SÅLT!
2 posters
Sida 1 av 1
SÅLT!
Hej,
Har inte byggt på många år och nu flytt till mindre lägenhet, allt bort. 1500 SEK för rubbet, dvs allt eller inget. Hämtas helst då det är stora lådor, vill undvika att skicka men måste jag så tillkommer frakt (måste beräknas). Betalning via Swish.
Not. De två Biltema-sprutorna är kanske defekta, längre sedan jag körde. 04532 är påbörjad, se bilder. 04639 är också påbörjad, se bilder. Vätskorna kan vara påbörjade, men de flesta orörda. Airfix Blenheim har en ny vinge från Airfix då en var trasig i boxen, se bilder.
Finns i Uddevalla.
Har inte byggt på många år och nu flytt till mindre lägenhet, allt bort. 1500 SEK för rubbet, dvs allt eller inget. Hämtas helst då det är stora lådor, vill undvika att skicka men måste jag så tillkommer frakt (måste beräknas). Betalning via Swish.
Not. De två Biltema-sprutorna är kanske defekta, längre sedan jag körde. 04532 är påbörjad, se bilder. 04639 är också påbörjad, se bilder. Vätskorna kan vara påbörjade, men de flesta orörda. Airfix Blenheim har en ny vinge från Airfix då en var trasig i boxen, se bilder.
Finns i Uddevalla.
Senast ändrad av dm4 den ons okt 30 2019, 15:34, ändrad totalt 4 gånger (Orsak för redigering : *) Kompletterat med Ets för Arado + böcker)
dm4
Sv: SÅLT!
Hmmm!
Jag har ju redan förbrukat månadspengen
Bor ju inte så långt ifrån dig...
Får nog fundera lite till
/Henrik
Jag har ju redan förbrukat månadspengen
Bor ju inte så långt ifrån dig...
Får nog fundera lite till
/Henrik
Henrik Bergman
Liknande ämnen
» Flyg del av samling 1/72 säljes
» Flygmodeller och dekaler
» Salt trick
» Färg säljes (sålt)
» SÅLT: "Döstädning"/Garderobsrensning - "Vintage"... :-)
» Flygmodeller och dekaler
» Salt trick
» Färg säljes (sålt)
» SÅLT: "Döstädning"/Garderobsrensning - "Vintage"... :-)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet