M -10 från Academy
+7
MiniStuff
JOooCKE
Azgaron
Caverö
T-34
merlin1953packard
Gigabyte
11 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: M -10 från Academy
Tackar ni är alltför vänliga , och som sagt så har det roligt att få "bliga" till det en smula o få en lite guldkant på tillvaron
Gigabyte
Kan bara säga att jag blir lite avis på dig som bygger en sådan asgrymm modell.
Det ser ut att bli snyggt, skön mässing du fått till. Vad är det för färg?
Caverö
Tackar,,, jo det är Humbrol Brass NR 54Caverö skrev:Kan bara säga att jag blir lite avis på dig som bygger en sådan asgrymm modell.
Gigabyte
Tack janne ,jag har inte bara anv H54 utan har tagit ner det blanka med grafit pulver tog lite på fingertoppen o gnuggade in den som ni ser på toppen av en del av granaterna , finnes att köpa i bygghandeln , ett fett pulver som biter bra på plasten ,mycket bättre än vanlig blyerts från pennor
Gigabyte
Ser spännande ut så här långt. Men inte för att vara petig eller negativ, men grantahylsorna ska nog vara gröna. Själva granten som ligger inne i hylsan den är ju mässingsfärgad
ErikM
Snyggt Giga! Snabba beslut och ändringar!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hehe, jo, det brukar det väl vara!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Caverö skrev:Kromade fälgar kanske?
kromade färlgar .... självklart !
På vissa modeller.....
JOooCKE
Jag har nu byggt i sommar och försökt att få lust och att ha roligt , men tyvärr så är detta inte något som drar länger känns bra som ett måste att bygga,, så jag lägger ner mitt byggande o kommenterande få se om detta släpper men tror att jag är färdig med plastbyggandet
Ha det kent
Ha det kent
Gigabyte
Gigabyte skrev:Jag har nu byggt i sommar och försökt att få lust och att ha roligt , men tyvärr så är detta inte något som drar länger känns bra som ett måste att bygga,, så jag lägger ner mitt byggande o kommenterande få se om detta släpper men tror att jag är färdig med plastbyggandet
Ha det kent
Rätt tänkt, Giga! Ta en paus från byggandet och invänta inspirationen. Den kommer så småningom. Vi finns här, som alltid, och du är alltid varmt välkommen när du känner att bygglusten återkommer eller att du vill låta din sakkunskap flöda när du vill kommentera något av de andra forummedlemmarnas byggen!
merlin1953packard
Synd om du inte känner glädjen med byggandet, hoppas det inte blir permanent bortfall.
Du är ju alltid varmt välkommen här på vårt lilla varmhjärtade forum.
Du är ju alltid varmt välkommen här på vårt lilla varmhjärtade forum.
Caverö
Vad trist, vi får verkligen hoppas att det går över och att du kommer igen någongång.
Magnus
Magnus
MagnusE
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Ov-10 Bronco 1:72 från Academy
» F-16 ( Academy 1/32 )
» F8F Academy 1/48
» Academy P51 (F-6A-NA)
» Academy P-47N 1/48
» F-16 ( Academy 1/32 )
» F8F Academy 1/48