IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Grym kundservice av Special hobby!!!!

5 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Grym kundservice av Special hobby!!!! Empty Grym kundservice av Special hobby!!!!

Inlägg av linusorn mån aug 26 2019, 20:39

Jag har en gammal Special Hobby 1/32 H75 Hawk i finska kläder liggande på SOD. Lade undan den eftersom ett av skevrodren lossnade efter att jag hade målat modellen för länge sedan. För några veckor sedan tänkte jag göra klart den eftersom det inte var så mycket kvar. Upptäckte då att skevrodret som jag sett några veckor tidigare inte längre gick att uppbringa. Rotade runt i kartongen och upptäckte att lite andra småprylar saknades. Tänkte att jag går in på deras hemsida för att se om de har någon borttappad del avdelning att maila. Direkt jag kommer in på hemsidan finns det en länk till ett formulär som jag fyller i och är ärlig med att jag tappat bort delarna själv och att jag är villig att betala för delarna. Får direkt jag skickat formuläret ett mail där det står de vanliga standardfraserna att vi har tagit emot ditt mail och det kan ta några veckor att ta hand om det. Några veckor går och idag fick jag hem detta.
Grym kundservice av Special hobby!!!! 48625266213_7b08c339f3_k
Alla delarna jag behövt plus lite till, inklusive en del resindelar. Special hobby ville inte ens ha betalt!
Snacka om att ta hand om sina kunder! Grym kundservice av Special hobby!!!! 1288785663

linusorn


Till överst på sidan Gå ner

Grym kundservice av Special hobby!!!! Empty Sv: Grym kundservice av Special hobby!!!!

Inlägg av cas tis aug 27 2019, 07:24

Special Hobby går från klarhet till klarhet!
Top notch kundservice liksom.

Och deras nya modeller är då inte dumma dom heller.

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Grym kundservice av Special hobby!!!! Empty Sv: Grym kundservice av Special hobby!!!!

Inlägg av Marlin tis aug 27 2019, 07:26

Det var verkligen bra kundservice. Grym kundservice av Special hobby!!!! 1288785663
/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

Grym kundservice av Special hobby!!!! Empty Sv: Grym kundservice av Special hobby!!!!

Inlägg av Stefan E tis aug 27 2019, 08:38

De Tjeckiska firmorna brukar vara mycket bra på kundservice!  cheers

Skönt att det löste sig med delarna!


Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Grym kundservice av Special hobby!!!! Empty Sv: Grym kundservice av Special hobby!!!!

Inlägg av Azgaron mån sep 30 2019, 12:11

Alltid trevligt med bra kundservice! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Grym kundservice av Special hobby!!!! Empty Sv: Grym kundservice av Special hobby!!!!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet