SÅLT: "Döstädning"/Garderobsrensning - "Vintage"... :-)
2 posters
Sida 1 av 1
SÅLT: "Döstädning"/Garderobsrensning - "Vintage"... :-)
Jag har tröttnat på oredan och tömmer förrådet på sånt som bara blivit liggande... Det är plastbyggsatser från början av 1980-talet (bilar) och 2000-talet (Flygplan). "Döstädning" med andra ord...
Jag hoppas att jag inte har träffat fel med utropsprisen. I vanlig ordning när det gäller Tradera; titta på bilderna och är något oklart, Fråga!
[feedbackLeft]=&filters[buyerFilters][hidden]=&filters[buyerFilters][paid]=&filters[datatype]=Item&filters[dateRange][field]=EndDate&filters[dateRange][from]=2019-10-15&filters[dateRange][to]=&filters[hasBids]=All&filters[itemCondition]=All&filters[itemType]=All&filters[paging][page]=1&filters[paging][size]=25&filters[processState]=Ongoing&filters[purchaseType]=All&filters[query][properties]=SellerDefault&filters[query][scope]=Relevance&filters[query][searchQuery]=&filters[reservePriceReached]=All&filters[searchType]=All&filters[selectedFilterBar]=AllBids&filters[sellerFilters][feedbackLeft]=All&filters[sellerFilters][hidden]=False&filters[sellerFilters][paid]=All&filters[sellerFilters][shipped]=All&filters[sellerFilters][shippingBooked]=All&filters[sort][order]=Ascending&filters[sort][sorting]=EndDate&filters[userIs]=Seller]Mina Tradera-annonser
Mvh
zikkan
PS För den som vill variera sig finns det en ganska fin "bygglåda" av Mekano-typ från Tjeckiska "MERKUR" DS
Jag hoppas att jag inte har träffat fel med utropsprisen. I vanlig ordning när det gäller Tradera; titta på bilderna och är något oklart, Fråga!
[feedbackLeft]=&filters[buyerFilters][hidden]=&filters[buyerFilters][paid]=&filters[datatype]=Item&filters[dateRange][field]=EndDate&filters[dateRange][from]=2019-10-15&filters[dateRange][to]=&filters[hasBids]=All&filters[itemCondition]=All&filters[itemType]=All&filters[paging][page]=1&filters[paging][size]=25&filters[processState]=Ongoing&filters[purchaseType]=All&filters[query][properties]=SellerDefault&filters[query][scope]=Relevance&filters[query][searchQuery]=&filters[reservePriceReached]=All&filters[searchType]=All&filters[selectedFilterBar]=AllBids&filters[sellerFilters][feedbackLeft]=All&filters[sellerFilters][hidden]=False&filters[sellerFilters][paid]=All&filters[sellerFilters][shipped]=All&filters[sellerFilters][shippingBooked]=All&filters[sort][order]=Ascending&filters[sort][sorting]=EndDate&filters[userIs]=Seller]Mina Tradera-annonser
Mvh
zikkan
PS För den som vill variera sig finns det en ganska fin "bygglåda" av Mekano-typ från Tjeckiska "MERKUR" DS
Senast ändrad av zikkan den ons okt 30 2019, 14:12, ändrad totalt 1 gång
zikkan
Sv: SÅLT: "Döstädning"/Garderobsrensning - "Vintage"... :-)
Länken verkar ha delats upp på flera rader. Kanske tiny url kan vara till hjälp.
Såg dock en del av dina modeller på tradera, och nån hamnade väl i minneslistan.
Håkan
Såg dock en del av dina modeller på tradera, och nån hamnade väl i minneslistan.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hmmmm... Browsern har nog fått en knäpp (eller Tradera). Testar med denna istället, då:
https://www.tradera.com/profile/items/740231/zikkan1
Mvh
zikkan
https://www.tradera.com/profile/items/740231/zikkan1
Mvh
zikkan
zikkan
Det där fungerade betydligt bättre!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Bra, hela poängen med att göra en post häör är ju att länken funkar...
Hoppas att det blir något till bra pang för pengen.
Mvh
zikkan
Hoppas att det blir något till bra pang för pengen.
Mvh
zikkan
zikkan
Då var allt sålt. En del av budgivningen förvånade mig Väldigt Mycket..!.. Jag hoppas att alla köpare vet vad det är det har bjudit på och blir nöjda.
Mvh
zikkan
Mvh
zikkan
zikkan
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet