Rabatt hos Eduard igen
+3
Marlin
cas
Tobias
7 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Sv: Rabatt hos Eduard igen
20% är rätt bra rabatt...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Alla i hela världen skall ju dit nu, så det är inte konstigt att den går lite knackigt.
Lite trist bara att priserna med rabatt inte är så himla bra. Alfa Hobby tar ju samma pris för den Israeliska Spitfire-boxningen som Eduard gör efter rabatt...
Lite trist bara att priserna med rabatt inte är så himla bra. Alfa Hobby tar ju samma pris för den Israeliska Spitfire-boxningen som Eduard gör efter rabatt...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tänk på att det tillkommer 20% (Den Tjeckiska Momsen) som inte syns på sidans priser då alla priser är utan moms.
Jag har gjort den missen flera gånger, så även med 25% rabatt så blir priset ändå inte så mycket bättre än Alfas!
När jag gick med i BFC-klubben så fick man 15% på ALLT, även på extrapris-kampanjerna, så det borde varit 20+15 = 35% rabatt för BFC-medlemmar, men numera får man bara ynka 5%!
Stefan
Jag har gjort den missen flera gånger, så även med 25% rabatt så blir priset ändå inte så mycket bättre än Alfas!
När jag gick med i BFC-klubben så fick man 15% på ALLT, även på extrapris-kampanjerna, så det borde varit 20+15 = 35% rabatt för BFC-medlemmar, men numera får man bara ynka 5%!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Liknande ämnen
» Känner du igen dig?
» Terje är på G igen!
» Efterlysning.... igen
» Så var det dags igen.
» Hemma igen
» Terje är på G igen!
» Efterlysning.... igen
» Så var det dags igen.
» Hemma igen