Grymt irriterande problem med uppladdning av bilder
4 posters
Sida 1 av 1
Grymt irriterande problem med uppladdning av bilder
Hejsan
Har stora problem med att ladda upp bilder på forumet.
Har absolut inga problem med att få bilden uppladdad som den skall vid ett inlägg, problemet kommer dock upp mot ett dygn senare när allt har blivit som nedan, en bara massa jidderish
Hur löser man detta problem ?
Sidoprojekt XVII, Fw 190A-8 A8CjcfnZZpS_ceOe11b-OZvzAViGgq6QBfhvEow9wtGAjz83LANl7yUHWeaGoq-6iD2GvxaLbNpZJaVxZRPXuUgpOQURjK2Zivf58GP_8oBt1aVSOuFskt5gANq-Gw0PTgTQJoe5Z32UdZbicKOPlp-7ANChv8OABzD-4iZ2vSPQXbeCATyWthFf0YzNdHfk57UDq3fa6-2kzzVXeIwXW4E1vrzve9RLf0z3gGgSCX8JCYkhrRA-r39O9j2PGYt8K5pYP1rIHBODp0bKVOirm0YqBbo-e7U66m2C_nIjGC-vaR5x7KF8iJ7b5IWRXq1giJ465vCYktOE1L86hqM0LbFAozJoySAFOJVFlJZki1vVywD7-4ydD53A-RNtlUgTr20T7wbnuP9bVLG5gcjSek-pnoe-XBLyPJfbD8l4E4ElVUtp27PZEB98Cti4bXTLF7J_NYUTVph5vKv0S-3U7jRXubqCOsroLl3QteR4RrD6bA7Cx9KeNwJbM1IE2Pw1X1RSQuHjbET58kjrZB-ciuf_uC9rDAEbfRO1roB50mKNkFTKh0GL7kC8WL34Itjfe-lyCBaIzCuVIUx86Pw9w5YKY5yPiqNMfhFT571kYN4_mrkfUiIo975YeY0aV6CgGWDJQwRvtZ_7VvwZP5bdUvBmrLzTCjEuGq9fMV58e4WgYOw5N0lMT1E=w703-h937-no
Har stora problem med att ladda upp bilder på forumet.
Har absolut inga problem med att få bilden uppladdad som den skall vid ett inlägg, problemet kommer dock upp mot ett dygn senare när allt har blivit som nedan, en bara massa jidderish
Hur löser man detta problem ?
Sidoprojekt XVII, Fw 190A-8 A8CjcfnZZpS_ceOe11b-OZvzAViGgq6QBfhvEow9wtGAjz83LANl7yUHWeaGoq-6iD2GvxaLbNpZJaVxZRPXuUgpOQURjK2Zivf58GP_8oBt1aVSOuFskt5gANq-Gw0PTgTQJoe5Z32UdZbicKOPlp-7ANChv8OABzD-4iZ2vSPQXbeCATyWthFf0YzNdHfk57UDq3fa6-2kzzVXeIwXW4E1vrzve9RLf0z3gGgSCX8JCYkhrRA-r39O9j2PGYt8K5pYP1rIHBODp0bKVOirm0YqBbo-e7U66m2C_nIjGC-vaR5x7KF8iJ7b5IWRXq1giJ465vCYktOE1L86hqM0LbFAozJoySAFOJVFlJZki1vVywD7-4ydD53A-RNtlUgTr20T7wbnuP9bVLG5gcjSek-pnoe-XBLyPJfbD8l4E4ElVUtp27PZEB98Cti4bXTLF7J_NYUTVph5vKv0S-3U7jRXubqCOsroLl3QteR4RrD6bA7Cx9KeNwJbM1IE2Pw1X1RSQuHjbET58kjrZB-ciuf_uC9rDAEbfRO1roB50mKNkFTKh0GL7kC8WL34Itjfe-lyCBaIzCuVIUx86Pw9w5YKY5yPiqNMfhFT571kYN4_mrkfUiIo975YeY0aV6CgGWDJQwRvtZ_7VvwZP5bdUvBmrLzTCjEuGq9fMV58e4WgYOw5N0lMT1E=w703-h937-no
Gäst- Gäst
Sv: Grymt irriterande problem med uppladdning av bilder
Använder Google som fotohanterare , har aldrig varit problem innan
Gäst- Gäst
Inget jag känner igen....mysko
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Inget jag känner igen....mysko
Tjena Janne..
Har kollat lite löst och det gäller tex ALLA mina sidoprojekt inlägg
Mvh Ola
Gäst- Gäst
När jag kollar på länken så ser den likadan ut som dom länkar jag får när jag kopierar bilder från fejjan. Dom bilderna "lever" bara nån vecka eller så, så det kan vara nåt sånt som spökar.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Om man kopierar URLen och försöker öppna filen direkt i browsern får man ett 404 från googles server, så det verkar som filen inte finns längre (alt. har den bytt länk, som Christer föreslog).
Kan du kolla om bilden finns kvar och om länken är samma?
Tommy
Tommy
TommyKillander
cas skrev:När jag kollar på länken så ser den likadan ut som dom länkar jag får när jag kopierar bilder från fejjan. Dom bilderna "lever" bara nån vecka eller så, så det kan vara nåt sånt som spökar.
jag har googlekonto och är då alltid inloggad på google och jag kopierar alltid "kopiera bildadress" (alltså bildens fysiska adress) som man alltid har gjort och sedan använder jag knappen "infoga bild" på forumsidan.
Mvh Ola
Gäst- Gäst
TommyKillander skrev:Om man kopierar URLen och försöker öppna filen direkt i browsern får man ett 404 från googles server, så det verkar som filen inte finns längre (alt. har den bytt länk, som Christer föreslog).
Tommy
Bilden har jag och jag har provat två gånger men jag får samma resultat även om jag har kopierat bilden vid två olika tillfällen med nån dag emellan
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Om man söker lite på nätet verkar fler ha bekymmer.
"1 sep. 2019 - The Google Drive and Photos services have gone their separate ways, but you still have options."
Kan vara anledningen.
Verkar dock inte som någon briljant lösning finns, än.
"1 sep. 2019 - The Google Drive and Photos services have gone their separate ways, but you still have options."
Kan vara anledningen.
glimturen skrev:Om man söker lite på nätet verkar fler ha bekymmer.
Kan vara anledningen.
Oraklet har talat de vises informationens ord , tackar så mycket för input på detta Rickard
Gäst- Gäst
Liknande ämnen
» Problem med att lägga in bilder
» [Måååånga bilder] På förfrågan kommer här bilder på basen! =)
» Det här är bara för grymt O_O
» Grymt byggare!
» Problem med HGW?
» [Måååånga bilder] På förfrågan kommer här bilder på basen! =)
» Det här är bara för grymt O_O
» Grymt byggare!
» Problem med HGW?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet