färdig att slutmonteras 😉

Bilder också...

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Bgbw39

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 346lvkh

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av glimturen tis maj 17 2016, 23:13

Ser fint ut! Men jämrans vad många smällkarameller som skall dit.... Very Happy
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av Marlin ons maj 18 2016, 08:05

Brutal bomblast cyclops
Gillas skarpt.. Very Happy

/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av Stefan E ons maj 18 2016, 09:02

Kommer att bli sååå läckert...   bounce bounce bounce bounce

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av frznlogic fre maj 20 2016, 00:28

Superkort uppdatering, det är sent och jag har pillat lite i allmänhet 😉. Olja på och borttorkad, lite orolig för resultat, vi får se hur det torkar upp tills imorgon.

Lite limmat också... Bilder

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 108a6p1

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 250uzqp

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 30atnko

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Akcylz

Jag lyckades bryta av kanonen och en motvikt på Skevrodren osv men gick hyffsat annars 😉

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av TommyKillander fre maj 20 2016, 07:53

Häffa!

Det ser mycket bra ut, tycker jag!

cheers 
Tommy
TommyKillander
TommyKillander


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge  - Sida 6 Empty Sv: Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 6 av 7 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet