Plastkollo 2020
+11
Cdrengelin
Timo P
TommyKillander
Azgaron
Stefan E
Janne.S
Marlin
Matt_Public
glimturen
rsm.gbg
cas
15 posters
Sida 2 av 4
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Plastkollo 2020
Vore ju kul om fler kunde samsas om samma datum om det går att hitta passande lokal.
Har mig veterligen inga hinder att komma oavsett vilken helg det blir.
Håkan
Har mig veterligen inga hinder att komma oavsett vilken helg det blir.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Jag kan ta och kolla med Hjälmared och se vad dom har att erbjuda så vet vi det åtminstone.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Jag säger som Håkan;
Vad jag vet är det inga problem vilken helg det nu blir.
Stefan
Vad jag vet är det inga problem vilken helg det nu blir.
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Newsflash
Med tanke på det pågående Corona virus utbrottet så har vi avbokat vår Tysklands resa i år.
Så om smittspridningen inte blir värre än den redan är så kanske en bil rullar från Upplands Väsby till Västkusten den 5 juni.
Och jag tror nog att det krävs vilda hästar från att hindra Axel att följa med, så blir det av kommer det två 08:or som också vill ha varsin byggplats.
Men eftersom jag ligger i en riskgrupp (diabetes) väntar jag ett litet tag med att ge definitivt besked.
Och självklart står jag till Kökschefen Rolands förfogande, och Axel är inte så himla dum på att laga käk han heller.
Fast han är en på att baka, så har vi en ugn så kanske det kan bli en kaka till kaffet
/Bosse
Med tanke på det pågående Corona virus utbrottet så har vi avbokat vår Tysklands resa i år.
Så om smittspridningen inte blir värre än den redan är så kanske en bil rullar från Upplands Väsby till Västkusten den 5 juni.
Och jag tror nog att det krävs vilda hästar från att hindra Axel att följa med, så blir det av kommer det två 08:or som också vill ha varsin byggplats.
Men eftersom jag ligger i en riskgrupp (diabetes) väntar jag ett litet tag med att ge definitivt besked.
Och självklart står jag till Kökschefen Rolands förfogande, och Axel är inte så himla dum på att laga käk han heller.
Fast han är en på att baka, så har vi en ugn så kanske det kan bli en kaka till kaffet
/Bosse
Marlin
Det hade varit himla kul om du och Axel kunde komma med på träffen!
Skulle vara kul att träffa er båda!
Håkan
Skulle vara kul att träffa er båda!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Marlin skrev:Newsflash
/Bosse
Toppen!
Stefan
Toppen, hoppas det går vägen att komma ner.
Tyvärr fick jag lite ändrade planer då dottern tog fel på helg och tar studenten på Fredagen
Men jag kommer på Lördag morgon, tidigt
- Roland
Tyvärr fick jag lite ändrade planer då dottern tog fel på helg och tar studenten på Fredagen
Men jag kommer på Lördag morgon, tidigt
- Roland
rsm.gbg
Trevliga nyheter!
Planen ligger fortfarande på 5-7 juni. Gemensam grillkväll med IPMS Gbg ligger på fredag kväll.
Om inte Christer (cas) hittar på något annat tillgängligt datum i en annan lokal, så ser det nu bra ut!
Med Bosse och Axel är vi nio. Jag gissar att ni vill ha sängplats?
Login är av typ militärlogement med autentiska våningssängar, men den kostar inte extra.
Medtag sovsäck/sängkläder.
Jag längtar redan. Hoppas inte viruseländet gör att det inte blir av....
Planen ligger fortfarande på 5-7 juni. Gemensam grillkväll med IPMS Gbg ligger på fredag kväll.
Om inte Christer (cas) hittar på något annat tillgängligt datum i en annan lokal, så ser det nu bra ut!
Login är av typ militärlogement med autentiska våningssängar, men den kostar inte extra.
glimturen skrev:Trevliga nyheter!
Logement?
Låter inte så lockande, var ligger lokalen?
Jag kanske kan hitta något mer bekvämt nattläger åt mig och Axel i närheten.
/Bosse
Marlin
Marlin skrev:
Logement?
Låter inte så lockande, var ligger lokalen?
Jag kanske kan hitta något mer bekvämt nattläger åt mig och Axel i närheten.
/Bosse
Tsk, det är till att bli prinsessan på ärten?
Nåväl, ingen tvingas sova i logement om man inte vill.
Lokalen är enligt länk.
https://goo.gl/maps/GwrEeU4x1Fz
Det finns hotell i Partille som kan vara bra, men jag har inte bott på något....
Närmast är väl Le Mat i Jonsered, tar 10 min med bil, men det finns fler alternativ.
Tack vare den lilla pandemin så börjar det se ut som att jag kanske inte är låst i hemmet den aktuella helgen
Det finns allt några ljuspunkter med det hela!
Det finns allt några ljuspunkter med det hela!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Det finns ljuspunkter, om vi nu kan/får hålla ett kollo i år.......
Vi får helt enkelt sikta in oss på den helgen och följa utvecklingen av viruset och vänta och se.
Hoppas, hoppas....
Vi får helt enkelt sikta in oss på den helgen och följa utvecklingen av viruset och vänta och se.
Hoppas, hoppas....
För alla nytillkomna tittare.
Plastkollo 5-7 juni på Partille Hemvärnsgård
Datumet är preliminärt. Tvätta händerna, stanna hemma och limma så ser vi alla till att detta blir verklighet.
Plastkollo 5-7 juni på Partille Hemvärnsgård
Datumet är preliminärt. Tvätta händerna, stanna hemma och limma så ser vi alla till att detta blir verklighet.
Timo P
Najs Jag kommer inställa mig men jag sover hemma....bor ju skamligt nära
Janne.S- Moderator
Känns inte som det blir ngt Grekland så vem vet, kanske det kommer en Caverö.
Caverö
Här trillar de in!
Virus har en bra effekt på kollot tycks det. 13 Deltagare nu om jag räknat rätt.
Vi hoppas att vi inte behöver ställa in det!!
Virus har en bra effekt på kollot tycks det. 13 Deltagare nu om jag räknat rätt.
Vi hoppas att vi inte behöver ställa in det!!
glimturen skrev:Vi hoppas att vi inte behöver ställa in det!!
Axel och mitt deltagande är helt avhängigt på att situationen i landet är över för att vi ska lämna "Smittholm".
Jag tycker jag tänjer gränserna redan med att åka till stugan. Men jag åker till stugan för att slippa folk, inte för att träffa någon.
Och maten är ju "importerad" så jag träffar inte ens någon i någon mataffär i området.
/Bosse
Marlin
Marlin skrev:glimturen skrev:Vi hoppas att vi inte behöver ställa in det!!
Axel och mitt deltagande är helt avhängigt på att situationen i landet är över för att vi ska lämna "Smittholm".
Jag tycker jag tänjer gränserna redan med att åka till stugan. Men jag åker till stugan för att slippa folk, inte för att träffa någon.
Och maten är ju "importerad" så jag träffar inte ens någon i någon mataffär i området.
/Bosse
Samma gäller naturligtvis för mig med, men jag hoppas verkligen att det lugnar ner sig tills dess.
Stefan
Full förståelse för eventuella framtida reserestriktioner, men vi håller tummarna för att det går vägen!
Sååå....
Datumet börjar närma sig, men vad tror vi om det. Egentligen?
Själv har man jobbat i två veckor men sen åkt på en dunderförkylning, som visserligen bara innehåller snuva och ömklighet men ändå.
Datumet börjar närma sig, men vad tror vi om det. Egentligen?
Själv har man jobbat i två veckor men sen åkt på en dunderförkylning, som visserligen bara innehåller snuva och ömklighet men ändå.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Jag vet inte hur det blir, men eventuellt kan jag inte komma om min dotter får till ett Graduation party.
Det blir hela lördagen, jaja, vi får väl se.
- Roland
Det blir hela lördagen, jaja, vi får väl se.
- Roland
rsm.gbg
Tveksamt....
Det är nu OK att åka iväg max två timmar bort, så jag kommer till Borås, inte så långt kvar då.
Får väl köra lite fortare....
Men jag håller det fortfarande öppet, trots allt...
Stefan
Det är nu OK att åka iväg max två timmar bort, så jag kommer till Borås, inte så långt kvar då.
Får väl köra lite fortare....
Men jag håller det fortfarande öppet, trots allt...
Stefan
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Plastkollo 3
» Plastkollo 4 - Tånga Hed 2015-05-22 - 24 (?)
» Plastkollo 6 - När?
» Plastkollo 2019
» Plastkollo 2014
» Plastkollo 4 - Tånga Hed 2015-05-22 - 24 (?)
» Plastkollo 6 - När?
» Plastkollo 2019
» Plastkollo 2014
Sida 2 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet