IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gebrüder Horten unt Gotha Go 229

+7
cas
Andre B
glimturen
Matt_Public
Azgaron
Stefan E
TommyKillander
11 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Gå ner

Gebrüder Horten unt Gotha Go 229 - Sida 4 Empty Sv: Gebrüder Horten unt Gotha Go 229

Inlägg av Gäst mån okt 02 2017, 13:42

Matt_Public skrev:
Ola skrev:[...] inte helt nöjd, men nu är den klar. Very Happy 
Det är missnöje som för världen framåt.

Själv är jag dock mäkta nöjd. Inte nog med att det är en (åtminstone delvis) gulnäst tysk maskin, den är dessutom retrofuturistisk utav blanka fanken. Toppjobb redan på beslutsstadiet. Cool

Synnerligen behaglig utökning av Snyggstavikswaffes luftflotta, må jag säga.

Också: extra pluspoäng för de övertygande färgerna. king


Jo , det får komma upp bland de andra kärrorna i Snyggstaviks Luftwaffe , den får ta de mer smygande jobben i mörkret Smile 

Tackar så mycket för berömmet Very Happy

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Gebrüder Horten unt Gotha Go 229 - Sida 4 Empty Sv: Gebrüder Horten unt Gotha Go 229

Inlägg av Gäst mån okt 02 2017, 13:43

glimturen skrev:Är man inte nöjd, kan man ju alltid bygga en till! cheers

Jag tycker den är förträfflig! cheers

Stort plus för valet av modell!

Ja du herrn , jag , får nog inte plats , har för mycket modeller och tok för lite plats  Laughing

Tackar , dock e jag fasligt missnöjd över klibbisarna och min kunskap på hur man får det att se bra ut och inte ser övrigt av klibbisarna Smile

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Gebrüder Horten unt Gotha Go 229 - Sida 4 Empty Sv: Gebrüder Horten unt Gotha Go 229

Inlägg av Gäst mån okt 02 2017, 13:58

frznlogic skrev:Ser superfint ut tycker jag. Som andra skrivit, bygg en till för mig så blir jag glad. Det här är ett definitivt favorit plan  Wink


Får inge plats , egentligen är bara flygplan en mellanlandning mellan pansarbyggena jag hellre bygger Very Happy

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Gebrüder Horten unt Gotha Go 229 - Sida 4 Empty Sv: Gebrüder Horten unt Gotha Go 229

Inlägg av Gäst mån okt 02 2017, 13:59

Tobias skrev:Får hålla med glimturen, bygg en till! Fast man behöver ingen anledning - bara bygg! Wink

Den ser dock fin ut tycker jag! cheers


Tack så mycket för berömmet Very Happy

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Gebrüder Horten unt Gotha Go 229 - Sida 4 Empty Sv: Gebrüder Horten unt Gotha Go 229

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet